PDA

View Full Version : Happy 18th Birthday Razorsharp!! (ron)


37thchamber
09-23-2005, 02:55 AM
HAPPY FUCKEN BIRTHDAY TO MY BOY RON! HE IS 18 TODAY! he can finally buy cigaretts, and watch rated R movies LOL!!

nah but have a good 1 and drink a couple beers for me!!


peace DUNNY and HAPPY 18TH

urban_angel
09-23-2005, 03:07 AM
Happy Birthday boi!!! have a good one!
:cheerlie:

PEACE

Sicka than aidZ
09-23-2005, 03:14 AM
Happy Birthday boi!!! have a good one!
:cheerlie:

PEACE

YEAH MAN, HAPPY BDAY, I RAN U A THREAD BUT THIS FORUMS DEAD TODAY. ONCE AGAIN, HAPPY BDAY. PEACE

100pr00f
09-23-2005, 07:00 AM
happy-b-day

Queen Of Poetry
09-23-2005, 07:29 AM
LOL.......Sis is crazy!!!!!!

Happy birthday sweetie!!!!!!

num2son
09-23-2005, 07:40 AM
happy-b-day
Co-Sign

Big Bad Man
09-23-2005, 08:03 AM
Happy Birthday Ronaldo! Ma brother fae another gorilla. Huv a good 1. Keep it Wu. Peace!

MantiZ
09-23-2005, 08:03 AM
Co-Sign

Reggie_Noble
09-23-2005, 09:23 AM
Bathy Hipday!

doodileedoodileedoodileeduuuu

Razorsharp
09-23-2005, 09:24 AM
thanks everyone... well... i will try to have a good day today.... because, well ya see.... i have a full loaf of classes today...LMAO.... because of my engineering major....anyways... thanks for all ya wishes.. and QOP and LSB ill be waiting for you at my FAM BAM party tomorrow.... ha... and 37th... welcome back... and i will drink some 100% no ceoncentrate or ange juice for you.... o0o0000o that sounds rough, did i mention extra pulp? LOL... peace to all

Razorsharp
09-23-2005, 09:24 AM
thanks reggie....

SurreaL
09-23-2005, 09:25 AM
have a good one.

Razorsharp
09-23-2005, 09:26 AM
thanks SL...

Reggie_Noble
09-23-2005, 09:27 AM
:tease: I got my own thank you post, beat that bizzatchizzes

thanks reggie....

ok, SL got one too..

Razorsharp
09-23-2005, 09:31 AM
alright...make it up to me.... wow... with QOP at the same time? LMAO... and THANKS LSB!!!!

Razorsharp
09-23-2005, 09:36 AM
i hope she will... but actually she will NOT *sniff* lmao... she will go crazy and start throwin b0ws...haha

King Callabah
09-23-2005, 09:41 AM
HAPPY BIRTHDAY RONALDO!!!!!! :b i shall drink a bud fo ya :yes:

MefMan36
09-23-2005, 09:41 AM
Two Threads, lol. Happy Birthday again.

Razorsharp
09-23-2005, 09:42 AM
thanks king callabah.... you do that and watch some VIDEOSZ... LMAO

Razorsharp
09-23-2005, 09:42 AM
thanks mefman36....

Razorsharp
09-23-2005, 10:17 AM
i got class.... peace... hopefully someone calls me for my birfday.....*winks at QOP and LSB*

peace

WuBanga36
09-23-2005, 10:18 AM
Happy B-day Ron.

Roman Deini
09-23-2005, 11:21 AM
have a nice one ronny.

Razorsharp
09-23-2005, 11:25 AM
thanks FAMs... peace... take me with u to Rome Deini

BRASSKNUCKLED PAI MEI
09-23-2005, 11:30 AM
Happy Birthday Ron RazorSharp

Razorsharp
09-23-2005, 11:58 AM
thanks big ben... and thanks for letting me use ya thread....t0o... peace

Skellington
09-23-2005, 12:03 PM
Peace man!! Have a good one!!!

Razorsharp
09-23-2005, 12:14 PM
thanks FAM.... peace

Big Risk
09-23-2005, 12:22 PM
Happy Legal Day

Razorsharp
09-23-2005, 01:06 PM
thanks FAM....

wu gambino
09-23-2005, 03:20 PM
Happy Birthday Westcoast Ron!
Hope its the best ever...
...keep it legal :)
Peace

Ill get at you later on AIM!

born invincible
09-23-2005, 03:54 PM
im late... but better late than never. peace and happy birthday!!!!! dont do nothin crazy...

Razorsharp
09-23-2005, 03:58 PM
thanks BEANZ....

thanks b0rn...(u aint late, i was born at 3:05 in the afternoon) LMAO

Razorsharp
09-24-2005, 02:28 PM
thanks everyone... and i g0t my tat today... and ill post videos and pics of it later.... and thanks for the wishes... peace

Roman Deini
09-24-2005, 02:31 PM
so ron how was it yesterday? crazy shit or just quiet and all?

Dae Ja Nae
09-24-2005, 02:58 PM
http://www.pinktify.com/pictures/Happy%20Birthday%20Cake.jpg

Happy B-Day grown ass man ... hope it was all you hoped for and more!!!

Peace

My First Timbs
09-24-2005, 03:19 PM
damn i wish i was 18 again

Locust
09-24-2005, 03:21 PM
happy bday brethrin

mashqauck
09-24-2005, 04:14 PM
happy bday roN!#!$0-19601i36923069230-5920-3 ima move there when im 22 so you better be ready to have gaysex by then bro!!$#$$$$

mashqauck
09-24-2005, 04:15 PM
happpy beeeeeeeeedaiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllls fjkagjnklag have fun ronnnn! im moving to san wherever you are when im 20 so be ready`1`3333333~~!!!!!! and we can sleep and do games and stuff and eat pcorn!! aiight yo pes

Big Bad Man
09-24-2005, 06:35 PM
damn i wish i was 18 again
I dont. Bad memories |(

Razorsharp
09-25-2005, 09:31 PM
LMAO at MASH... and thank all of you.... i g0t my tat...ill post in a bit