PDA

View Full Version : tell me why i just got pulled over at tha drive thru


ALCATRAZ
05-31-2009, 04:39 PM
a nigga was hungry and what not so i mobbed down to tha local burger king to get some food when i hear sirens behind me lol im like aw hell naw nigga at tha drive thru?? fareal?? and this pig says to me thru tha intercom, get ur food and pull to tha side ahahah i had 2 laugh at that shit

pulled over, nigga flamed me for makin an illegal turn like half a mile away, i guess he followed me from there and caught me at tha restaurant ... whatever tho, tha pig was coo and i just got a warning ... dude was like damn man was you really that hungry ... i was like u kno how it be mayn its sunday nigga u feel me and he was like i feel u and that was it

food for thought
05-31-2009, 04:46 PM
lmao

Olive Oil Goombah
05-31-2009, 04:53 PM
he let you go cuz you were asian. If you were a real nigga, he woulda choked u out

Prolifical ENG
05-31-2009, 04:59 PM
Did he order any food while he was there?

SKAMPOE
05-31-2009, 05:00 PM
a nigga was hungry and what not so i mobbed down to tha local burger king to get some food when i hear sirens behind me lol im like aw hell naw nigga at tha drive thru?? fareal?? and this pig says to me thru tha intercom, get ur food and pull to tha side ahahah i had 2 laugh at that shit

pulled over, nigga flamed me for makin an illegal turn like half a mile away, i guess he followed me from there and caught me at tha restaurant ... whatever tho, tha pig was coo and i just got a warning ... dude was like damn man was you really that hungry ... i was like u kno how it be mayn its sunday nigga u feel me and he was like i feel u and that was it
http://i39.tinypic.com/16bbs69.jpg%5B

ALCATRAZ
05-31-2009, 05:04 PM
lol nicky tooch not always there when you call but always on time

ALCATRAZ
05-31-2009, 05:05 PM
Did he order any food while he was there?
nah but he was up in the drive thru line thats what made it ghetto fabulous cause a car pulled up behind the cop car and it was like a regular ass drive thru line, but with me waitin to get pulled over lol a nigga felt like he was lightweight in tha matrix n what not

diggy
05-31-2009, 08:40 PM
I'm glad you were cool about it. When the driver is cool, usually the cop is cool.

LORD NOSE
05-31-2009, 08:44 PM
tru that


thread is funny as hell though

EAGLE EYE
05-31-2009, 08:44 PM
im gonna guess you drive a honda

DUMBO
05-31-2009, 08:48 PM
I'm glad you were cool about it. When the driver is cool, usually the cop is cool.

^cop

SKAMPOE
05-31-2009, 08:58 PM
http://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi f http://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi f http://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi f http://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi fhttp://images.sportsbybrooks.com/e/7/e7172c031fb9583d11ccb34912bba846_annasemenovich.gi f (http://sportsbybrooks.com/ice-dancer-anna-semenovichs-expandable-career-21026)

Nick Fury
05-31-2009, 09:05 PM
tell me why i just got pulled over at tha drive thru







nigga flamed me for makin an illegal turn like half a mile away


:)

NIKLZ
06-01-2009, 12:07 AM

ALCATRAZ
06-01-2009, 01:08 AM
^nah they usually ask those type of questions at night

Senator C. Palantine
06-01-2009, 05:06 AM
^nah they usually ask those type of questions at night


Do they?

Please, tell me more about the Glamour Life.

Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 05:35 AM
nigga tried to 2-11 fucked around got 1-87

drippie k
06-01-2009, 03:28 PM
hahaha thats fuckin funny, so he was like behind you in the drive through waitin for you to get your lunch??? hahahaha