PDA

View Full Version : why do white people sit out in the sun and BURN their skin to a new color?


Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 05:53 AM
they literally burn theyre skin, using the sun, to make it a new colour.

weve had alot of heat the last week, ive been looking around and really noticing wtf goes on.

white people walking around everywhere burnt, BURNT, to a fucking crisp after laying in front of the sun for hours.

Why? lol.

If you think about it it really is one of the most bizarre human practises of the last 500 years. To burn skin.

Not to mention the health risks. Why dont they just rub on the fake tan creams?


But wy do they want their skin to be a different colour? Darker? I thought whites dont like blacks BECAUSE they have darker skin, so why do they take the time and the health risks to literally BURN their SKIN to be darker?

Have a guess what the No1 serious illness for Australians between 18-30 is...

Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 05:57 AM
and western white people will think this guy is "weird" for putting tattoos on his face

http://webpages.charter.net/aprilxiii/webdesign/ingati/maori_tattoo.jpg


Why the fuck is that any more weirder, than you sitting out in the burning sun, to have it burn your SKIN, burn your skin, so much that it turns it BRIGHT RED.

You do this.

But you think its weird and ethnic and unusual for a guy put tattoos on his face. Like thats totally fucking stone age.

NIGHT MAYOR
06-01-2009, 06:46 AM
the reasons australians have the most skin cancer, IS BECAUSE OUR SUN IS A MONSTER compared to your pewny american one, and not all people are tanned because they want to, i know no males that intentionaly tan.

see ghost, most australian people do activities outside, surfing, football, tennis, cricket and some work outside constantly - like carpenters and brick layers/concreters.

and again, our sun is a MU-FUCKA, ask ya yank mates that have been down here. 15 minutes out in the sun on a perfect summer day (cloud-less) you are burnt.

SKAMPOE
06-01-2009, 07:02 AM
the reasons australians have the most skin cancer, IS BECAUSE OUR SUN IS A MONSTER compared to your pewny american one, and not all people are tanned because they want to, i know no males that intentionaly tan.

see ghost, most australian people do activities outside, surfing, football, tennis, cricket and some work outside constantly - like carpenters and brick layers/concreters.

and again, our sun is a MU-FUCKA, ask ya yank mates that have been down here. 15 minutes out in the sun on a perfect summer day (cloud-less) you are burnt.
i feel u man, for sum reason i find the sun in puerto rico is way hotter or closer to earth than here in the states...and yes, no man intentionally tan exept for faggy white doods out here in the states! and who the fuck tans in salons lmao thats like paying for air imo!

NIGHT MAYOR
06-01-2009, 07:06 AM
yeah fuck paying for that shit. i could understand south america to be real high on the uv's - i heard mexico has a high u.v.

SKAMPOE
06-01-2009, 07:10 AM
blackulas taint has the highest u/v levels

SHRAP
06-01-2009, 08:27 AM
up here its a style for white bitches to have orange fuckin skin, usually with platinum blonde hair. i dont know how or why them hoes do it but they look like shit

SKAMPOE
06-01-2009, 08:45 AM
4 real... where u live at^? sounds like ur in orange county lol

Tage
06-01-2009, 08:48 AM
UV rays can cleanse the skin, cancer is a side effect.


i would rather fuck a tanned bitch than a pale bitch, any day.

SHRAP
06-01-2009, 08:51 AM
4 real... where u live at^? sounds like ur in orange county lol

i live in montreal. saddest shit is that a lot of these hoes have native american blood in them and still they fuck with some fake tan shit :lmao:

NIKLZ
06-01-2009, 09:11 AM
http://www.1halloween.net/images/cosoompa.jpg
http://images.onesite.com/gabster.fm1071.com/user/fm107_ian/blog_photos/ian3.jpg
http://wannasmile.com/wp-content/uploads/2008/03/oompa-loompa.jpg
http://tamethebear.tv/wp-content/uploads/2009/03/douchebag2.jpg
http://badcontrol.com/wp-content/uploads/2008/06/tan-oompa-lady.jpg

SHRAP
06-01-2009, 09:15 AM
:lmao: what the fuck is that thing in the bottom 2 pics, if that ho came round me id need a can of Bitch B Gone

-The A to the Z-
06-01-2009, 09:16 AM
It's all a bit terrifying.

SKAMPOE
06-01-2009, 09:20 AM
http://www.1halloween.net/images/cosoompa.jpg
http://images.onesite.com/gabster.fm1071.com/user/fm107_ian/blog_photos/ian3.jpg
http://wannasmile.com/wp-content/uploads/2008/03/oompa-loompa.jpg
http://tamethebear.tv/wp-content/uploads/2009/03/douchebag2.jpg
http://badcontrol.com/wp-content/uploads/2008/06/tan-oompa-lady.jpg
new jersey cats^^

EAGLE EYE
06-01-2009, 10:32 AM
blackulas taint has the highest u/v levels


hahahahhahahhahahahhahahahahahaha

Inspectah_Dirk
06-01-2009, 11:03 AM
Dude a tan is a different thing than black skin. I like to sit out in the sun, and get some tan. Looks better. But not till i get burned. I take it slow. Also, i visit solariums.
The only idiots are the people who sit for 4 hours straight in the first day of sun. They turn all red. Mostly the English are really good at this. When im on vacation, you can just SEE who is from England, all the red burned motherfuckers. Weird.

RADIOACTIVE MAN
06-01-2009, 11:04 AM
white power!!

EAGLE EYE
06-01-2009, 11:10 AM
^wtf






i'd never sit in a tanning booth. i do outdoor activities and don't put on sun screen cuz im lazy. white girls are very insecure about not having a tan. its all marketing and media hype they get sucked into and we know how gullible girls are.

J-Cee
06-01-2009, 11:42 AM
http://www.1halloween.net/images/cosoompa.jpg
http://images.onesite.com/gabster.fm1071.com/user/fm107_ian/blog_photos/ian3.jpg
http://wannasmile.com/wp-content/uploads/2008/03/oompa-loompa.jpg
http://tamethebear.tv/wp-content/uploads/2009/03/douchebag2.jpg
http://badcontrol.com/wp-content/uploads/2008/06/tan-oompa-lady.jpg
wtf..ur kiddin right...why the fuck these dudes orange?whats wrong with these muthafuckas,and dude got his eyebrows plucked n shit..lmao..

Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 12:07 PM
Dude a tan is a different thing than black skin. I like to sit out in the sun, and get some tan. Looks better. But not till i get burned. I take it slow. Also, i visit solariums.
.

I like to sit out in the sun, and get some tan. Looks better. But not till i get burned.


in the sun, and get some tan. Looks better.


and get some tan.


get some tan.

























































http://i88.photobucket.com/albums/k161/BadWolf325/NewJerseyDouchebags004.jpg

get some tan.




http://www.philebrity.com/wp-content/uploads/2008/07/guido.jpg

get some tan.



http://www.guidofistpump.com/GuidoOompa.jpg

Looks better.

Uncle Steezo
06-01-2009, 12:10 PM
Lol@ lacey actin like his fishbelly white flesh aint peeling body dandruff on his jeans.

Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 12:15 PM
Gavin i have more nigga in my dick than you have in your whole life no homo.

Afficial_Nastee
06-01-2009, 12:52 PM
I just LOVE it when girls and ladies are nicely tanned!

5hundred&one
06-01-2009, 01:27 PM
Gavin i have had more niggas on my dick than you have in your whole life no homo.

wat

RADIOACTIVE MAN
06-01-2009, 01:42 PM
Lmfao
-dead-

ALCATRAZ
06-01-2009, 01:53 PM
lol get some tan ahahahahahaahahahahahah lolol get some

Longbongcilvaringz
06-01-2009, 02:24 PM
You're thinking of white english people.

drippie k
06-01-2009, 02:44 PM
lol those dudes got fake tans, thats gayer than being gay...theres nothin wrong with goin out to the sun to get a tan..of course you don't go out n say "i'm getting a tan guys" but to go to the beach or pool n lay in the sun is cool, i dont see anything wrong with that

Ghost In The 'Lac
06-01-2009, 02:44 PM
You're thinking of white english people.


^get some tan

Prolifical ENG
06-01-2009, 03:02 PM
Well, you said it, it looks better....lol.

Sometimes it's accidental that they get burned because sometimes when getting fried out in the sun they dont notice how much they are getting burned before its too late because the skin doesnt have a physical change until hours after.

Another reason why some people tan is gradually the tan can prevent you from getting painfully burned if done properly. Just like a black person wont get a sun burn, either will a white person who is heavily tanned.

narc
06-01-2009, 03:07 PM
^get some tan

jealous that his pasty white skin doesnt tan but burns.

check two
06-01-2009, 04:27 PM
Neither does standing out on a corner all day wearing an oversized white t shirt, with a bunch of other blokes that have the exact same outfit on as you.

JerseyIronman
06-01-2009, 04:46 PM
Gavin i have more nigga in my dick than you have in your whole life no homo.

http://2.bp.blogspot.com/_uPzUuKmzp3E/SDAVNs9VyQI/AAAAAAAAAEM/vti720HjiZI/s400/Simon%2BCowell%2BWTF%2Bface.JPG

uhh i think this one might be a yes, homo

Prolifical ENG
06-01-2009, 05:05 PM
Oh yeah, white people also burn their skin to hide skin imperfections....small wrinkles, scars etc. So technically they hide their scars by giving the whole skin surface a scar.

I remember this girl I knew had severe acne so to hide the scars she was always tanned.

No faster way to get rid of a scar than to burn it.

EAGLE EYE
06-01-2009, 05:11 PM
Oh yeah, white people also burn their skin to hide skin imperfections....small wrinkles, scars etc. So technically they hide their scars by giving the whole skin surface a scar.

I remember this girl I knew had severe acne so to hide the scars she was always tanned.

No faster way to get rid of a scar than to burn it.

That's actually incorrect. The doctor who recently stitched my head said to keep the wound soon-to-be scar out of the sun because the sun is the absolute worse thing for scars. Once that chic u speak of loses her tan I bet she looks even worse.

Prolifical ENG
06-01-2009, 05:22 PM
That's actually incorrect. The doctor who recently stitched my head said to keep the wound soon-to-be scar out of the sun because the sun is the absolute worse thing for scars. Once that chic u speak of loses her tan I bet she looks even worse.

I never said that they help scars, they just hide them like some kind of optical illusion. The reason is the tissue around the scar is new, its like a infant's out in the sun. Therefore is correct that they hamper the healing process. I never seen that girl again but I don't want to see her if she ever turns white again.

Olive Oil Goombah
06-01-2009, 05:30 PM
black people scar much worse than whites. That is higly evident just by looking at a black womans body...legs, arms etc.


I don't understand people who burn themselves....put some sunscreen on. Especially if your pale.

TheBoarzHeadBoy
06-01-2009, 08:12 PM
I'm pale naturally, so I make sure I'm outside a lot in the summer as to at least get some pigments to last the fall. I don't usually burn however. Sometimes on my neck a bit, but never to "burn levels" just until it feels odd, then I usually find something else to do. It isn't red, it just feels warm to the touch for a while as if it was.

I barely tan, but I never burn. I'm dumb like that.

PALEFORCE
06-01-2009, 08:24 PM
we soak up the sun like the rest of u fucks idiot

Longbongcilvaringz
06-02-2009, 12:48 AM
^get some tan

It's funny, since you revealed that you were actually white (as i had been saying for years, while you denied it) your skin is probably a lot lighter than mine, given you reside in one of the cloud and rain capitals.

So you get some tan, faggit.

Uncle Steezo
06-02-2009, 06:38 AM
So niggadick, do you just ignore the fact that you oozed out of a mayonnaise twat?

I bet Lacey walks 10 paces behind his momma at the mall.

Durag
06-02-2009, 06:49 AM
Yeah the weather was unreal here, and still is, its 27 degress celcius, not sure what that is in fahrenheit, but its the hottest its been here in a long time.

The beaches are packed with people sunbathing, but we get so much shitty weather that i dont blamb them. I do lie out in the sun with a few cans, some rap and a book coz its relaxing more than deliberatly getting a tan.

Some people do go overboard with getting a tan, and a lot get burned although they dont intend to.

begongo
06-02-2009, 06:55 AM
I thought whites dont like blacks BECAUSE they have darker skinhuh

HANZO
06-02-2009, 07:11 AM
English ppl jus dnt kno how to behave in the sun. its been fairly hot and everyone walking around pretty much naked. when if you go to a country where its usually hot, ppl will avoid the sun. shit is dangerous, especially if you from a country which has that desert heat which jus fries your brain.

i do get enjoyment out of knowing that white ppl want to have the same skin colour as the brown man who they love to hate.

Senator C. Palantine
06-02-2009, 07:33 AM
Dark skin is for foreigners, servants and common folk.

Senator keeps his skin Colgate white.










http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1439/PreviewComp/SuperStock_1439R-1082686.jpg

Inspectah_Dirk
06-02-2009, 12:27 PM
Those dudes don't have a tan, they just sprayed some gay-ass spray on their butt-ugly faces. I've never seen anyone get that kind of color from just going to a solarium or whatever.
I would hit them in the face if i saw them..fucking idiots. And they are all "gangster-like" in those pictures. T'fuck's wrong wit them?

Surreptitious
06-02-2009, 12:32 PM
Personally, I sit out in the sun, because there are a bunch of half naked bitchs sitting out in the sun. Its a great place to drink beers and hang out with people. It is a easy transition from being out on the beach drinking with some girls, to go back in to your place to cool off, shower and fuck. Getting burnt is just a battle wound, and nothing that some aloe can't fix

Mumm Ra
06-02-2009, 05:59 PM
bitches aren't attracted to pasty whiteness, which is reason enough to tan

and I don't burn easily at all - probably from working on houses for two years

TheBoarzHeadBoy
06-02-2009, 06:08 PM
I was lying face down shirtless in the sun for several hours today during the brightest part of the day which is 1-4 pm IIRC. No tan, no burn. I'm uselessly white... Erin Go Bragh!

Olive Oil Goombah
06-02-2009, 08:27 PM
England is really a shit place. Even in the areas of the United STates that are known for shittier weather, you still get at least 3 months of summer.


What a horrible little Island that place is.

KERZO
06-03-2009, 10:31 AM
thats ironic coming from a white choir boy ghostlaced

lynskey
06-03-2009, 10:43 AM
England is really a shit place. Even in the areas of the United STates that are known for shittier weather, you still get at least 3 months of summer.


What a horrible little Island that place is.
I agree but I have to say fuck you cause I live there.
:fucku:

we got our beatiful grey skies back today though, we enjoyed our 4 days of summer this year. :cool:

Inspectah_Dirk
06-03-2009, 12:17 PM
Haha, no wonder everyone in England is always ugly and depressed. That's what you get with a lack of sunlight. Be sure to get that vitamin D shot up your butt.

Senator C. Palantine
06-03-2009, 12:17 PM
Nicky Tooch is bitter cos it looks like beyonce covered her ass in hair removal cream, then sat on his forehead.

SHRAP
06-03-2009, 08:44 PM
my homeboys baby mamas birthday was last night, i was at her house and she was telin me that in her country (philippines) everybody be usin skin bleach and dyin their hair blonde and shit :lmao: she was sayin she doesnt understand why people lay in the sun here. apparently over there light skin is a sign of beauty, i guess thats why all them girls love me. also when my lady friend supposedly got sick i asked her friend who saw her last how she looked and she said she looked darker than usual, as if bein dark is a sign of bein unhealthy :lmao: just goes to show u that the door swings both ways

Chris
06-04-2009, 12:01 AM
To look good?

EAGLE EYE
06-04-2009, 12:08 AM
my homeboys baby mamas birthday was last night, i was at her house and she was telin me that in her country (philippines) everybody be usin skin bleach and dyin their hair blonde and shit :lmao: she was sayin she doesnt understand why people lay in the sun here. apparently over there light skin is a sign of beauty, i guess thats why all them girls love me. also when my lady friend supposedly got sick i asked her friend who saw her last how she looked and she said she looked darker than usual, as if bein dark is a sign of bein unhealthy :lmao: just goes to show u that the door swings both ways


LOl shit. I never knew that.

Longbongcilvaringz
06-04-2009, 05:05 AM
Yeah, it's similar in places like India.

Or maybe it's the other way round there.

Either way.

Ghostlaced comments pertaining to white and black people in this thread are hilarious when you factor in that he is white.

SKANK HILL
06-04-2009, 07:36 AM
Hahaha @ the wigger trying to use a Maori as an example like they actually know what the fuck a Maori is in Englad and then saying "Western White people find it weird" when infact Maori's are native to a country that is what could be technically classified as a "White, Western Nation" and said country also neighbours another "White, Western Nation."

I say nigga and i'm white

Compulsion
06-04-2009, 07:44 AM
Yeah, it's similar in places like India.

Or maybe it's the other way round there.

Either way.

Ghostlaced comments pertaining to white and black people in this thread are hilarious when you factor in that he is white.


hahaha good call.....

I never saw the point of purposely sitting in the sun just to darken your skin, or even worse go to a tanning place...Now if you get tan by result of what your doing (working outside, drinking on the beach ect...) that is a different story entirely....People are bad about it up here (the tanning places expecially) because it is only really sunny for 3 or 4 months of the year, and they want to be tan year round. The shit is ridiculous when one day your pale and the next day your tan as fuck and it has been raining for two weeks....

Olive Oil Goombah
06-04-2009, 04:40 PM
I mean, if you get a nice brown or olive tan, than by all means, obtain it.

The thing i dont understand is people who dont tan at all and just burn who try to 'tan'.

EAGLE EYE
06-06-2009, 01:09 AM
http://www.rap-up.com/blog/wp-content/uploads/eminem-blood-bath.jpg

diggy
06-06-2009, 01:38 AM
Oh, I guess you all wanna be like this, eh?





























http://fineartamerica.com/images-medium/man-made-of-dark-chocolate-val-black-russian-tourchin.jpg

Longbongcilvaringz
06-06-2009, 02:09 PM
It's going to be amusing when x-unknown finally admits to being white, like the other 'black' posters who have blessed this site with their wisdom.

Until then, it's amusing to see him worship sweaty men.

Uncle Steezo
06-06-2009, 08:48 PM
Notice pat came to life when diggy posted the chocolate

Sometimes I wish I didn't delete my account so I could post the freak nasty pms he sent me.

The shit was so nasty it got me semi hard

NIGHT MAYOR
06-06-2009, 08:58 PM
c1zHXWtmL-Y

Olive Oil Goombah
06-06-2009, 09:18 PM
Notice pat came to life when diggy posted the chocolate

Sometimes I wish I didn't delete my account so I could post the freak nasty pms he sent me.

The shit was so nasty it got me semi hard

theree is no doubt in my mind that Pat likes the cock. He's way too apathetic about life to not be.

diggy
06-06-2009, 09:28 PM
Just wait.

Some would probably see my pic one day.

If I choose to show my pic, it would be with me holding a sign dissing Pat or his Nebraskan lover TSA.

I am not white, but a chocolate colored brotha.






Oh ya, Pat did cum to life when I showed up. That dude has a habit of e-stalking me - same with most of his 1% losers.


Ya know what, on second thought, maybe I should not post my pic, cuz Pat might cum to it.

EAGLE EYE
06-06-2009, 11:48 PM
^maybe you won't cuz you have progeria, acne, and a small dick.



TSA dominates you in this category due to your lack-luster limp wristed identity on this forum.



People dismiss your posts solely because of your missing year book mug shot. What are you hiding?

diggy
06-07-2009, 12:44 AM
If I show my face, you would only see it partially.

I am so beautiful, I don't wanna arouse jealousy and make some of you mess up your screens.

food for thought
06-07-2009, 12:57 AM
general chat always trying to see somebodys picture and shit

bunch of faggots over here

diggy
06-07-2009, 01:04 AM
Exactly.

thatKid
06-07-2009, 01:06 AM
self esteem issues ???

diggy
06-07-2009, 01:29 AM
self esteem issues ???

demented (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=57523)
That Kid

EAGLE EYE
06-07-2009, 07:02 PM
general chat always trying to see somebodys picture and shit

bunch of faggots over here

what ever you say buckwheat