PDA

View Full Version : ah man just went bikeriding like seven miles


Lex Lugor
08-07-2009, 10:47 PM
serious biz
for real 7 miles doesnt seem like too much but lately the most exercise ive had was occasionally laughing really hard at something posted here

my legs are fucking jello right now

i also got a chance to listen in full to mc pee bees full moon kaboom tape (plug (http://mcpaulbarman.com/)) which is really awesome btw

probably gonna make this a regular thing till school kicks up
what about yall>

Art Vandelay
08-07-2009, 10:49 PM
http://pro.corbis.com/images/CB027214.jpg?size=572&uid=%7B23B4A750-F275-45D3-BC97-006FF7AB4C96%7D

Lex Lugor
08-07-2009, 11:04 PM
for real tho i might have to cop me a track suit and space helmet

full length

EAGLE EYE
08-07-2009, 11:41 PM
I did about 9 miles after work yesterday and had to race against the sun going down. Still kinda pissed they paved my trail over.

Now its full of retards w/kids or dogs walking 4 wide.


I have no energy to stand in a bar tonight. Fuck that.

Lex Lugor
08-08-2009, 12:13 AM
good maybe you'll clean yourself up alchy

EAGLE EYE
08-08-2009, 12:28 AM
lol actually its been a one beer night.


I'm changing my diet as well since i gotta look good for a beach wedding.

Dr. Simon Hurt
08-08-2009, 12:31 AM
two red stripes and a blunt and i'm finished lol

run over those kids slang

luke, did you find a trail or are you just cruising around town?

i gave away my bike to my cousin who left it out during a storm lol i regret it

Lex Lugor
08-08-2009, 12:36 AM
theres a trail a block away from my house that goes on for miles but it follows along a small river that has recently been housing FILTH and waste and discarded mattresses and such
i aint tryin to inhale that panting with an open mouth

keeps it to duh streetz

EAGLE EYE
08-08-2009, 12:59 AM
My trail runs directly beside some rail road tracks (which are no longer in use) and was a better work out when it was dirt.

The only upside about this fresh pavement is more girls are on the trail cougars included.

JASPER
08-08-2009, 06:05 AM
I do a couple of miles a day. I don't know exactly how much, but I spend almost an hour every day biking.

A few weeks ago I went mountain biking in Spain, that's heavy. Especially since the bike was shitty and it was 100 degrees.

YungSunny
08-08-2009, 05:35 PM
I wish I could bike ride 7 miles man. Due to the complete non-existance of sidewalks in my redneck heaven, I just go circles in my neighborhood.

SKAMPOE
08-08-2009, 05:40 PM
hey wait up gays, i wanna ride ma bike too

http://gallery.mtbr.com/data/mtbr/500/medium/fat_cyclist.jpg

EAGLE EYE
08-08-2009, 05:42 PM
Well I just got back from doing about 15. Explored some inner forest trails, the pipeline which was brutal and some back roads.


Is everyone still discussing white ppl being mutated species with recessive genes and so forth?

Lex Lugor
08-08-2009, 05:44 PM
lol motherfucker you wish you could squeeze a rubber seat between those thighs and pedal your ass into weightloss

your just jealous cause in a minute here imma be sportin buns of steel

SKAMPOE
08-08-2009, 05:50 PM
u would wanna sport buns of steel...fag



















http://dickshow.com/promo/1412/images/img003.jpg (http://dickshow.com/join.html)

Ghost In The 'Lac
08-08-2009, 05:56 PM
u would wanna sport buns of steel...fag



















http://dickshow.com/promo/1412/images/img003.jpg (http://dickshow.com/join.html)


dude you fucking gay i swear. in your 2 years of 24/7 posting, i would say 40% of your posts have included gay men, and 80% have included the word homo or gay.

Yet you storm TSA blazer thread in a blind fury because you say blazers are "gay" and "only for faggots"

But your still posting masses of picutres of gay men and naked men from webistes such as dickshow.com.

You are clearly bi curious at best. Im 100% completly serious. Your a faggot. Deal with it.

Lex Lugor
08-08-2009, 05:59 PM
he certainly makes a convincing argument

SKAMPOE
08-08-2009, 06:40 PM
lmao @ ''in a blind fury'' lmao

is it the same bling fury as when u stormed away from sum pusseh?

Ghost In The 'Lac
08-08-2009, 06:45 PM
whats your theory on sound faggot

netscape check two
08-08-2009, 06:53 PM
Rollerblading is cool too.

c9q30Ce2vwE

Lex Lugor
08-08-2009, 07:13 PM
:hooray:show was awesome

Lex Lugor
08-08-2009, 10:28 PM
so i take my newly refurbished mountain bike out for a spin, and about two miles from home the chain starts skipping, and then soon enough prevents me from pedaling all together. I hopped off and took a look, one of the fucking links broke.
i tried to nigger rig it in hopes that i wont have to walk the damn thing all the way home and it ended up separating completely, leaving me without a chain, miles from home.
goddamn frustration@#
im officially drinking my arse off

Lex Lugor
08-08-2009, 10:30 PM
this fucking thread is ruined, every time i enter i gotta see some faggot posting another faggots ass

Lex Lugor
05-01-2010, 06:33 PM
Been riding my bike again since the weather cleared up. These buns will soon be cracking walnuts.

EAGLE EYE
05-01-2010, 06:40 PM
remarkable timing.


I just did 14 miles in approx. an hour and a half.

Isn't this thread from last spring?

11th Chamber
05-01-2010, 06:50 PM
I run too many miles in a week id like to count. Havent been bikeriding since I was a kid tho, prolly would bust my shit

Lex Lugor
05-01-2010, 06:57 PM
Well I was entering the exact title of this in a new thread I was making when I realized I had actually done this thread before so..

But yea, found this new place up on the east side, bike jumps, crazy 6 foot bowls and dips, there is always this group of four dude man bro's that load the mountain bikes out of some volvo wagon and drop headfirst into the dirt bowls and pull double backflips and shit like that. Guys are bananas

Queen Of Poetry
05-01-2010, 11:02 PM
Good for u Lex. I went roller skating today with my kids and just thought I was so cute turning around, going backwards until I fell and broke my ass. Ha.

I run everyday. It's not just good for u but it's when I clear my head.