PDA

View Full Version : The word OK looks like a sideways stickperson


Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 10:22 AM
Bed looks like a bed
llama looks like a llama
and OGC is OK with his dick in his hand.

Longbongcilvaringz
09-18-2009, 10:25 AM
QK

Looks like a sideways stickperson with a pony tail.

What's your point pale face?

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 10:29 AM
hahaaha dude you know full well you have an even paler face than slang digtalli

but idk whats my point i just readed it on reddit.com

gimme another one whiteh

5hundred&one
09-18-2009, 10:34 AM
DK

looks like tsa

oDoUoSoKo
09-18-2009, 10:36 AM
lmmmmmmao^^ looks like a girraffe.... eloels. looks like a car.

EDIT: looks more like a catepillar.

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 10:37 AM
dDK

^looks like tsa with hat on

oDoUoSoKo
09-18-2009, 10:39 AM
0K|:

stewie on a skateboard

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 10:40 AM
0K|:/

^dropping in on a ramp

5hundred&one
09-18-2009, 10:41 AM
peace 1998, it's been fun.

*steps back in time capsule*

oDoUoSoKo
09-18-2009, 10:43 AM
Dusk
^ tsa with those african neck rings on.

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 10:44 AM
orz

^kneeling down praying to mecca

Dr. Simon Hurt
09-18-2009, 11:23 AM
0K|:

stewie on a skateboard

0K|:/

^dropping in on a ramp

Dusk
^ tsa with those african neck rings on.

lmfao!

laced, how high were you when you came up with this thread

Longbongcilvaringz
09-18-2009, 11:43 AM
haha

Senator C. Palantine
09-18-2009, 11:44 AM
The word White looks Black if you listen to enough Wu-Tang.

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 11:50 AM
The word Camel kinda looks like Jay Z

JASPER
09-18-2009, 11:59 AM
))<>((

back and forth, forever.

WeBQrUpDQU8

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 12:05 PM
word looks like a word
letters looks like a bunch of letters

Uncle Steezo
09-18-2009, 01:24 PM
JCE looks like me wearing the wucorp crown.

SKAMPOE
09-18-2009, 01:39 PM
10 = pcp

The Hound
09-18-2009, 02:33 PM
B looks like Lacey's smile.

:chef:

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 02:40 PM
^Oh look a wild fat guy with greasy hair and a headband has appeared!! Catch him! hahaahahahh

this housebound nigga devoting all this attention on me, look at his sig LOL, fucking loser, you been touched homie, I said he was having a pokemon frenzy he goes and puts that phrase under his name! I AM YOUR GOD

SKAMPOE
09-18-2009, 02:43 PM
buahahahhahaha at this fag and his mini blogs lmao hauahahabauahahahahahahahh lacey man please log the fuck off

Ghost In The 'Lac
09-18-2009, 02:45 PM
skampoe you have embarrased yourself enough for one week, i know its been a hard week, emotionally, for you, i think truly its time you had a break son. Come on son.

SKAMPOE
09-18-2009, 02:47 PM
virgin^

Steve Urkel
09-18-2009, 03:09 PM
dojob looks like a jew's face

Inspectah_Dirk
09-20-2009, 11:12 AM
(.)(.)
) (
( \/ )

Booty and titties.

EDIT: goddamn..why won't it post the same way as i typed that shit? :loser: Fucking goddamn wu-corp.

Poetic Wun
09-20-2009, 11:45 AM
lol@whole first page.

oDoUoSoKo
09-21-2009, 12:33 AM
The word Camel kinda looks like Jay Z
i finally see this :D

Mumm Ra
09-21-2009, 04:13 AM
this thread has changed my life

oDoUoSoKo
09-21-2009, 10:26 AM
>{:;>((

-7NoOhmVMac

Dr. Simon Hurt
09-21-2009, 11:53 AM
(.)(.)
) (
( \/ )

Booty and titties.

EDIT: goddamn..why won't it post the same way as i typed that shit? :loser: Fucking goddamn wu-corp.
lmfao
ya i just tried it with meticulous spacing and it failed