PDA

View Full Version : Week 1: Did your team get upset?


deadlymelody
09-11-2005, 08:37 PM
Hahaha im a bucs fan so watching the Bucs win and Cadillac run for 148 and see Culpepper throw 3 INT's im pretty happy. So my team didnt get upset. Instead, they upset somebody.

Bedlam
09-11-2005, 09:59 PM
HELL FUCKING NO, Steelers dont get upset, THEY DOMINATE

34-7

Popa Chief
09-11-2005, 10:57 PM
My fucking Seahawks lost to the Jags and the Ravens got fucked up by the Colts. Week 1 sucked. But ya, I'm glad the Steelers won.

hollywoodrealty
09-12-2005, 08:49 AM
miami dolphins looken official, had denver on lock

num2son
09-12-2005, 09:03 AM
My cowboys beat the chargers.

49ers beat rams.

Lions beat packers

Dolphins beat denver

Rebel_INS
09-12-2005, 06:18 PM
HELL FUCKING NO, Steelers dont get upset, THEY DOMINATE

34-7
fuck you deck LOL!!! titans are my team, fuck you guys LOL THAT WAS GAY!! haha

Luther Large
09-12-2005, 06:25 PM
only teams i wanted to win that lost was

cardinals and packers and ravens.....evrybody else i wanted to win did like the saints....cowboys, pats,etc...

ARCHRIVAL
09-12-2005, 06:45 PM
only the ravens...


MY PATS WON BITCHES!!!!

ON THEIR WAY TO 16-0 YOU HEARD IT HERE FIRST!!!!

num2son
09-12-2005, 07:37 PM
only the ravens...


MY PATS WON BITCHES!!!!

ON THEIR WAY TO 16-0 YOU HEARD IT HERE FIRST!!!!
LOL, 1-15, anything could happen.

ARCHRIVAL
09-13-2005, 04:33 PM
nahh

BRASSKNUCKLED PAI MEI
09-13-2005, 04:39 PM
My Team the 49ers Won and Like Coach Nolan said when preseason ended " Our Mission now is to take Control of the NFC West "

And Guess what we are at the top right now sinc everyone else lost in our division!!!

num2son
09-13-2005, 05:42 PM
My Team the 49ers Won and Like Coach Nolan said when preseason ended " Our Mission now is to take Control of the NFC West "

And Guess what we are at the top right now sinc everyone else lost in our division!!!
Yeah, how funny is that 49ers in first place.

Kriszy Substance
09-13-2005, 05:46 PM
Nope, nope...my team was not upset...great first game!

Yay for BB's 49ers...got to see a little of that one.

The best upset was Monday night baby...I love seeing them Eagles lose!

GO COWBOYS!!!!!

Big Bad Man
09-14-2005, 10:00 AM
Naw we didnt get upset. We just got beasted by marv and mannin. I mean the colts. Fuckin arseholes.

Roman Deini
09-14-2005, 10:53 AM
we didnt get upset, we upset one of the best nfc teams last monday. d-hall was keeping to outta the endzone, some vicious hits on mcnabb. bring on seattle next sunday.

hellbound
09-14-2005, 04:02 PM
bucs won, hopelly more wins to come. so after week 1 im happy

pats won since everyone around here is crazy for them and you gotta support your home team to so its good

Unforgiven
09-14-2005, 04:27 PM
raiders started good but then pats stepped it up and scored so i turned it off....

Hollow Dartz
09-14-2005, 04:30 PM
bullshit! eagles lost! trotter got ejected, while a nobody from falcons got ejected...it was set up! and david akers!! must of been drikin!

Kza_Killer
09-15-2005, 07:35 AM
What About Those Falcons!!! Woooooh!!

Big Bad Man
09-15-2005, 09:09 AM
bullshit! eagles lost! trotter got ejected, while a nobody from falcons got ejected...it was set up! and david akers!! must of been drikin!Naw I watched the game as a die hard raven, and fan of TO, but Hall handled him all night part fae the 1 time TO make a good gain. McNabb was underthrowin everything and scared to get hit after that chest knock. In fact I only mind him rushin once. I predict falcons play-offs no bother. Maybe more.

TUCO
09-15-2005, 09:35 AM
DOLPHINS NIGGUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peace

Roman Deini
09-15-2005, 11:04 AM
who knows where the falcons are heading too.