PDA

View Full Version : Old Skool UK Hip Hop


KLIION JENSEN
04-16-2009, 01:36 PM
either, reminisce on the good ol days, or learn ya history, shits is dope......

"I Got To Keep On" - Cookie Crew
-YinhMSANjc

"Street Tuff" - Double Trouble & The Rebel MC
fFixXmsrqw8

"Just Keep Rockin" - Double Trouble & The Rebel MC
O7TFehNcEFk&feature=related

"Hows Life In London" - London Posse
5yLBHU7P0Cw

"It's A Shame" - Monie Love
UoNpUc0xE5Y&feature=related

KLIION JENSEN
04-16-2009, 01:39 PM
"20 Seconds To Comply" - Silver Bullet
YsVgUsJ7jcw&feature=related

"Bring Forth The Guillotine" - Silver Bullet
j9F7Ox2cv2A&feature=related

"Wee Rule" - Wee Papa Girl Rappers
MPLfLqyBrJA&feature=related

"Daddy Rich" - Hijack - turned into Master Of Ceremony "do you really like it"
lsL5aeMFlfA&feature=related

"Serve Tea The Murder" - Hardnoise
RGUHs0aV7OY&feature=related

"Victory" - Caveman
Y2ZnxVUS8Sg&feature=related

KLIION JENSEN
04-16-2009, 01:42 PM
"I'm Riffin" - MC Duke - live
pFwZQoXCV-E&feature=related

"Green Grass" - Cash Crew - live
sKJCs5Cmf9c&feature=related

"Subtraction" - MC Mell 'O - live
PfyVnR3VnXs&feature=related

"Doin The Do" - Betty Boo - damn this chick was sexy
sM_9As_2VAg

Chungsanity
04-16-2009, 01:49 PM
slick rick is the only acceptable uk rapper, period.

KLIION JENSEN
04-16-2009, 02:03 PM
ummmmmm....no

Ghost In The 'Lac
04-16-2009, 03:01 PM
slick rick is the only acceptable uk rapper, period.

partially agreed.

isnt this what the internationl hip hop section is for?

narc
04-16-2009, 03:13 PM
haha this is oold school, times of acid house

Wu-Tang Gambino
04-16-2009, 03:40 PM
lol @ uk hip hop

KLIION JENSEN
04-16-2009, 07:53 PM
lol @ narrowmindedness pretending to be intellegent life forms....

oldie
04-17-2009, 07:15 AM
coool. im'a be the one of the ones to get educated on hip-hop from my home lol

battle?
05-26-2009, 07:29 PM
anybody got this??
Blade – The Lion goes from Strength to Strength

TAURO
05-28-2009, 03:09 PM
Good stuff, i've been listening to London Posse for years. Don't forget to include Demon Boyz too.

battle?
05-30-2009, 12:46 AM
http://www.youtube.com/watch?v=mJoHAedX65I

Tage
05-30-2009, 09:34 AM
slick rick is the only acceptable uk rapper, period.

partially agreed.

lmao.... ghostlaced, your english... you dont know any acceptable emcees?

Kingkazim
05-30-2009, 09:46 AM
http://www.youtube.com/watch?v=_HqKgJbMBaQ

http://www.youtube.com/watch?v=HYXXaONnhXg&feature=PlayList&p=72CA05F531E5820C&index=0&playnext=1

uk grime> wutang clan




(jk)

Tage
05-30-2009, 09:55 AM
check the second kid on this....

qt9tfVyxggU

Tage
05-30-2009, 09:59 AM
the man who invented Grime....

FKzc385G5wU

Kingkazim
05-30-2009, 10:01 AM
wiley fell of lol. ever since i saw wearing my rolex i was like nahhh.
how do you embed videos?

Tage
05-30-2009, 10:03 AM
use the youtube tag put the watch="code" in between them.

[ youtube ]"video ID"[ / youtube ] <without spaces

(kazim, everton just scored within 30 seconds - fastest ever fa cup final goal)

Kingkazim
05-30-2009, 01:11 PM
safe.
and chelsea won 2-1 :p. they always find ways to win somehow

Mercury
10-02-2009, 12:54 PM
Why we got Ice Kid an that in here? Ain't this supposed to be the old skool UK stuff?