PDA

View Full Version : Its back...


36chambers
09-05-2005, 11:01 PM
By popular demand...

I told you me and Mark would get things back to normal, just takes time ;)

Be sensible and enjoy KTL!

Bedlam
09-05-2005, 11:04 PM
I don't know what this shit is about, but I thought I'd steal the first post in this section

Robert
09-05-2005, 11:14 PM
goddamn, I wanted the first post (LOL). Nah, this sounds like a good idea, prolly get a bit of a following. Is anything happening to the beats and rhymes section 36?
peace

num2son
09-06-2005, 08:13 AM
Get ready to learn something new.

Skellington
09-06-2005, 11:10 AM
Oh no...rember the old KTL......

Jet Set
09-06-2005, 12:45 PM
sweeet jesus

Big Bad Man
09-06-2005, 01:16 PM
Well done bhoys for real. Give it about a month n this site be flooded again man. Keep up the good work.

Ronin
09-06-2005, 01:26 PM
good shit, we need samurai7assassin back and neb lol

back on that lvel, keprhem too

Prince Rai
09-06-2005, 01:31 PM
peace n blesings.. finally its back..

yes there was a lot of beef..

yes there was a lot of shit


BUT we build together and try and filter shit from raw knowledge..

with the right mods we can control this place and teach and get taught..

froth
09-06-2005, 02:22 PM
ha message boards need a little beef from time to time

Prince Rai
09-06-2005, 02:37 PM
ha message boards need a little beef from time to time
here intellectual beef then ya

froth
09-06-2005, 02:39 PM
If Sam7 came back it would be classic.

Prolifical ENG
09-06-2005, 02:59 PM
If you beleive it will work, then I will support this.

Yeah, I remember this place was cool sometimes. I dont care much what people say...but rules are rules. I just hated when people thought this was "their" forum, and told other people to STFU....that was its downfall when people didnt know how to reason. I hope this place doesnt turn into the fucking breakfast club.....but I know it will be well looked after.

froth
09-06-2005, 03:01 PM
Breakfast Club was classic

Ronin
09-06-2005, 03:07 PM
remember keprhem, he tried to make us beleive every motherfucker was black lol

"mom, i never knew richard the lionheart/henry the 8th/captain kirk was black! know the ledge is an un biased learning experience!"

froth
09-06-2005, 03:14 PM
ha I forgot about the King Arthur shit lol

Prince Rai
09-06-2005, 03:24 PM
lolz there were radicallz here man

G...
09-06-2005, 03:34 PM
Yes KTL is fucking back! Die you faggot fucks that bought it down, knowledge dropped. Shit is back. Peace to every motherfucker representing. This my home now. ONE

Prince Rai
09-06-2005, 03:40 PM
lol peace G.. hope 2 build with madas representin 2!

36chambers
09-06-2005, 07:31 PM
i tell you what... ill unban Sam7, but its up to him wether he comes back or not.

If someone knows how 2 contact him tell him hes welcome back... BUT if he comes back is a different matter.

SubliminaL_tha_7th_BorN
09-06-2005, 08:40 PM
PEACE!!!!!


already knowin what this forum is about.., should be iLL.

peace

SubliminaL tha 7th BorN

KidSha
09-06-2005, 08:43 PM
THIS IS PEACE, props and i am looking forward to the builds, i will add something soon to this cipher.

check two
09-07-2005, 12:30 AM
So Sam7 is still banned from like a couple years ago or so? lol That's messed up. Sam7 should come back and give this place some more excitement. Warriors, come out and play!!!!!!!!!!!!!

Big Bad Man
09-07-2005, 06:27 AM
Ive always wanted to know wit the hype wit sam7 was all about. Soon as I joined he got banned, dude seems legendary man.

Gullyma
09-07-2005, 08:32 AM
R I P To Sam7 THE LEGEND Lolo ''YOU WILL BE MISS'' GULLY SAY ---SHIT I DID EVEN KNOW THE GUY LOLLOLLOL:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

LHX
09-07-2005, 11:13 AM
holy shit fuck

i cant believe my eyes

Os3y3ris
09-07-2005, 11:33 AM
Should be entertaining, lol.

soul controller
09-07-2005, 11:42 AM
peace to the mods for this!!!
w00t

1 thing could u move the hidden symblism thread from wu tang chat and the prison is a religion for the seekers of wisdom thread
into this forum please
:D

peace and thankies!!!

oh last thing.. we need to stop people posting shit on here and offer nothing..
just randomn half assed comments.. if they need to do that they got general chat

PEace

Civilison
09-07-2005, 12:00 PM
Interesting...

Sam been busy though.

I don't think we can bring the old times back.

KTL was a legendary place.

Yo LIGHT, remember how we used to build on my swine paper?

Damn... seems like a long time ago!

PEACE

LHX
09-07-2005, 01:55 PM
hahahahahaaaaaa

the swine paper

i remember that shit

shit was legendary

Ronin
09-07-2005, 04:11 PM
sam droipped knowledge on kemet and the 5% ideology

neb was a legend to me cus he introduced me to zionism and its creation/reason

faggot european white kids other than myself couldnt accept him calling white people devils and cried, especially ones who brought NO KNOWLEDGE TO THE TABLE/LEDGE

Big Bad Man
09-07-2005, 05:12 PM
sam droipped knowledge on kemet and the 5% ideology

neb was a legend to me cus he introduced me to zionism and its creation/reason

faggot european white kids other than myself couldnt accept him calling white people devils and cried, especially ones who brought NO KNOWLEDGE TO THE TABLE/LEDGE
But I canny accept any man callin me a devil, just cant man. To me that is no different to a white man callin a black man a nigger. Cant have either.

soul controller
09-07-2005, 05:18 PM
thats what u r supposed to feel. if u dont check the factual evidence to support this.


but is all good. mental barriers are being broken down

peace

Big Bad Man
09-07-2005, 05:24 PM
thats what u r supposed to feel. if u dont check the factual evidence to support this.


but is all good. mental barriers are being broken down

peace
My mental is unbreakable. Factual evidence? Aye...

PHI.1.618
09-07-2005, 05:55 PM
Glad to see KTL is back ...

Identity
09-07-2005, 06:54 PM
Way too many forums. Keep this one, delete 7 others.

SubliminaL_tha_7th_BorN
09-07-2005, 11:21 PM
peace..

let's build..,

peace

SubliminaL tha 7th BorN

soul controller
09-08-2005, 07:42 AM
My mental is unbreakable. Factual evidence? Aye...

sigh

like the stuff i posted in religion is a prison for the seekers of wisdom.. thread..
how every religion is forms of its predecessors and they just change the names
tamzuz/nimrod/semirimis too isis/horus/ra to mary/jesus/joseph
i can go on for years.. but if ur mind refuses to see it.. well thats the mental block. that has been indoctrined on many for Centuries..


course ur mental is unbreakable due to the reality of this 3d world has incoperated in your mind..

its not supposed to be un breakable. u suppose to learn and evolve.. but if your left sided mind 0wnz ur mind.. then u will never learn anything, due to again the way you are manipulated to judge the world with ur left sided mind.. ( the 5sences)



im a start a few threads this weekend.. with quiet alot of info..


peace

Big Bad Man
09-08-2005, 08:07 AM
sigh

like the stuff i posted in religion is a prison for the seekers of wisdom.. thread..
how every religion is forms of its predecessors and they just change the names
tamzuz/nimrod/semirimis too isis/horus/ra to mary/jesus/joseph
i can go on for years.. but if ur mind refuses to see it.. well thats the mental block. that has been indoctrined on many for Centuries..


course ur mental is unbreakable due to the reality of this 3d world has incoperated in your mind..

its not supposed to be un breakable. u suppose to learn and evolve.. but if your left sided mind 0wnz ur mind.. then u will never learn anything, due to again the way you are manipulated to judge the world with ur left sided mind.. ( the 5sences)



im a start a few threads this weekend.. with quiet alot of info..


peaceNaw, my mind is unbreakable in the sense of you sayin I was weak minded for having beliefs over certain experiences in life. I didnt say it was closed to learnin new shit. But its gonna need more than facts to be absorbed, coz they facts you talkin about might be facts to u, same ol anti-religious points of view to me.

36chambers
09-08-2005, 06:50 PM
As i said... Sam7 is unbanned and free to come back if he wants.

As for Neb, nah hes still banned. End of...

NAKHI the SOLORIAN
09-08-2005, 10:36 PM
this is Peace....


waiting for the Older God to drop by..................

soul controller
09-09-2005, 07:41 AM
boss

u see them as anti religious coz thats how they are percieved to u
what i show is what made/makes the religions and why.. and u know why. that it to divide and conqouer

whats easier> covert control or over dicatarship/

Big Bad Man
09-09-2005, 04:58 PM
boss

u see them as anti religious coz thats how they are percieved to u
what i show is what made/makes the religions and why.. and u know why. that it to divide and conqouer

whats easier> covert control or over dicatarship/
But its neither, we all got a choice man.

Identity
09-09-2005, 07:42 PM
Choices, choices, choices...

Golden_Armz
09-11-2005, 05:50 AM
iF YOU WANT SAM YOU CAN STILL FIND HIM MAING

Cradle2daGrave forum is where hes at

For Islamic Knowledge and discussion im at www.ahadun-ahad.tk (http://www.ahadun-ahad.tk)

peace

36chambers
09-11-2005, 07:59 PM
ive unbanned sam7 but im not chacing him down and begging him to come back.

someone notifiy sam and let him know hes no longer banned and we'll see what happens...

Golden_Armz
09-12-2005, 08:08 AM
^yo sam aint the only guy with 'knowledge' whether he come back or not, ppl still gta build.

Identity
09-13-2005, 03:38 PM
I think this forum should be closed, and we should instigate the "Sorry your wack-ass thread has been deleted" again.

soul controller
09-13-2005, 04:59 PM
i.d card dude
no

micro chip me dude


why do u think everyone on this forum is waiting for a ufo?

i really have no idea how u have got that into your mind
please could you show me?

have you started any threads in here besides i got fuck all to do i need a student to teach.
bring something to the table,except refute

peace Identity.

Kennings
09-14-2005, 02:05 PM
yo whats good with this sam7 and neb

WU-KILLAH
09-14-2005, 03:53 PM
I really don't miss them . :looking:

Ronin
09-15-2005, 12:34 PM
sams apartment burned down aparently or there was a massive fire like 6 months back he emailed everyone on his msn

neb and sam discontinued the cradle and another forum was made, dunno whats happening

bbm its deeper than devils, i know im not a devil but its a generalisation that is diff to the actually devils from christianity, its about the white mind state which has been 'devilish' through history

devils arnt always white he used to say....

tajeco
09-15-2005, 10:21 PM
Thank you for bringing it back. It was getting to be unbearable dealing with some of those people in General Chat.

Kennings
09-17-2005, 09:48 PM
naw I mean like who are these sam and neb guys...they sound like theyre all legendary n shit

Spoon Face
09-24-2005, 09:39 PM
why is it called know the ledge ?

soul controller
09-26-2005, 01:00 PM
can we please fucking have some ops for this forum

PHI.1.618
09-26-2005, 03:29 PM
We need a mod in KTL, seriously ....

JASPER
09-26-2005, 04:04 PM
*volunteers*

soul controller
12-26-2011, 04:42 PM
We need a mod in KTL, seriously ....


7 years on.

aint shit changed,