PDA

View Full Version : The cool thing about having a big dick.


Big Risk
04-29-2009, 01:14 PM
People who jack off 5-7 times a day and little dicks needn't apply.



You know when you fuckin ya bitch and you go to change positions, but ya dick never leaves the pussy. bitches love that shit. switchin from missionary to doggy style without the penis leavin the bitch. Now thats that real shit.

Longbongcilvaringz
04-29-2009, 01:29 PM
Yeah, dicks are great.

Big Risk
04-29-2009, 01:30 PM
Ahahahahahahhahaha

TSA
04-29-2009, 01:32 PM
id say having a big dick is more of a disadvantage in life

sure bitches like that shit, but by they time they see your dick you're gonna smash any ways

otherwise your in for tiresome mastahbation sessions, visible erections in jeans, and the classes dick touching the toilet water.

Big Risk
04-29-2009, 01:57 PM
id say having a big dick is more of a disadvantage in life

sure bitches like that shit, but by they time they see your dick you're gonna smash any ways

otherwise your in for tiresome mastahbation sessions, visible erections in jeans, and the classes dick touching the toilet water.

erections in jeans are horrible. the only other disadvantage I have seen is that bitches cant fuck for that long. Like for instance, Im with a chick now, and some nights shes like, "baby I getting too sore and I want to be able to walk tomorrow" and shes actually told me before "i wish your dick was smaller". And she refuses to let me put it in her ass cause shes afraid of it rippin her asshole completely out.

TSA
04-29-2009, 02:00 PM
yeah, exactly. my ex girlfriend used to stop from pain as well, and i'll NEVER

EEVVERRRRR enter the anus of a live women.

Big Risk
04-29-2009, 02:01 PM
^why not?
I remember when I told one of my black friends I havnt fucked a bitch in her ass and hes like "nigga its 2009 get wit the program"

SKAMPOE
04-29-2009, 02:40 PM
i got the biggest dick in wu corp, and im a fat nigga...whut!

Big Risk
04-29-2009, 03:15 PM
^its whatever, I dont care if I have the biggest dick, I just thank god that he blessed me with a big dick. Actually every morning I wake up with wood I thank God. I look at my shit and Im like, I dont knwo what Id do without you.





BIGGER DICK = MORE CONFIDENCE.
I think dudes with bigger dicks are the ones who talk the slickest. i talk too fuckin slick.

SKAMPOE
04-29-2009, 03:27 PM
i second that^

Kingkazim
04-29-2009, 03:28 PM
Yeah, dicks are great.

tha fuck?
ahahaha

Kingkazim
04-29-2009, 03:29 PM
^its whatever, I dont care if I have the biggest dick, I just thank god that he blessed me with a big dick. Actually every morning I wake up with wood I thank God. I look at my shit and Im like, I dont knwo what Id do without you.





BIGGER DICK = MORE CONFIDENCE.
I think dudes with bigger dicks are the ones who talk the slickest. i talk too fuckin slick.

if that theory is right then this guy must be the slickest of em all
http://www.youporn.com/watch/55974/freaksofcock-huge-cock-cumshot/

food for thought
04-29-2009, 03:33 PM
^ went looking for big dicks on yourporn = gay

the only other disadvantage I have seen is that bitches cant fuck for that long.

yea thats a drawback like a muthafucker

Kingkazim
04-29-2009, 03:33 PM
^ went looking for big dicks on yourporn = gay



yea thats a drawback like a muthafucker

fuk off i stumbled across that shit

food for thought
04-29-2009, 03:36 PM
lmFAO

SKAMPOE
04-29-2009, 03:36 PM
and posted it here so thats a mandatory 2 day ban! fag

Kingkazim
04-29-2009, 03:44 PM
jeolousy

SKAMPOE
04-29-2009, 03:54 PM
hypocrisy

Uncle Steezo
04-29-2009, 04:10 PM
i wouldnt trade my big dick for a million dollars real talk

confidence is the major reason. i also find it funny in the restrooom when white dudes sneek a peek cause they wanna see a big black dick. if im drunk at a bar/club ill say something like "long aint it?" or "yup..thats right" but usually i just give a sneer and a nod.

i like 2 fisted blowjobs but i hate the fact that only a skilled few can touch my pubes with their nose.


to keep her from quitting you gotta to break the pussy in gently then beat it into submission. i bet yall niggas try crucify that shit dont you?

pat pat pat....
damn right my dick is great patty mayonnaise

I bet pat sighed and started to reminisce about how i would leave his asshole gaping, lookin like a fish out of water.
i'm right here my lil goldfish cracker.

food for thought
04-29-2009, 04:14 PM
lol

i bet yall niggas try crucify that shit dont you?

haha

Big Risk
04-29-2009, 04:18 PM
i wouldnt trade my big dick for a million dollars real talk

confidence is the major reason. i also find it funny in the restrooom when white dudes sneek a peek cause they wanna see a big black dick. if im drunk at a bar/club ill say something like "long aint it?" or "yup..thats right" but usually i just give a sneer and a nod.
No diss to you style but what kinda clubs you goin to?
i like 2 fisted blowjobs but i hate the fact that only a skilled few can touch my pubes with their nose.
I feel that

to keep her from quitting you gotta to break the pussy in gently then beat it into submission. i bet yall niggas try crucify that shit dont you?
yeah see usually its impossible for me to even go hard in the start because literally the shit doesnt go past the head. but heavy spit game is the g shit.
pat pat pat....
damn right my dick is great patty mayonnaise

I bet pat sighed and started to reminisce about how i would leave his asshole gaping, lookin like a fish out of water.
i'm right here my lil goldfish cracker.




I feel this dude sep on the clubs and white dudes lookin at ya dick and you replying "yea"

food for thought
04-29-2009, 04:20 PM
hahaha yea thats some strange shit right there lol

TSA
04-29-2009, 04:20 PM
its dope having one, but not all dope.
i like beating off with 2 hands.
epic morning wood
laying a boner on womens face for size comparison
and hitting women with it like a drum stick.

i had a hard time fitting in my ex and staying in, fucking weak.
i blew that shit out to size though.


but i wont fleexxxxxx till its time to have sexxxxxx

TSA
04-29-2009, 04:23 PM
also, Gavin, why the fuck would you be ok with a dude staring at your dick in the bathroom of a hot sweaty electric-piccalo club?
the fuck? lol

Uncle Steezo
04-29-2009, 04:27 PM
i dont know if this is something white dudes do on the reg or if its cause im tall or if its cause im blacvk and they wanna see if the rumors are true. but i swear they will cut their eye for a fraction of a second.

so i make it into a real awkward situation by acknowledging the faggitry. just like when i see someone diggin in they nose. "pick me a winner" or "lose something?"

but risk, i bet they do it to you. just pay attention next time you piss next to a white dude.

Uncle Steezo
04-29-2009, 04:31 PM
idk i gott a big dick so maybe its a natural reaction to look at a guy pulling a snake out of his jeans. i can only guess.

speaking of snakes.....i found a 6'3" snakeskin intact on the side of my house.

YungSunny
04-29-2009, 05:15 PM
Bubba Sparxxxx is mad homo son.

Big Risk
04-29-2009, 05:19 PM
^yeah he is but what he gotta do with a big dick thread. and what you doin in here. you 14, you still confusin your pubes for ya dick.

SKAMPOE
04-29-2009, 05:24 PM
also, gavin, why the fuck would you be ok with a dude staring at your dick in the bathroom of a hot sweaty electric-piccalo club?
The fuck? Lol
hahahahahahaha i was thinkin the same shit lol

SKAMPOE
04-29-2009, 05:27 PM
speaking of snakes.....i found a 6'3" snakeskin intact on the side of my house.

I BET U SUCKED IT AND FUCKED EY? U BIGG QUEER U LOL http://i10.photobucket.com/albums/a150/tuesdayweld/BlackSnakeRicciJackson.jpg?t=1241040437 (javascript:void(0);) (javascript:void(0);)

Big Risk
04-29-2009, 05:39 PM
^yeah he is but what he gotta do with a big dick thread. and what you doin in here. you 14, you still confusin your pubes for ya dick.


^ yeah what he said

YungSunny
04-29-2009, 05:50 PM
^yeah he is but what he gotta do with a big dick thread. and what you doin in here. you 14, you still confusin your pubes for ya dick.

Damn you was that small when you was 14, son?

I'm not you man, my adolescence isn't spent being a tiny-timmy.

Big Risk
04-29-2009, 05:53 PM
^I never said anything about me. I said YOU are confusing your pubes for your dick. Your adolescent is spent sucking your uncle off.

food for thought
04-29-2009, 06:29 PM
Originally Posted by Big Risk
^yeah he is but what he gotta do with a big dick thread. and what you doin in here. you 14, you still confusin your pubes for ya dick.

lmFAO

YungSunny
04-29-2009, 06:47 PM
^I never said anything about me. I said YOU are confusing your pubes for your dick. Your adolescent is spent sucking your uncle off.

How do you know this? Anybody can make up some mad homo shit to say about somebody they don't even know.

It takes a real man not to talk about dicks 24/7 naw mean?

JamSix
04-29-2009, 06:56 PM
And this is where the internet comes up short again (hold the pun). Every mother fucker thats posted is frontin like theyre packin a Bratwurst, fall the fuck back rofl, we all know you're rockin a baldy half-inch maggot. SMH, find another way to boost your e-swag.

Its a fact of life that the dude to comment on the size of his dick has got the smallest in the league.

Professor Poopsnagle
04-29-2009, 07:45 PM
My balls are bigger than my dick and can't fuck doggystyle because of that.

SKAMPOE
04-29-2009, 10:57 PM
http://interblat.com/r/8_68_59973079_3616688.jpg

Dokuro
04-29-2009, 11:36 PM
and the classes dick touching the toilet water.
ooohh!...i HATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHA TEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATE HATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHA TEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATEHATE THAT...!

TheBoarzHeadBoy
04-30-2009, 12:08 AM
^Shit is bothersome and gross as hell. Dick in the bowl....UGHHH!

I don't know what all the fuss is about getting an erection in public in jeans. I love that. Cause if anyone points it out they're either a faggot and you can ask why they were checking your bulge or a chick and they're totally like "Hmmm not bad." Erections in shorts is what is the fucking shit. It always manages to find its way out of the boxers and slid out the leg and reveal the tip to one and all. Not to mention if your rocking baggy athletic shorts your gonna have a seven inch pillar holding up the fabric.

I do love the myth of the big black dick though. That's still funny to me. Its sad that people believe that all black men are huge in the pants. Though I can't really see a girl wanting a huge dick. I mean unless you want to destroy the pussy you aren't going to go to the base in there. Plus its just more to get choked on during skull fucking (Unless she likes getting suffocated...yummy) and a lot of girls wouldn't do anal with a small dick let alone a monster cock in there.

Ultimately I'm probably one of the few guys who is comfortable with his penis. Is it huge? No. Is it small? No. Its on the larger side of normal and that's fine with me.

Anything else is sad since the only girls who truly care about dick size are cunts.

SHRAP
04-30-2009, 03:25 AM
fuck having a big dick, fuck u mothafuckas gonna do if u find the last virgin on earth and marry her then she be tellin u that it hurts when u fuck her? :lmao: mothafuckas dont think. lucky for me i was born with a perfect dick thats big enough to stretch asian vagina but not big enough that a girl will ever tell me my shit is too big and i broke her pussy and i will actually believe her. SHUTDAFUCKUP

NIGHT MAYOR
04-30-2009, 04:31 AM
"ooOOOoo, yeah take a look at this one, yeeeaah thats mine - thats mine - i got that one, no no - dont be scared, where you goin ? hey COME BACK, COME HERE #scared of the dick as if the shits haunted#"
GfOXHhkk-r4

check RZA at 1:07 hahahah "OOOOOOOOOO"

Huggasaurus Sex
04-30-2009, 05:02 AM
haha @ you minding your own business taking a piss next to a drunk ass gavin who keeps suspiciously eying you which makes you think "what's this guy's problem" so you look over at him and he goes:


"long ain't it?"




[grilly smile]

Robert
04-30-2009, 01:22 PM
Shrap is a fucking g.

TSA
04-30-2009, 01:29 PM
fuck having a big dick, fuck u mothafuckas gonna do if u find the last virgin on earth and marry her then she be tellin u that it hurts when u fuck her? :lmao: mothafuckas dont think. lucky for me i was born with a perfect dick thats big enough to stretch asian vagina but not big enough that a girl will ever tell me my shit is too big and i broke her pussy and i will actually believe her. SHUTDAFUCKUP
yo, true talk
my girls a virgin, but im sure she'll crack by august, if not next month them august, and im worried that it might be too big to be her first one.

that would fucking suck.

fuck having a big dick

SKAMPOE
04-30-2009, 01:59 PM
^Shit is bothersome and gross as hell. Dick in the bowl....UGHHH!

I don't know what all the fuss is about getting an erection in public in jeans. I love that. Cause if anyone points it out they're either a faggot and you can ask why they were checking your bulge or a chick and they're totally like "Hmmm not bad." Erections in shorts is what is the fucking shit. It always manages to find its way out of the boxers and slid out the leg and reveal the tip to one and all. Not to mention if your rocking baggy athletic shorts your gonna have a seven inch pillar holding up the fabric.

I do love the myth of the big black dick though. That's still funny to me. Its sad that people believe that all black men are huge in the pants. Though I can't really see a girl wanting a huge dick. I mean unless you want to destroy the pussy you aren't going to go to the base in there. Plus its just more to get choked on during skull fucking (Unless she likes getting suffocated...yummy) and a lot of girls wouldn't do anal with a small dick let alone a monster cock in there.

Ultimately I'm probably one of the few guys who is comfortable with his penis. Is it huge? No. Is it small? No. Its on the larger side of normal and that's fine with me.

Anything else is sad since the only girls who truly care about dick size are cunts.
hahahahah this fag described that shit like hes a professional dick analyzer hahahah fag

SHRAP
04-30-2009, 02:54 PM
"#scared of the dick as if the shits haunted#"


:lmao: haunted dick

when u bust ghosts come out

who u gonna call?

g4uxIo4t7xM

BUSTING MAKES ME FEEEEEEEEL GOOOOOOOOOOOOOOD

NIGHT MAYOR
04-30-2009, 04:48 PM
did you listen to the song i posted after that ............

YungSunny
04-30-2009, 05:48 PM
hahahahah this fag described that shit like hes a professional dick analyzer hahahah fag

I know man, damn dick astronomer or some shit.

Big Risk
04-30-2009, 09:04 PM
How do you know this?


I like how you asked me how I knew you were sucking your uncle off.

DeeBlock
04-30-2009, 09:19 PM
I naturally have a big dick. With a big dick, one has to pay more attention to positions, the rhythm and advanced moves. It is like a game of chess.

SHRAP
04-30-2009, 09:54 PM
did you listen to the song i posted after that ............

i tried

TheBoarzHeadBoy
04-30-2009, 10:27 PM
hahahahah this fag described that shit like hes a professional dick analyzer hahahah fag

I'm a life analyzer (I just realized how funny that word is) anyhow, I would imagine I know more about my dick than you do, you haven't seen your dick in years.

drippie k
05-01-2009, 03:25 AM
hahahahah this fag described that shit like hes a professional dick analyzer hahahah fag
i know right, damn

SKAMPOE
05-01-2009, 06:47 AM
wat good is it to have a big dick when most of ya virgin faggits dont know hotta use it

drippie k
05-01-2009, 09:54 AM
i need 2 hands to successfully masterbate

Kingkazim
05-01-2009, 11:11 AM
^^ lies you need tweezers

pep
05-01-2009, 01:07 PM
People who jack off 5-7 times a day and little dicks needn't apply.



You know when you fuckin ya bitch and you go to change positions, but ya dick never leaves the pussy. bitches love that shit. switchin from missionary to doggy style without the penis leavin the bitch. Now thats that real shit.
i came into this thread 100% ready to dis it but number 1 youre right and number two i literally laughed out loud when i read this shit..

wuswordz95
05-01-2009, 05:49 PM
funny ass thread.

Professor Poopsnagle
05-01-2009, 08:54 PM
Nother thing cool thing about having a big dick...

http://www.drubk.com/pics/1240962004-50.gif

You can make bitches shut the fuck up.

pep
05-01-2009, 09:05 PM
classic^^

neo n tha matrix
05-01-2009, 09:10 PM
^^^thats gotta be tha funniest shit ive seen all day!!!

SKAMPOE
05-01-2009, 09:14 PM
nother thing cool thing about having a big dick...

http://www.drubk.com/pics/1240962004-50.gif

you can make bitches shut the fuck up.
lol u got to it first lol

drippie k
05-01-2009, 10:26 PM
^^ lies you need tweezers
^^doesn't keep secrets

diggy
05-05-2009, 03:06 AM
http://geezertalk.com/cs/smilinbob.jpg