PDA

View Full Version : Graffiti Planet 2.


Ghost In The 'Lac
08-27-2009, 05:48 PM
just copped today at waterstones after i saw it read it and was like holy fuck this shit is hallucinagenic. the best shit seems to be in europe too.

must buy for any head

Guarded By Martyrs
08-28-2009, 05:34 PM
I'll have to grab that, thanks.

The first one is sick, some serious pieces in there.
I agree about the Europe comment as well.

Ghost In The 'Lac
08-28-2009, 05:38 PM
i havent got part 1 but i was looking at it in the shop and imo compared to the second its not as good.

So if you liked part1 your gonna love part2. Only 9.99 in waterstones and its part of the 3 for 2 deal right now.

Guarded By Martyrs
08-28-2009, 05:59 PM
Yeah that sounds dope, they had some ridiculous murals throughout
And sick stuff that is beyond wildstyle, boggles the eyes.
I'm guessing the 2nd is on some iller, bigger scale ?
And is there much text ? as you said "read it" the first just has an Intro and then :
Pure Graff.


There's this one dub in the 1st one
Where it looks like there's a big puddle on the floor
And it's reflecting the dub on the wall, only the puddle isn't a puddle
The dude has painted the floor...
So when you walk by it always looks like there's a puddle there !!!!

Hahaha

South America take it there as well.

And a Crew Dub on a boulder up in the mountains and shit.

So the second one is a must, definatly gonna get that.

It's pretty dead around London now compared to back in the day
The good old days, which is a shame, how about up there ?

Ghost In The 'Lac
08-28-2009, 08:53 PM
theres no real scene here. idk. maybe somewhere but its just full of tags.

but yeah this book is on some other shit, its like part one on steroids, im looking at some of these things like fuck these guys have perfected capturing LSD/dmt trips experiance lol. some of these things mad complex.


http://www.graffiti.org/russia/stan_sjam_tek2.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3085/3218919730_ace0595e82.jpg

I cant find much of this stuff on internet, and im looking at the art on the pages compared to the computer screen and i never realised computer screens are so wack compared to paper.