PDA

View Full Version : ShAoLIn BaSTarDZ! NEW JOINT!


Poison Flowerz!
07-18-2009, 06:05 PM
CHECK THE SPACE LET MEK NOW IF YALL FEEL IT!

myspace.com/poisonflowerz

GZAjector
07-18-2009, 06:38 PM
nah, not feeling it









































sike, that shit is the shit lol

once again i feel like i'm looking into some kind of fucked up kung fu carnival funhouse mirror

LORD_BEATJITZU
07-18-2009, 10:37 PM
shits ill!!

MENES
07-19-2009, 11:35 AM
damn homie , always a mental flip comin around these parts

not my favorite of your beats but still class

peace

Boss_Digger
07-19-2009, 01:53 PM
nice!!!!

Poison Flowerz!
07-19-2009, 07:21 PM
Peace yall thankks for peepin i got alot in the worrks now so ill have sum more as soon as i get the sp back! An gza u got me for a second lol peace!

M.O.D.
07-20-2009, 09:48 PM
shits dope