PDA

View Full Version : I'm a racist faggit


eVoL
09-30-2009, 11:53 AM
i made a comment about that little nigger who got beat to death, and now my permission was revoked,

Visionz
09-30-2009, 03:59 PM
I'll look into in, in the meantime please submit a 10,000 word essay (at a minimum) explaining how being a small-minded, inflammatory, racist piece of shit is actually a positive thing for the board and I'll take your case before the admin council for further review.

Please have your docket number: 1@MAFu7k1NGR3T4r9 handy in case we forget who you are.

Thank you in advance for your cooperation.

Dr. Simon Hurt
09-30-2009, 04:41 PM
why hasn't eVol been banned yet?

food for thought
09-30-2009, 04:56 PM
wtf?

why is this faggot still not banned?

PALEFORCE
09-30-2009, 05:16 PM
because not enough of you bitches dry snitched on the fag yet

food for thought
09-30-2009, 05:26 PM
lol @ dry snitching on someone on a web forum

word son?

Poetic Wun
09-30-2009, 05:41 PM
lol @ dry snitching on someone on a web forum
lmfao!

ima start dry e-snitchin'

PALEFORCE
09-30-2009, 05:47 PM
lol @ dry snitching on someone on a web forum

word son?

word son. thats what the fuck your doing in this forum.


dry snitch·ing


noun
Definition:

informing on somebody indirectly: the act of informing on somebody indirectly either by talking loudly or by acting suspiciously in the presence of police officers or prison guards ( slang )

Dr. Simon Hurt
09-30-2009, 07:35 PM
^^^but he's a reactionary racist idiot that has never contributed positively to the forum. ever.

show me one evol post that's not dried up, crusty bird shit.

we don't need to re-enact the jeopardy skit from 'house nigga'...all of his posts are trash.

i'm dropping dimes like my pockets have holes.

ban him.

burn 'em. put trademarks around his fucking eyes.

Poetic Wun
09-30-2009, 08:20 PM
the fact he came in here asking the way he did ABOUT what he said negates the dry stitchin anyway.

it's also in the taste of self notioning for him to be bannedid.

beautifulrock
09-30-2009, 08:30 PM
I don't care one way or the other

Wu-Tang Forum Internet Poster
09-30-2009, 08:57 PM
Im a bg fan of e-snitching simply for the love of the game.

I love the rush I get

Dropping e-dimes gets my dick hard.

My goal is to get everybody banned at the same time, untl only CHarlesJones are left, and then it will spin-off into our TV Show

oDoUoSoKo
09-30-2009, 09:02 PM
faggot

fag
how does this make u any better? he just wants attention..ban him, or w/e doesnt matter...

Mic Tyson
10-01-2009, 02:16 PM
hes on a wu forum so he probably wishes he was black anyway. just ignore his punk ass

diggy
10-02-2009, 07:11 PM
lol @ dry snitching on someone on a web forum

word son?


HAHAHAHAHAH!!!


:lmao:

food for thought
10-02-2009, 07:51 PM
word son. thats what the fuck your doing in this forum.


dry snitch·ing


noun
Definition:

informing on somebody indirectly: the act of informing on somebody indirectly either by talking loudly or by acting suspiciously in the presence of police officers or prison guards ( slang )

lmao

did u get that definition from your online urban dictionary or what?

lol

fuckin herb gtfo with that shit

PALEFORCE
10-02-2009, 09:02 PM
oh shit? for real? did you know what it was before i had to give you the fucking urban dictionary definition to your simple ass? obviously you diidnt or you wouldnt be in this thread dry snitching like bitch that got caught with a stem in her purse.herb

PALEFORCE
10-02-2009, 09:34 PM
your the real herb, ill smoke you like a fucking blunt

diggy
10-02-2009, 09:38 PM
Btw, urban dictionary is legit.

Sheep Shifter
10-04-2009, 07:14 PM
i made a comment about that little nigger who got beat to death, and now my permission was revoked,
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs205.snc1/7216_297089495028_533265028_9243135_5094849_n.jpg

ALCATRAZ
10-04-2009, 11:51 PM
^lololol

did someone get kicked out da vatican ???

food for thought
10-05-2009, 09:46 PM
oh shit? for real? did you know what it was before i had to give you the fucking urban dictionary definition to your simple ass? obviously you diidnt or you wouldnt be in this thread dry snitching like bitch that got caught with a stem in her purse.herb

what?

man shut your lame ass up

i wasnt "dry snitching" i didnt even read that thread hes talking about

i was referring to his opening post and "that little nigger".

i dont give a fuck what u wana call it anyway, i dont need no racist cracker posting on a Wu Tang forum.



now go back to your urban dictionary, with your fake ass

lol

urban dictionary? smh