PDA

View Full Version : Does Your E-Persona Have A Big Penis?


Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:35 PM
Do you have a big E-Dick?

When you're posting on the internet do you feel like you penis increases in size, metaphorically speaking, or otherwise.

Olive Oil Goombah
01-19-2009, 05:37 PM
mine shrinks...like i said before my e-dick is 3 inches and impotent.

Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:40 PM
I would say my E-Dick fluctuates in size.

For example after recieving positive rep I feel like my e-dick is massive.

But after getting sonned and exposed by GHOSTLACED it feels tiny.

LessonZ

Olive Oil Goombah
01-19-2009, 05:42 PM
the only time your e-dick swells is when Pat Bateman signs on.

Ghost In The 'Lac
01-19-2009, 05:42 PM
i knew this thread was coming.

Senetor got impeded momentarily by my e-dick, prolly got a e-blackeye, and caught feelings.

cheer up son, one day you may have your own tarzan making use of your own wildly swinging e-dick

Ghost In The 'Lac
01-19-2009, 05:43 PM
it is noticiable tho ay, how Senetor tries to be Bateman.

Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:43 PM
so an e-dick can be used to penetrate e-pussys on the internet?

almost like a real penis in the real world?

Ghost In The 'Lac
01-19-2009, 05:44 PM
^if youre the pussy, then yeah, obvoiusly lol

Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:46 PM
it is noticiable tho ay, how Senetor tries to be Bateman.

and how TheWolf joined when Pat was on hiatus.

and how Senator's photos were posted through Pat's account.

and how Pat was the one who said he had checked TheWolf's IP address and assured everyone he wasn't a secondary.

Ghost In The 'Lac
01-19-2009, 05:47 PM
Senetor is nervous about his japanese e-dick

Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:48 PM
Try and make you posts witty.

Atleast try.

Ghost In The 'Lac
01-19-2009, 05:50 PM
who needs to try when you got an e-dick like mine!!

BONG

please get your face out the way of my e-dick, thankyou

Senator C. Palantine
01-19-2009, 05:52 PM
Your pretty much posting in the same way that you moaned about TSA posting.

Elholez.

Bong.

Olive Oil Goombah
01-19-2009, 06:05 PM
Your pretty much posting in the same way that you moaned about TSA posting.

Elholez.

Bong.

someone jacked the others style cuz they are similar.

Senator C. Palantine
01-19-2009, 06:06 PM
GHOSTLACED says TSA's posts are shit and that TSA bites his style.

He may be on to something.

Dokuro
01-19-2009, 08:41 PM
hahaahahh gay thug daiting

TSA
01-19-2009, 09:01 PM
i think my e-dick is about the same size as my real dick, i can see touchs e-dick being small, senators would be pretty sizeable.

DR. NICK RIVIERA
01-19-2009, 11:35 PM
I always walk around with a boner.

On the internet I have a dick the same size as Ironman's

DJMethods
01-20-2009, 02:55 AM
www.sexforums.com

SHRAP
01-20-2009, 04:25 PM
its the same size always, i keep checking

Masta Chilla
01-20-2009, 04:40 PM
my e-balls are heavy

SHRAP
01-20-2009, 06:48 PM
it is noticiable tho ay, how I tries to be TSA.

true

DrunkenMasta303
01-20-2009, 07:01 PM
my e-dick got that pinnoccio type of syndrome, the wigga just grows with every post