PDA

View Full Version : ///Afro-Samurai Slip-On Vans...Revival Project///


Razorsharp
10-03-2009, 12:08 AM
check it out... so my homegirl had some vans she was gonna trash, they were mighty beat up, but i asked her if i can use them and try painting on fabric... and this is what i got out of it...

http://i82.photobucket.com/albums/j242/ThaRazorsharp1/DSC00275.jpg

BEFORE

ANNNDDDD



AFTER


http://i82.photobucket.com/albums/j242/ThaRazorsharp1/AfroSlip-Ons-7.jpg

http://i82.photobucket.com/albums/j242/ThaRazorsharp1/AfroSlip-Ons-4.jpg

what do u guys think, im pretty happy with them, canvas is tough to work on... i jus gotta add some touch-ups and then clean up the edges on the rubber and its a done deal =]

ill merge with my thread in a few... more traffic this way :P

Poetic Wun
10-03-2009, 01:22 AM
gooooooooooooddaaaamn!
thats beautiful... thats nice... inspires me to color on my shoes (of course then my daughter wouldnt find that very fair)

thats nice tho man, did she ask for em back?

Razorsharp
10-03-2009, 01:35 AM
oh i told her i would give them to her, haha... so she is happy haha

thanks for the propz =]... u paint too maang?

Bobby_Digital72
10-03-2009, 02:54 AM
thats bad ass....how long did it take you?

Razorsharp
10-03-2009, 03:09 AM
probably around like 10 hours or something... i started in summer, got lazy to finish, and my homegirl wanted to paint today so i was like ill finish ur shoes hahaha

thanks for the feedback =]

Razorsharp
10-03-2009, 03:09 AM
probably around like 10 hours or something... i started in summer, got lazy to finish, and my homegirl wanted to paint today so i was like ill finish ur shoes hahaha

thanks for the feedback =]

Poetic Wun
10-03-2009, 03:52 AM
oh i told her i would give them to her, haha... so she is happy haha

thanks for the propz =]... u paint too maang?
yes sir. used to do walls in hs but then i wanted to do more conventional stuff rather than graff.

i done alot of kids rooms n shit. never on a shoe tho.
i bootlegged my black hoodie WU & my blue hoodie Superman.

you got pix of any other shit you done?

SilvaFistz
10-03-2009, 03:45 PM
they look pretty dope man. :thumbup:
i wish i had time to do stuff like that

Poison Flowerz!
10-03-2009, 04:04 PM
1011011001

Razorsharp
10-03-2009, 08:57 PM
they look pretty dope man. :thumbup:
i wish i had time to do stuff like that

thanks fam, spread the word =]

yes sir. used to do walls in hs but then i wanted to do more conventional stuff rather than graff.

i done alot of kids rooms n shit. never on a shoe tho.
i bootlegged my black hoodie WU & my blue hoodie Superman.

you got pix of any other shit you done?


noice noice... i wish i could tag, everyone mistakes me for a graff artist cuz i write regularly like one i guess? like my handwriting... noice tho, post some work... yeah check out my shoes... www.myspace.com/razorsharpdesignz ... rza/bob digi dunks are there haha

Razor what u charge for things like thiss?

depends, but about 200-250, but u gotta buy the shoe ... were u interested?

RaftBoof73
10-14-2009, 04:33 PM
yea, i slipped up turned out there were a alot of dinners planned and ive been pretty beat after work. So i napped between work and eating. However, im working on it now

Razorsharp
10-15-2009, 03:53 AM
^ huh?

D.drali
10-28-2009, 06:44 PM
OK, itll probably be Thursday that I get them uploaded, but if you check your PM inbox Ill send you login details after Ive asked tovus - cheers mate

TUCO
10-30-2009, 03:37 AM
thats it ive had enough....Ron u are makin me a design...price needed

Razorsharp
11-02-2009, 12:34 AM
what did u wanna get on some kicks? about 150-250... depends how detailed, let me know whaddup

MENES
10-24-2010, 06:10 PM
bump for the illnesss n possibility of otherz gettin some madscriptured kickz

1

King Tron 1
10-24-2010, 08:18 PM
That would look pretty nice after just a few touch ups. I myself have yet to try my own shit, but I think I would put this pic on a pair of vans

http://3.bp.blogspot.com/_7oqEvXlnEAQ/ScPMdlO_nsI/AAAAAAAAAAM/kbTMCKZ-WKc/s1600-R/jules_winnfield.gif

Mumm Ra
10-25-2010, 09:14 AM
thats super dope yo - definitely be an eye-catcher if you were to wear that shit around

its 100% hand-painted i take it since it took so long?

King Tron 1
10-25-2010, 05:12 PM
LOL @ Razorsharp charging for both parts and labor.

I'd do the exact same shit, too

MENES
10-25-2010, 05:27 PM
What should he be buying the shoe for you?

lol

King Tron 1
10-25-2010, 05:38 PM
I assumed he'd only be selling his finished artwork, not necessarily "taking requests", I don't know I'm just talking out my ass

MENES
10-25-2010, 05:40 PM
Word sun I feel you, Im alwayz too blunted for my own good lol..

but yea this is gonna be an expensive art but its almost limitless in what you can rock on ya feet.. I guess it really dependz on the "canvas(s)" you can find

my main question is the LIFESPAN, and what kind of paint, and finishing RAZOR rockin. Some catz would jus place em up on the mantle like a candle, otherz want to kick facez wit em

1

King Tron 1
10-25-2010, 05:50 PM
the paint ain't cheap, so I wouldn't worry about that. My problem would be would you want to wear them.

MENES
10-25-2010, 05:59 PM
shit sun if i had those afro moccasinz i wouldnt rock em lol... i got my nike DOOM dunks that dont get worn outside the lab.

MENES
10-25-2010, 06:02 PM
haha yo i'd get REPTILE fatality'n Johhny Cage from shoe to shoe wit his tounge

Razorsharp
11-01-2010, 06:41 PM
LOL

SPAM SPAM... jk

well for these i used acrylic then some matte medium

but for my others i used leather paint

Razorsharp
11-01-2010, 06:56 PM
it takes long, to paint for me, so i charge labor, and also im selling my ideas so yeah, and the paint and other stuff is expensive brushes and yada =], one of a kind things are normally expensive!

King Tron 1
11-01-2010, 11:52 PM
hey, Razorsharp have you tried anything on skateboards?

Razorsharp
11-06-2010, 06:31 PM
i havent actually, i want to tho, but im gonna work on a rza/bob digi shirt this winter, you guys better cop it!