PDA

View Full Version : Rugby League Referee gets KNOCKED OUT


NIGHT MAYOR
07-20-2009, 01:12 AM
hahaha this happened last friday night
KuOy7Dvr2vw
the dude who knee's him wieghs 220 pounds :mmmyah:

Lex Lugor
07-20-2009, 01:20 AM
lol after a hit like that i hope he can still have babies

summamabitch deserved it though got in the way and fucked up the play

NIGHT MAYOR
07-20-2009, 01:26 AM
haha i will have a look for his status soon, sure he is a bit dumber than he originaly was.

Lex Lugor
07-20-2009, 01:43 AM
you can even hear a little pop when he gets hit
over the crowd
that shit must have been loud
haha and with the HD option you can almost SMELL how fucked up he got

NIGHT MAYOR
07-20-2009, 02:04 AM
hahaha, the reason you hear it is because the ref's have mics on em, they are realy low volume tho but yeah.

check two
07-20-2009, 02:15 AM
lol yeah, I'm not used to seeing that type of picture quality on you tube.

zacdawg
07-20-2009, 03:56 AM
hahaha was pretty funny but he did get fair fucked up. hes lucky he didnt get hit with tonie carrols chin though coz that thing looks more solid than his knee

NIGHT MAYOR
07-22-2009, 03:43 AM
QZ3eDKr0xPg