PDA

View Full Version : Hollywood vs Idiom aka GhostPirate ( hollywood WINS )


hollywoodrealty
09-19-2005, 12:02 PM
right here, drop 16-24 lines, 1 verse, 4 votes, who wants to go

Ghost Pirate
09-19-2005, 05:32 PM
ima spit first so it can give you an advantage
i own the battle field and it's something you can't manage
shit i guess i took your vantage by steppin' the office
you're rap's pure garbage that's why your shit a hoffed-diss
first time you spit against the comical side of me
you've never seen this side you're gamecast(cheap) rhymes
couldn't even top brittney's(spears), get drowned you aint
an emcee, while i stay afloat unsinkable like dead bodies
out in the dead sea/ approach me? pffti think of you as a retard
like napolean dynamite/ your styles is itchy like it was attacked
by vagina mites/ truthfuLLy i reaLLy didn't wanna respond/ but had
to, i like making fun of bitches that're blonde/ you respond and my
kiLLer instinct wiLL leave you extinct/ that's after the fact that i fractured
ya skuLL left you seein' circles like you had to many mixed drinks/ get
insync/ i'LL get inside your weak mind like an einstein shrink/i'LL control
you like zanex controls anxiety/ you failed to beat me boy/ like a drunk
driver to a sobriety/ my rhymes come in variety, yours are one tracked/
you came gunless to a battle i won packed/the handle of the mic left
your face cracked/ you come to smaLL(fell short)it's offical ghost's winner
i went third-based stacked(went aLL the way)/..

Ghost aKa Idiom
Odd Men Out

Grim Reapa
09-19-2005, 05:34 PM
ODDD MEN OUT 4 LIFFFFFE


7th tha g o D

adedwutang
09-19-2005, 08:57 PM
i think of you as a retard
like napolean dynamite/ your styles is itchy like it was attacked
by vagina mites

hahaha thats some funny shit keep it up b

hollywoodrealty
09-19-2005, 09:30 PM
the butcher knife cuts, fillet's, chops, and shreads
choose your poison, i bring the noise in and your dead
the butcher knife slice and dice, slash and gash
leave you bloody on the ground, snatch your wallet and cash
lost and found, ill keep your stash, this shits mine
you never should of stepped on my lyrical landmine
hand on the nine, finger itching, body stitching
you want some cheese with that wine, man stop your bitchen
get split like timber, motherfucker take a number
this is my deli, you got beef, i bring the thunder
and strike upon you with the lightning power from zues
my mic spits verbal bullets, its frightning, the mighty duece duece
you wanna truce, wave your white flag you little fag
your village will get pillaged, everybody body bagged
bloody daggers, i walk with a swagger, tilt the earth axis
my axes will chop your shit in half just like taxes
the fact is, you should be careful who you battle
stick your body in a box and mark that shit as fragile
im agile, mentally quick, im swift with my words
battle me your fucked, just like hotel rooms, do not disturb
the butcher knife cuts, fillet's, chops, and shreads
choose your poison, i bring the noise in and your dead
the butcher knife slice and dice, slash and gash
leave you bloody on the ground, snatch your wallet and cash

Ballad Ballistik
09-19-2005, 09:33 PM
LIKE YOUR BEST LINES.."OFTEN FAIL"..
HAVE YOU LICKING "THE THIRD RAIL"...
MY WORDS HOLD DOWN "LIKE NO BAIL"...
THINK YOUR MOVING "WITH NO SAIL"...
SWIM LIKE A FISH "WITH NO TAIL"...
LIKE HITLERS SON " NEED TO HAIL"...
WHERES THE SUN "LOOKING PAIL"...
LIKE ANTHRAX " IM IN YOUR MAIL"....
LIKE RELIGION" IM THE HOLY GRAIL"...
U GOT MOVES " CALL YOU A SNAIL"...
LIKE THE LIGHT " I DO PREVAIL"...
LIKE THE BLIND " READING THE BRAILLE"
HAVE YOU GRABBING"FOR A HANDRAIL"
GOT YOU SOLD " ITS A DONE SALE"..
GOT YOUR MIND BLOTTED "LIKE A WHALE"
YES I TROTT "LIKE A CLYDESDALE"


JUST BREATHE AS I EXHALE............

Ghost Pirate
09-20-2005, 08:04 AM
uppin'
votes please

ghost aka idiom
Odd Men Out

Luther Large
09-20-2005, 08:15 AM
whaooo.....watch out ghost pirate(idiom) might vote for himself.............nah just kiddin


good battle tho....but i have to go with hollywood i like his flow better.and his made more sense to me and i just thot it was a little better.........tho there must be a way were all battles are fair........cuz the person who goes 2nd does have an advantage that's why i like to do 2 rounds usuallly....maybe ya'll should

good battle tho yall..........my vote....hollywood

peace

Dupreez
09-20-2005, 09:00 AM
Vote Hollywood,

He was killing it in the last few lines non stop

wave your white flag you little fag
your village will get pillaged,

i walk with a swagger, tilt the earth axis
my axes will chop your shit in half just like taxes

Just some of the lines I liked.

Idiom came strong but I was feeling Hollywoods verse alot more.

Peace....

hollywoodrealty
09-20-2005, 09:02 AM
thanks luther and dupreez, thats 2-0

hollywoodrealty
09-21-2005, 12:27 AM
can we get some more votes

Visionz
09-21-2005, 12:47 AM
good battle to both emcees but I liked the butchers verse better. peace

hollywoodrealty
09-21-2005, 12:59 AM
thanks eric, thats 3-0 for butcher, 1st to 4 wins

hollywoodrealty
09-21-2005, 03:24 PM
im trying to close out this thread and we need some votes people

tha god concept
09-21-2005, 03:31 PM
u gonna finish our battle kid?

hollywoodrealty
09-22-2005, 01:35 AM
people keep voting plz, 3-0, 1st to 4 votes wins, plz vote peeps

TeknicelStylez
09-22-2005, 02:27 AM
I'm glad I can be the one to close this battle.

Hollywood this is some of your best work I seen, your multis and your flow was mad on point. I got the feeling you was into this battle that shit came out proper. My vote goes to Holly for the flow.

Vote in my battles vs Luther Large, and Eric when you get a chance plz.

hollywoodrealty
09-22-2005, 02:59 AM
ok thanks tek, thats 4-0, clean sweep, thanks for the battle, peace

BRASSKNUCKLED PAI MEI
10-26-2005, 04:56 PM
updated