PDA

View Full Version : Do you think Tiger Woods' neice is hot?


OB4CL2
06-27-2009, 11:34 PM
http://i289.photobucket.com/albums/ll204/teddy_0715/cheyenne_woods_1.jpg

She got a nice face and that sexy belly ring lol

Cee Oh Vee
06-28-2009, 12:52 AM
Yes, she is but she looks like her dad.

Oh shit.

OB4CL2
06-28-2009, 12:54 AM
who's her dad?

Cee Oh Vee
06-28-2009, 01:01 AM
You know what I mean.

In fact, maybe you don't. I meant to say she resembles her uncle.

OB4CL2
06-28-2009, 01:02 AM
Oh ok. lol. Just making sure.

Cee Oh Vee
06-28-2009, 01:04 AM
Haha it's cool. But don't you agree?

Tage
06-28-2009, 10:58 AM
http://i289.photobucket.com/albums/ll204/teddy_0715/cheyenne_woods_1.jpg

She got a nice face


(s)he looks like Tiger Woods

Olive Oil Goombah
06-28-2009, 11:02 AM
id fuck the shit outta her....nice titties, skin...thick. she fine.

p-rok73
06-28-2009, 12:12 PM
I think she's hot, ain't seen her body close up, but she's good.

check two
06-28-2009, 01:00 PM
How bout that female golfer Natalie Gulbis?

http://thepowerof10.files.wordpress.com/2008/07/natalie_gulbis.jpg

http://wendellwallace.files.wordpress.com/2008/08/natalie_gulbis-fhm-05.jpg

OB4CL2
06-28-2009, 03:12 PM
^^ i'd still do cheyenne

Nokturnal Mortum
06-28-2009, 03:28 PM
Natalie Gulbis > Cheyenne

Let's be real here.

Dr. Simon Hurt
06-28-2009, 03:43 PM
both of them would get fucked.

p-rok73
06-29-2009, 06:09 PM
^^ I agree, LOL.

Dr. Simon Hurt
06-29-2009, 06:24 PM
(s)he looks like Tiger Woods
not really, i mean there's a slight resemblance but if you were to see her and didn't know she was related to tiger woods, you wouldn't automatically make that call


http://blogs.suntimes.com/sportsprose/30406342H10618475.JPGhttp://www.funfungolf.com/home/attachment/200906/11/18_1244707931G9t9.jpg



what, you're trying to say all mixed people look alike lol

waits for the (hopefully) inevitable sexy magazine spread

Olive Oil Goombah
06-29-2009, 07:47 PM
she is smokin and so is Gulbis

Tito_Para Enfrente
06-30-2009, 04:58 PM
is she really , tiger woods īs niece ?

Olive Oil Goombah
06-30-2009, 05:16 PM
yes she is.

check two
07-01-2009, 06:49 PM
Can somebody post pics of Tiger's niece in kinda revealing outfits? Cause so far I'd definitely have to give the nod body wise to Natalie. Though, I haven't really seen much of Tiger's niece yet.

OB4CL2
07-01-2009, 08:36 PM
i like Black girls better than Blond white bitches. that's why i'd do Cheyenne more. I tried to find revealing pictures. I want to see her naked

Suga Duga
07-11-2009, 04:33 AM
cheyenne all day

Slide
07-11-2009, 06:28 AM
Lol :)

Krusha
07-11-2009, 07:23 AM
Nice!