PDA

View Full Version : Unintentually Funny Actors


Fr@z
09-15-2005, 02:41 PM
http://www.famousdudes.com/pics/ArnoldSchwarzenegger/arnold2.jpg

Arnold destroys the competition,he is probably one of the funniest people i have ever seen, all his movies have me rollin.

Luther Large
09-15-2005, 03:03 PM
what about joe pesci

arcane
09-15-2005, 03:26 PM
http://www.tqs.ca/showbiz/vedettes/photos/KEANU-REEVES.jpg

krazi m.i.c.
09-15-2005, 03:27 PM
http://www.famousdudes.com/pics/ArnoldSchwarzenegger/arnold2.jpg

Arnold destroys the competition,he is probably one of the funniest people i have ever seen, all his movies have me rollin. lol

cap
09-15-2005, 04:28 PM
Jean Claude Van Damme
Vin Diesel
Eminem
....

Ronin
09-16-2005, 05:53 AM
the shittest actors are the best

stallone is hillarious too, micky in rocky made me laugh and ba barrackus aka mr t also

arnie ownes though, hes so fucking wooden its hillarious

WHATS THE MATTER BLAAAAAAAAAAAYNNEEEEEEEEEEE? CEEEE AYY AYYYYYYYYEEEEE GOT U PUSHING TOO MANY PENCILS?

Big Bad Man
09-16-2005, 09:10 AM
Vin Diesel when he shouts, WE LIVE FOR THIS!

Im no kiddin man, aboot 6 cunts were in the room watchin that shit on dvd, and every single 1 of us was rollin about, eyes watering and shit at the cheese.

Luther Large
09-16-2005, 10:26 AM
pesci dont suck but he is funny sumtimes in goodfellas..

fivefingersofdeath
09-16-2005, 11:38 AM
Keanu Reeves in the Matrix.

Mark
09-16-2005, 11:49 AM
hehe good topic. It's good to laugh your ass off @ serious acting by crap ass actors. I love that shit. It's possibly the best humor. Serious shit that makes you laugh cause it's just weak :D

Ronin
09-16-2005, 12:10 PM
^^well done for understanding the concept

U FOOL

SurreaL
09-16-2005, 12:32 PM
pesci dont suck but he is funny sumtimes in goodfellas..

What about " The Super ", that movie was the shit.

Luther Large
09-16-2005, 12:45 PM
^^^^yeah i know but everybody got a shitty movie...look at him in "raging bull" and "casino" too

SurreaL
09-16-2005, 12:47 PM
you just did not say that, he was awsome in Casino, that movie is a Gem.

Luther Large
09-16-2005, 12:55 PM
^^^^no....man hell no i aint sayin that i luv that movie too....i own it....you said he sucks in the super.....so i said he was great in "raging bull" and in "casino"....i said he is a great actor but he can be funny....like in casino....he pops the guys eye out of his head......it was gross.....but the way pesci was screamin"charlie m" was funny...do you get me now?????

Treazon
09-16-2005, 10:52 PM
http://www.famousdudes.com/pics/ArnoldSchwarzenegger/arnold2.jpg

Arnold destroys the competition,he is probably one of the funniest people i have ever seen, all his movies have me rollin.
please, pay respect to the inventor of making people piss themselves laughing when trying to be dead serious....i give to you....











http://www.hollywoodteenmovies.com/StevenSeagalPic.jpg



he could shit on swartzenegger while making you laugh your ass off at his one-liners

Reggie_Noble
09-17-2005, 06:12 AM
please, pay respect to the inventor of making people piss themselves laughing when trying to be dead serious....i give to you....











http://www.hollywoodteenmovies.com/StevenSeagalPic.jpg



he could shit on swartzenegger while making you laugh your ass off at his one-liners
HAHAHAHHAA true, and the fact that in all the movies he's been in he's just the same person, just with a different name

best work is the one where some1 hijacks an aircraft-carrier or something and he has to save everyone with a lil help from some of the crew...

Treazon
09-17-2005, 02:05 PM
lol i remember this one segal movie where hes in a pool hall and just fucks everybody up, but never changes his facial expression, its the exact same as that picture

SurreaL
09-17-2005, 02:55 PM
^^^^no....man hell no i aint sayin that i luv that movie too....i own it....you said he sucks in the super.....so i said he was great in "raging bull" and in "casino"....i said he is a great actor but he can be funny....like in casino....he pops the guys eye out of his head......it was gross.....but the way pesci was screamin"charlie m" was funny...do you get me now?????

no no no, I didn't say he suck's in " The Super ", I love that movie man!

Flying Guillotine
09-17-2005, 03:53 PM
Let's not forget Bruce Campbell in the first Evil Dead.

SurreaL
09-17-2005, 04:00 PM
lol, yes, and Army of darkness, classic.

GhostfaceKillah199
09-17-2005, 04:37 PM
DMX, because his roles are so him, you'd swear they just tell him to improv the whole time, oh yeah, and he's hilarious when he flips out. peace

Welshkillabee
09-26-2005, 07:11 AM
Ja Rule in that film he was in where he was a manager forget the name