PDA

View Full Version : My neg rep from Ilz


NIGHT MAYOR
02-13-2009, 03:51 AM
Thread  Date Posted By Comment http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif P.S.A. for... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1480833#post1480833) 02-12-2009 03:06 AM ilzPotent (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=45749) I'm hairless everywhere other than my head fag boy. Go eat a sandwich, you'll need it since ur into chunky chicks. Don't wanna get lost under a tit or something.


funniest thing is she doesnt know what a "HAIR LIP" is - rofl

do some research you dumb bitch hahhaha *high five blackula*

jewel: http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/Hair-lip

TSA
02-13-2009, 03:55 AM
did you just say 'highfive blackula'

like 2 hookers were fighting and you picked an ally.

making it 3 hookers.
smh.

NIGHT MAYOR
02-13-2009, 03:58 AM
ahahaha yes tza *did'nt read post*

TAURO
02-13-2009, 06:23 AM
When I got a neg rep from Ilz I was blessed with a pic. Ilz just gave you a mental image of her naked body...why are you complaining?

NIGHT MAYOR
02-13-2009, 06:24 AM
hahaha im not!!! im laughing at the shit, like i get neg rep, wow, but when i read it i laughed. *chinese* oohh soo soowy

Edgar Erebus
02-13-2009, 07:45 AM
So, she shaves. Good to know.

cutn' heads
02-13-2009, 08:07 AM
im into that sadistic shit, she could neg rep me any day...

The Hound
02-13-2009, 09:40 AM
i get positive rep from Ilz so she's A O K in my books

ilzPotent
02-13-2009, 07:57 PM
Sarcarsm. Ever heard of it? High five? more like belly bump.

FURTHER, LMFAO @ you bitching about a neg rep just like ur homegirl. Fucking bitch ass nigga. Go paint ur toe nails with her you fucking pansy.

Art Vandelay
02-13-2009, 08:04 PM
i got neg repped by whitey because i went into a soccer thread and said "why is this in the sports section?" not only did he neg rep me, he went into a hockey thread to talk shit on hockey (because i insulted his beloved soccer) then he followed me into a couple other threads to tell me how much pussy he gets and how popular he is. no exaggeration. he was mad... haha

Wu-Tang Forum Internet Poster
02-13-2009, 08:05 PM
Ilz, do you have pointy nipples? Like erasers?

Wu-Tang Forum Internet Poster
02-13-2009, 08:06 PM
i got neg repped by whitey because i went into a soccer thread and said "why is this in the sports section?" not only did he neg rep me, he went into a hockey thread to talk shit on hockey (because i insulted his beloved soccer) then he followed me into a couple other threads to tell me how much pussy he gets and how popular he is. no exaggeration. he was mad... haha

I never really had a problem with whitey, but his love of soccer is disturbing and any american who's favorite support is soccer should be deported to some sandy 3rd-world shithole.

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 09:34 PM
his explanation was that his parents are from europe so thats why he likes it so much.

Wu-Tang Forum Internet Poster
02-13-2009, 09:37 PM
his explanation was that his parents are from europe so thats why he likes it so much.

My mom is a female but I don't like wearing skirts.

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 09:42 PM
but you enjoy cock in the mouth so how do you explain that??

EAGLE EYE
02-13-2009, 09:43 PM
just checkin' in on you Fgts...


the sexual frustration here could boil an egg



well off to a night of drinking then snowboard contest tomorrow, buh bye!

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 09:44 PM
just checkin' in on you Fgts...


the sexual frustration here could boil an egg



well off to a night of drinking then snowboard contest tomorrow, buh bye!

rad!!!!

EAGLE EYE
02-13-2009, 09:45 PM
hey im no cool dan but i try!


i re-upped on the good beers tonight. I recommend you do the same and get Arrogant!

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 09:47 PM
hey im no cool dan but i try!


i re-upped on the good beers tonight. I recommend you do the same and get Arrogant!

hooegaarden in honor of my cuzin..RIP

last time i had arrogant i have some vikes with it....yeeee haaaww...but thats bad so i dont do it nemore

Wu-Tang Forum Internet Poster
02-13-2009, 09:54 PM
hey im no cool dan but i try!


i re-upped on the good beers tonight. I recommend you do the same and get Arrogant!

Don't feel bad about not living up to my standard of excellence. Tonight, I ate a filet mignon with oyster rockefeller on top, we shared a 4-cheese fondue appetizer, and she opted for the egglplant casserole, as she is a vegetarian. Afterwards we picked up a sampler pack from the Elliot Ness brewery from the neighborhood spirits shop.

The old lady bought a fresh lingerie, as we celebrated Valentine's Day tonight, due to her having to work tomorrow evening.

We had doggy-style intercourse, and then she took a bath to wash tmy thick manly gism off her ass cheeks and lower back and read a book in the tub, and I grabbed a beer, packed the one-hitter, and proceeded to watch the end of the NBA all-star celebrity game and now the rookie-sophomore game.

Unlike much of wu-corp, I detest the poor and spit upon the mindless activities of the common man.

NIGHT MAYOR
02-13-2009, 10:07 PM
Sarcarsm. Ever heard of it?

yes i have and your use of it is imaginary or weaker than stereo clock speakers.

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 10:09 PM
dude seriously...the clock radio speakers thing is so played out.

NIGHT MAYOR
02-13-2009, 10:17 PM
sure mang

Olive Oil Goombah
02-13-2009, 10:32 PM
so is typing mang and imitating tony montana

INF
02-13-2009, 11:21 PM
Ilz be on some ignorant shit. Whats up???? any jokers that wan take it there shut ya potty mouth

Blackula Spectacula
02-13-2009, 11:27 PM
hahah ilz still mad.

aren't you like getting married or something? you that bored with your "relationship" ? hehehe

NIGHT MAYOR
02-13-2009, 11:28 PM
so is typing mang and imitating tony montana

coincidence or insider joke ? you be the judge :9

L~>1<~NKS
02-13-2009, 11:31 PM
Sarcarsm. Ever heard of it? High five? more like belly bump.

FURTHER, LMFAO @ you bitching about a neg rep just like ur homegirl. Fucking bitch ass nigga. Go paint ur toe nails with her you fucking pansy.


Ilzitaaaa

no se fajeeeen

bueeeno

:)9:(

*laffs

INF
02-13-2009, 11:32 PM
in English

L~>1<~NKS
02-13-2009, 11:34 PM
in English


nah

doesnt really pack a punch like it does in cubano primo

ilzPotent
02-13-2009, 11:46 PM
Lmfao @ this chick researching me. Hahaha. Shouldn't you be going out to bars hanging out with real people. You know, shit you youngins normally do. I am a lonely single old lady fagoid. Keep it like that. I like it.

Infinity: my ignorance is bliss.

LLcooldan: PERKALICIOUS!

And LINKS. Hombresote! Buenas noche. Ja tu sabes que me encanta jode la pita.

Shit I almost forget the chunk loving wanker. You can come up with something better than that. Its the internet. Go for it.

DJMethods
02-13-2009, 11:49 PM
Ilz is ovulating

Blackula Spectacula
02-13-2009, 11:52 PM
Ilz is ovulating

hahaha menopause more like it.

Blackula Spectacula
02-13-2009, 11:54 PM
Lmfao @ this chick researching me. Hahaha. Shouldn't you be going out to bars hanging out with real people. You know, shit you youngins normally do. I am a lonely single old lady fagoid. Keep it like that. I like it.

Infinity: my ignorance is bliss.

LLcooldan: PERKALICIOUS!

And LINKS. Hombresote! Buenas noche. Ja tu sabes que me encanta jode la pita.

Shit I almost forget the chunk loving wanker. You can come up with something better than that. Its the internet. Go for it.

nah someone told me .. i don't really care what your life is like.. I don't understand this hostility you got over me .. *shrugs* do you ma.

L~>1<~NKS
02-13-2009, 11:56 PM
i took the day off today

im loungin - canceled Firestorm Friday at my studio

It's quiet

Its a rare borin night in the magic city

sum1ne entertain the gawd

ilzPotent
02-14-2009, 12:00 AM
Yeah lonely convos with your inter webz hubby. Hahahahah. Cute. You guys discussing me? Lol.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:02 AM
You discuss me with your hubby heat. *shrugs*

DJMethods
02-14-2009, 12:04 AM
I reckon you too need to scissor. That fixes everything.

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 12:07 AM
*returns to thread* .................................................. . im going shopping

L~>1<~NKS
02-14-2009, 12:07 AM
http://i38.photobucket.com/albums/e120/noonsunn/popcornmz6.gif?t=1234587861

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:08 AM
I reckon you too need to scissor. That fixes everything.

i offered before .. she's still got this notion that this is a real life rivalry and that it matters.

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 12:10 AM
http://i38.photobucket.com/albums/e120/noonsunn/popcornmz6.gif?t=1234587861

played out^
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/121935758866.gif

DJMethods
02-14-2009, 12:10 AM
i offered before .. she's still got this notion that this is a real life rivalry and that it matters.

Get ya scissor on Ilz, show this youngin how older women do, that experienced coochie.

Also get n00dz coz i need to see them.

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 12:12 AM
anyone want anything at the shop ?

L~>1<~NKS
02-14-2009, 12:14 AM
played out^
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/121935758866.gif


nah

i'll still use mikes

http://i38.photobucket.com/albums/e120/noonsunn/popcornmz6.gif?t=1234587861

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:14 AM
some latex protection .. don't wanna catch anything like aids or something .

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 12:16 AM
*boom chhi*

DJMethods
02-14-2009, 12:16 AM
COKE. so hung over and havent even got cold water, just tap shit. Horrible yo, but got 2 sausage rolls in the oven.

I wanna watch IlzLoadentz vagina lips high 5 eachother when she walks.

L~>1<~NKS
02-14-2009, 12:19 AM
could yawl please cease with the sexual shit

let these gurls express themselves

ilzPotent
02-14-2009, 12:19 AM
the only person who sees any of this as "real life" is you. I make fun of everybody on the internet. And unless you do jenny craig, I will probably continue to call you chunks. Just call me wall and leave it at that.

I'm bored. Someone cartwheel or something.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:23 AM
COKE. so hung over and havent even got cold water, just tap shit. Horrible yo, but got 2 sausage rolls in the oven.

I wanna watch IlzLoadentz vagina lips high 5 eachother when she walks.
hahahaha that would be funny to see

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:25 AM
the only person who sees any of this as "real life" is you. I make fun of everybody on the internet. And unless you do jenny craig, I will probably continue to call you chunks. Just call me wall and leave it at that.

I'm bored. Someone cartwheel or something.

well weight can come off .. aids can't *shrugs*

L~>1<~NKS
02-14-2009, 12:27 AM
How bout I fly both of you down here so we can settle this shit under the hawt MYami sun?

I'll be your moderator....in this case

I don't mind being the middle man

not at all

not




at





all

ilzPotent
02-14-2009, 12:31 AM
Sigh. Ur no fun. That's wack. Come on. Call me a lonely old lady. That was more creative. Not really, it TSA's joke. He's just fugly. What else can he say? But put some effort behind it. I think you can do it. Get ur army of nerds to send you something witty to say. Hahaha.

ZigZag
02-14-2009, 12:33 AM
some latex protection .. don't wanna catch anything like aids or something .

HOPE U USED LATEX WHEN U CAME OUT TO JERZ:tease:

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:34 AM
nah .. i'm not feeling it ne more .. I'm bored with the ilz trend.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:35 AM
HOPE U USED LATEX WHEN U CAME OUT TO JERZ:tease:

yeah cause stepping in there you're bound to get some disease just by breathing the air :- /

ZigZag
02-14-2009, 12:38 AM
I THINK LINKZ IS BLACKULA'S INFORMANT. HE'S THE ONLY ONE BESIDES SCAMP THAT THINKS BLACKULA IS WORTH WIFEYING UP. HMM...:looking:

ilzPotent
02-14-2009, 12:39 AM
Yet here we are on a friday night discussing me. I feel special, so special so special -im so special - Movado.

When I was ur age dearie, I was never home on a friday night.

I just threw up in my mouth links, leave me outta that fantasy. I don't do chunks.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:40 AM
It's dat Nigger Zigger!

ZigZag
02-14-2009, 12:42 AM
yeah cause stepping in there you're bound to get some disease just by breathing the air :- /

CANADIANS ARE THE DISEASE...THEY INBREED. PLUS I HEARD U WAS THE ONE THAT GAVE RHIANNA HERPAL ESSENCE DIKE MCKNIGHT.

BLACK I MAY CONSIDER SPEAKING TO YOU AGAIN IF U COULD SLIM UP AND LOOK LIKE U WERE WHEN U WAS 19. BUT I STILL WOULD ONLY POKE U WITH A STICK.

L~>1<~NKS
02-14-2009, 12:43 AM
I THINK LINKZ IS BLACKULA'S INFORMANT. HE'S THE ONLY ONE BESIDES SCAMP THAT THINKS BLACKULA IS WORTH WIFEYING UP. HMM...:looking:

why you gotta come up in here and fuck up my vibe purplepill?

and fuck you for callin me an informant - that's like callin me a cuntflappin snitch...

never that nigga

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:44 AM
Yet here we are on a friday night discussing me. I feel special, so special so special -im so special - Movado.

When I was ur age dearie, I was never home on a friday night.

I just threw up in my mouth links, leave me outta that fantasy. I don't do chunks.

I live in a dorm .. theres parties all the time, it gets monotonous.

not gonna go out tonight cause I'ma student and i don't have the means to spend my money to go out every fucking night.. I just got off work too, i'm tired ... got mid terms soon and papers to write :( so im just doing that now so i can go out tomorrow.

Sounds like a good plan huh Ilz?

ZigZag
02-14-2009, 12:45 AM
U RIDE IN A CHARGER...CHARGER IN MY HOOD IS WHAT THE :cop: RIDE.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:48 AM
CANADIANS ARE THE DISEASE...THEY INBREED. PLUS I HEARD U WAS THE ONE THAT GAVE RHIANNA HERPAL ESSENCE DIKE MCKNIGHT.

BLACK I MAY CONSIDER SPEAKING TO YOU AGAIN IF U COULD SLIM UP AND LOOK LIKE U WERE WHEN U WAS 19. BUT I STILL WOULD ONLY POKE U WITH A STICK.

Canadians could be inbred... who knows. but I'm Colombian though, I wasnt born in Canaduh.

Zig .. i don't speak to niggers .. :- / sorry.

ZigZag
02-14-2009, 12:51 AM
It's dat Nigger Zigger!

ITS THAT COLOMBIAN NIGGER COFFEE BEAN PICKER BLACKULA....U KNOW WHEN THEY FREED THE SLAVES THEY FREED U BLACK HISPANICS TOO

P.S. ON HERE IM LIKE UR DEAD BEAT PERVERTED UNCLE THAT ONLY WANNA ABUSE U.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:53 AM
Word. that's deep.

ilzPotent
02-14-2009, 12:55 AM
I really wasn't asking. Ur study note must be saved in this thread. Lmao.


Nigger? Wowsers. No zig you gotta be a eurodweeb or at least pretend to be in order to get anywhere with this pork shoulder.

ZigZag
02-14-2009, 12:55 AM
Canadians could be inbred... who knows. but I'm Colombian though, I wasnt born in Canaduh.

Zig .. i don't speak to niggers .. :- / sorry.

U SPOKE HOUSE NIGGER FOR THE 3 OR 4 YEARS I'VE KNOWN U WITH A FRENCH ACCENT...U BOOTLEG MOESHA

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 12:55 AM
COKE. so hung over and havent even got cold water, just tap shit. Horrible yo, but got 2 sausage rolls in the oven.

I wanna watch IlzLoadentz vagina lips high 5 eachother when she walks.

yeah i bough a 12 pack o four n twenty pies for my 4:20 munchies.

whitey
02-14-2009, 12:56 AM
i got neg repped by whitey because i went into a soccer thread and said "why is this in the sports section?" not only did he neg rep me, he went into a hockey thread to talk shit on hockey (because i insulted his beloved soccer) then he followed me into a couple other threads to tell me how much pussy he gets and how popular he is. no exaggeration. he was mad... haha


haaaa, for real? like for real for real?

not only do you make a thread about me, you disrupt other peoples threads that have nothing to do with me but yet you bring me into it?

sad little man. :nerdy:

Blackula Spectacula
02-14-2009, 12:59 AM
"When I was ur age dearie, I was never home on a friday night."

You must have sucked some serious dick to get the "law degree" *cough*receptionist*cough*

ZigZag
02-14-2009, 01:00 AM
I really wasn't asking. Ur study note must be saved in this thread. Lmao.


Nigger? Wowsers. No zig you gotta be a eurodweeb or at least pretend to be in order to get anywhere with this pork shoulder.

BLACK I WOULD MAKE MY BOTTOM BISH N PUT IN MINNIE SKIRTS AND SEND THROUGH THE DOMINICAN CLUBS SELLIN E AND SNIFF. THEN DO A CHRIS BROWN AND CHOKE HER IF SHE AINT HAVE MY MONEY...SMM SMM SMM PIMPIN AINT EAZY.:=)

whitey
02-14-2009, 01:02 AM
"When I was ur age dearie, I was never home on a friday night."

You must have sucked some serious dick to get the "law degree" *cough*receptionist*cough*


you from Quebec?

ZigZag
02-14-2009, 01:02 AM
"When I was ur age dearie, I was never home on a friday night."

You must have sucked some serious dick to get the "law degree" *cough*receptionist*cough*

BLACK DO UR HOMEWORK N GO TO BED SERIOUSLY. UR NOT IN HER LEAGUE. U SUCKED DIK AND DIDN'T GET NOTHING BUT A PLANE TICKET BACK HOME...SUCKER.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:04 AM
you from Quebec?

No .. i'm ontario.

L~>1<~NKS
02-14-2009, 01:04 AM
I just threw up in my mouth links, leave me outta that fantasy. I don't do chunks.

Damn that must not have tasted good

What are you implyin'?

A sex sandwich??

Intriguin but nah

I'd rather this - real spit:
- Black, Ilz, L1NKS, Strange Dayz Crew, DNA Product.
Myami Nights, SD Studio, Pot Blocks and non stop Hip Hop (and reggae)

Sounds like fun to me

I mean you got it all wrong about Black - she's bangin

and Black u got it all wrong about Ilz - she's bangin'


Yawl should be cool - i think yawl can vibe

Nevermind these gossip skirt wearin niggas

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:07 AM
BLACK DO UR HOMEWORK N GO TO BED SERIOUSLY. UR NOT IN HER LEAGUE. U SUCKED DIK AND DIDN'T GET NOTHING BUT A PLANE TICKET BACK HOME...SUCKER.

she's not at my level .. she's on the floor picking lint.

ilzPotent
02-14-2009, 01:09 AM
Well if that's the case - I must be good.
Go study, get your game up.
Um. UPS. Lmfao bitch get the fuck outta here!!

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:11 AM
O_o

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 01:12 AM
*cough cough*
ilz's son wants you to stop fighting so he can sleep
http://lovingmusic.files.wordpress.com/2008/03/800px-cleft_lip_child.jpg

ZigZag
02-14-2009, 01:12 AM
she's not at my level .. she's on the floor picking lint.

COME ON NOW U KNOW U URSELF DONT BELIEVE THAT LIE....

U DISSING ILZ IS LIKE WHEN NELLY TRIED TO BATTLE KRS.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:13 AM
COME ON NOW U KNOW U URSELF DONT BELIEVE THAT LIE....

U DISSING ILZ IS LIKE WHEN NELLY TRIED TO BATTLE KRS.

hahah she admitted it herself she has OCD and insomnia. (craaaazzy)

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:15 AM
*cough cough*
ilz's son wants you to stop fighting so he can sleep
http://lovingmusic.files.wordpress.com/2008/03/800px-cleft_lip_child.jpg

hahahahaha

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 01:15 AM
http://lovingmusic.files.wordpress.com/2008/03/800px-cleft_lip_child.jpg
SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 01:18 AM
im taking this thread back with the devils clay
ajeL87l3prM

L~>1<~NKS
02-14-2009, 01:20 AM
10 to 1 Mrs RZA locks this thread

ZigZag
02-14-2009, 01:22 AM
hahah she admitted it herself she has OCD and insomnia. (craaaazzy)

yea u know a lot of ppl have that. ur friend butterfly also has that.

not crazy try again.

Listen illz looks better than u, is smarter than you, got more money than you and lives in the greatest city on earth. u licking shots from canadia. plus she gets love from real ppl not euro's and aussies.

NOW FOCUS ON MY SHINEY BLING.


http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/8/l_adf1045a4436437cbbf0adfec346e6bc.jpg (http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.editAlbumPhoto&albumID=95323&imageID=2016225)

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 01:23 AM
3 to 1

ZigZag
02-14-2009, 01:24 AM
10 to 1 Mrs RZA locks this thread

hahaha i thought u dont snitch...:t u dialing the wtc 911

ilzPotent
02-14-2009, 01:28 AM
Wack. You lucky I'm not on my pc. I'd p shop you in chunks belly or wedged into her cheek crevice. Ur dull fred.

Get your weight up boy. She may come break you off a piece.

Chunker. Ocd and insomnia. Yes I'm crazy, but I don't sleep with men on the internet and then stalk chicks that talk to him. Um yep, I'm pretty sure that's crazier.

Btw, I never ever spoke to heat.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:28 AM
zigs ilz's little nigger mascot. Congrats haha

whitey
02-14-2009, 01:30 AM
No .. i'm ontario.

not far miss.black.

Blackula Spectacula
02-14-2009, 01:31 AM
Wack. You lucky I'm not on my pc. I'd p shop you in chunks belly or wedged into her cheek crevice. Ur dull fred.

Get your weight up boy. She may come break you off a piece.

Chunker. Ocd and insomnia. Yes I'm crazy, but I don't sleep with men on the internet and then stalk chicks that talk to him. Um yep, I'm pretty sure that's crazier.

Btw, I never ever spoke to heat.

hahahaha God man ... I dunno if i should laugh or feel bad for her.

delusional behavior usually comes hand in hand with insomniacs, I understand.

ilzPotent
02-14-2009, 01:35 AM
Denial iz not just a river in egypt.


Uh oh Whitey gonna smash.

L~>1<~NKS
02-14-2009, 01:38 AM
hahaha i thought u dont snitch...:t u dialing the wtc 911


My heads spinin' b...ur on sum beyond shit

enjoy your trip

ZigZag
02-14-2009, 01:42 AM
zigs ilz's little nigger mascot. Congrats haha

BLACKULA USE TO BE MY MASCOT.

AND U MAD SHE STYLING ON U. IMA BRING JINKS HERE AND WATCH HOW EXTRA UNIMPORTANT ULL BECOME N LET HER STYLE ON YOU TOO.

U GOT A LIL BIGHEAD SINCE UR ADORED BY THESE NERDS.

whitey
02-14-2009, 01:50 AM
Denial iz not just a river in egypt.


Uh oh Whitey gonna smash.

ha oldie but a goodie with the joke.


annd i think a smash is a bit of a non reality.

Wu-Tang Forum Internet Poster
02-14-2009, 09:00 AM
[COLOR=#ff0000]Listen illz looks better than u, is smarter than you, got more money than you and lives in the greatest city on earth. u licking shots from canadia. plus she gets love from real ppl not euro's and aussies.

NOW FOCUS ON MY SHINEY BLING.


http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/8/l_adf1045a4436437cbbf0adfec346e6bc.jpg (http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.editAlbumPhoto&albumID=95323&imageID=2016225)

hahaha.

harsh reality

Olive Oil Goombah
02-14-2009, 09:43 AM
wow this is the worst

ilzPotent
02-14-2009, 03:33 PM
Yeah, more corn than nebraska. The chunk loving nerd convention won't leave me alone.


gOziJi-1hHE

Senator C. Palantine
02-14-2009, 03:44 PM
You lucky I'm not on my pc.


This is how real Gen Chat has got.

Only for the gawds, namean?

Professor Poopsnagle
02-14-2009, 05:28 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Chris Brown beats up on... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1481487#post1481487) 02-12-2009 07:54 AM The Lost Prophet (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=36764) For shitting on shrap
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Chris Brown beats up on... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1481528#post1481528) 02-11-2009 08:25 AM Visions Unseen (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=37441) not personally my style but I respect the gangsta approach to it
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Chris Brown beats up on... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1481528#post1481528) 02-09-2009 10:38 PM Infinity tha God (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=35755) lol
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Snow Day! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1473311#post1473311) 02-03-2009 01:49 PM BONERFARM JERKERWRISTS (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25576) LMAO
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Snow Day! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1473311#post1473311) 02-03-2009 05:49 AM Wutage (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=30681) hahahahahahahah
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif If you're gonna insult... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1468724#post1468724) 01-29-2009 11:47 PM GHOSTLACED (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=39917)

http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Red Wine & Weed Smoke (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1454774#post1454774) 01-17-2009 12:46 AM GHOSTLACED (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=39917) haha, bout time i repped, your witty comments not unnoticed http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Unfortunately (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1453603#post1453603) 01-16-2009 06:35 PM Wutage (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=30681) hahahahahaha
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif Puttin' In Work (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1440511#post1440511) 01-06-2009 01:06 AM 11th Chamber (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=49042) post new pictures
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Puttin' In Work (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1440511#post1440511) 01-06-2009 01:06 AM Wutage (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=30681) here you go... have some rep bwwooooiiii
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Y Is My Girlfriend... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1429442#post1429442) 12-26-2008 01:45 AM Wutage (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=30681) damn! hahahahahaha
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Playboy cover offends... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1418800#post1418800) 12-16-2008 05:41 AM MsRzaRecTaH (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=46133) ha, best shit you ever posted.
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Playboy cover offends... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1418800#post1418800) 12-16-2008 12:47 AM Infinity tha God (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=35755) ol green eyes gon miss ya
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif You know you take the... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1418341#post1418341) 12-15-2008 06:27 PM ilzPotent (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=45749) How about for the ugly monkey as your avatar..
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif I've Had Had It With... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1408935#post1408935) 12-09-2008 03:41 AM Visions Unseen (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=37441) ahahahahahah
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif ▲▲▲▲▲▲WTC Award... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1401463#post1401463) 12-03-2008 05:39 AM The Great Dane (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=31293) thank you I love me to
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif If I could buy everyone... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1398442#post1398442) 11-30-2008 12:55 AM beautifulrock (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=52946) merry xmas
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif My girlfriend... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1398063#post1398063) 11-29-2008 07:58 PM cap (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=13753) m.o.b. haha
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Am I right in thinking... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1356580#post1356580) 10-22-2008 12:00 AM The Doctor (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=33506) Bananas in pyjamas hahahaha good shit...
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif Birthday dilemma (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1351558#post1351558) 10-16-2008 11:51 PM HAN (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=32586) hmmmm
http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif New Shit (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1343663#post1343663) 10-09-2008 04:02 AM BONERFARM JERKERWRISTS (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25576) HAHAHAHAHAHA TOO FUCKING FUNNY

Dokuro
02-14-2009, 05:45 PM
mines the best

ThreadDatePosted ByCommenthttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifWould you get hed from... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1474305#post1474305)02-03-2009 02:30 PMSHRAP (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=2065)yawnhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifmarijuana question (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1455764#post1455764)01-17-2009 02:30 PMInfinity tha God (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=35755)I shoulda typed this the whole time. I kept thinking the same thing as you but pride is a mf.1http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifA possible internet... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1430087#post1430087)12-26-2008 07:53 PMBONERFARM JERKERWRISTS (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25576)catholic faggothttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifA possible internet... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1430087#post1430087)12-26-2008 05:52 PMJ-Cee (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25577)dont fuk with the aussie steezhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifThe Spirit (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1429303#post1429303)12-25-2008 03:29 PMRama (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=21886)http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifNicky Tooch might be... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1420566#post1420566)12-17-2008 08:29 AMBONERFARM JERKERWRISTS (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25576)fuck off retardhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifSLANGZ-GIVIN' (What you... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1396428#post1396428)12-08-2008 11:53 PMFredy Mech (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=38321)my trick is twice the power, think about it numbskullhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifSum Thing About... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1406888#post1406888)12-07-2008 08:15 AMTAURO DA GRIM LATIN (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=46478)Your negs have zero effect to my status, you on the other hand...http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifIf I could buy everyone... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1398411#post1398411)11-29-2008 03:57 PMbeautifulrock (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=52946)merry xmashttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifI like Everything (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1396402#post1396402)11-27-2008 12:34 AMThe Doctor (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=33506)looks dope. cheerzhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifSLANGZ-GIVIN' (What you... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1396438#post1396438)11-26-2008 11:37 PMBONERFARM JERKERWRISTS (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=25576)fuck off bitchhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifi hate catholics and Nazi (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1394160#post1394160)11-25-2008 12:23 AMSlang Gargoyle (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=45748)oh word?http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif+Rep. the person above... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1391118#post1391118)11-24-2008 05:38 PMGENERAL WISE (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=34592)For not knowing howhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif+Rep. the person above... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1391118#post1391118)11-21-2008 02:59 PMFatherT!me (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=57045)i know howhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifdont you ever get tired... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1383798#post1383798)11-15-2008 08:32 PMGENERAL WISE (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=34592)FOr being brave and announcing your faggynesshttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifSo Can Other People... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1375549#post1375549)11-07-2008 08:21 PMMr. X (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=23968)http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifForty Creek > Crown... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1369338#post1369338)11-02-2008 02:16 PMGENERAL WISE (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=34592)hahahttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifguess what i did for my... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1335317#post1335317)10-02-2008 04:34 AMDurag (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=54886)Shit thread man, sorry, but it ishttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifguess what i did for my... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1335317#post1335317)10-01-2008 01:14 PMFatherT!me (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=57045)who cares?http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif3000th post...... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1281031#post1281031)08-15-2008 01:17 AMTAURO DA GRIM LATIN (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=46478)no one understands your shit, learn to spell.http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifUser Groups...wucorp... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1279369#post1279369)08-13-2008 06:08 PMVisions Unseen (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=37441)you barely even own the air you breathhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifSkampoe Persues His... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1271861#post1271861)08-07-2008 08:17 PMLuckyTheWonderDog (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=7440)After your demonstration of your authority on Batman villains I'm surprised you're still poking your nose around. I'd have shut the fuck up by now if I was you.http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gifPost ya rep points!!! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1263948#post1263948)08-02-2008 07:18 PMLuckyTheWonderDog (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=7440)You do it like thishttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifFor Every One Clamering... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1239083#post1239083)07-16-2008 06:26 AMlight....with his beggin ass. lolhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifFor Every One Clamering... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1239044#post1239044)07-15-2008 09:11 PMInspectahChek (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=30982)HAHA

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 05:52 PM
Wack. You lucky I'm not on my pc. I'd p shop you in chunks belly or wedged into her cheek crevice. Ur dull fred.

Get your weight up boy. She may come break you off a piece.

Chunker. Ocd and insomnia. Yes I'm crazy, but I don't sleep with men on the internet and then stalk chicks that talk to him. Um yep, I'm pretty sure that's crazier.

Btw, I never ever spoke to heat.

please dont photoshop me, woman who only just ventured out of the vatican chat, oh please dont. that would break me.

btw i like my women skinny and white, your the only person who doesnt know that ;$
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/4.jpg

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 05:59 PM
*looks at the great dane* captin save a hoe, why dont you suck her cock while your down there ?

http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_neg.gif My neg rep from Ilz (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1486379#post1486379) 02-14-2009 01:54 PM The Great Dane (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=31293) just becouse

"just because ilz had a cry"

i dont understand people neg repping people with twice their rep. futile.

hectis
02-14-2009, 07:20 PM
lol at this thread

DR. NICK RIVIERA
02-14-2009, 08:10 PM
I wish I could rep, I would tell about my private parts to unknown people like it's a personal vendetta

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 08:13 PM
you would have to be a veteran by now you should be able to rep.

DR. NICK RIVIERA
02-14-2009, 08:14 PM
next month is 2 years?

damn, I'm getting old.

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 08:19 PM
old is when your inner thighs look like carpet samples.

DR. NICK RIVIERA
02-14-2009, 08:26 PM
oh, u mean Ilz old?

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 08:38 PM
hahahaha there is a differnce between men getting old and women, its like wine and vinegar

DR. NICK RIVIERA
02-14-2009, 08:57 PM
I think she could easily fit with us.

[just look at her pictures]

DJMethods
02-14-2009, 09:10 PM
Nigga I is over 2 years and mufuckas aint given me my silver yet, I gotta neg rep girls to bring down their self esteem so they get the n00dz crankin.

ilzPotent
02-14-2009, 10:36 PM
You guys are so funny. Omg. You guys really come with the heat. Calling me old. So so funny. That's the best you can come up with.

Just came out of vatican? What does that mean? I don't even post there. You see freddy(extra d for dick in ur mouth), the only people who had a spectacular array of jokes that were actually fucking hilarious were the corpse guys, which unfortunately, have been chased away during the time I didn't post here. Nobodies funny. You guys are shooting blanks. All you got is old. Yawn. Ur talking to a woman who knows she looks good. So the joke doesn't really hit home. But I enjoy the hate. Keep it up. Thumbs up.

Okay. Somebody cartwheel.

NIGHT MAYOR
02-14-2009, 11:07 PM
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/uglz.jpg
"hey solja boi love you long time"

TSA
02-14-2009, 11:25 PM
why did she get uglier when you flipped it LOL

ilzPotent
02-15-2009, 02:25 AM
Hey cock munch. Ur prob the ugliest faggot on this forum. You probably can smell my perfume with that honker. The only hand jobbing you got was urs, liar. I got some lotion for them scraped knuckles though. Smell me?

Uncle Steezo
02-15-2009, 03:18 AM
ilznick n blacky should settle this with a nood-off. pm me ilz. black i already got urz in my bucket. if you have any updates feel free.

gorilla grod ... youz one ugly sumbitch you corn cob in da booty ass nigga.

http://www.darringtonpharmacy.com/left/self/hand/cornhusker.jpg

EAGLE EYE
02-15-2009, 06:28 AM
HAHA, did she just call this kid a cock munch?


That sounds too funny over the internet. Excuse me why'll I stroke my zach Morris hair.

EAGLE EYE
02-15-2009, 06:30 AM
hahah she admitted it herself she has OCD and insomnia. (craaaazzy)


http://www.thearchetypalconnection.com/images/Pee%20Wee.jpg

KERZO
02-15-2009, 09:47 AM
Why you stand like like????.....That aint proper, kid -


http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/10/kanyeheartbreak3.jpg


.sup?

SG
02-15-2009, 01:20 PM
You guys are so funny. Omg. You guys really come with the heat. Calling me old. So so funny. That's the best you can come up with.

Just came out of vatican? What does that mean? I don't even post there. You see freddy(extra d for dick in ur mouth), the only people who had a spectacular array of jokes that were actually fucking hilarious were the corpse guys, which unfortunately, have been chased away during the time I didn't post here. Nobodies funny. You guys are shooting blanks. All you got is old. Yawn. Ur talking to a woman who knows she looks good. So the joke doesn't really hit home. But I enjoy the hate. Keep it up. Thumbs up.

Okay. Somebody cartwheel.

Ilz, You and BeautiflyB are a trip, the both of ya'll sound like this (http://www.youtube.com/watch?v=yopO4-b-N-s). good sense of humor

NIGHT MAYOR
02-16-2009, 01:59 AM
q0KjLxEDYbI

hope xbox fam is ready for the new levels - download later this month :)