PDA

View Full Version : Bruce V.s Chuck


12weLvE
10-12-2009, 01:54 PM
IMO one of the greatest kung fu fight scences in movie history.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JLO1YIWQuXE&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JLO1YIWQuXE&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

TAURO
10-12-2009, 02:05 PM
It's definately one of Bruce Lee's best on screen fights but cinematically it's been far outclassed by more recent fight coreography.

12weLvE
10-12-2009, 02:09 PM
It's definately one of Bruce Lee's best on screen fights but cinematically it's been far outclassed by more recent fight coreography.

I agree.

But, there is something so raw about this. Especially when he has him conered and starts pounding his face ahahah.

TAURO
10-12-2009, 02:15 PM
True, this to me is the fight coreography that I prefer. In the late ninties/early 00 martial arts movies just got too stupid with the stupid wire fu and over the top editing, this was why Ong Bak for me was a very welcome release.

SKAMPOE
10-12-2009, 02:15 PM
i hate chuck, i hated him since that movie v/s lee, i hated all the delta force's and i hated his show walker texas ranger, but most of all i hated his deputy, the frail lookin black dude on that same shor lmao

lee> chuck all day

Ghost In The 'Lac
10-12-2009, 02:20 PM
Ol Chucky got fucking sodomised in this fight no doubt!!!

THE MASON
10-12-2009, 02:20 PM
bruce lee is a legend

and ya by far one of the best scenes in kung fu history, mostly cause he fucks up chick norris, god i hate chuck norris, just so played out.

Tecknowledgist
10-12-2009, 02:53 PM
i had Return of the Dragon on DVD somewhere, lost it a few years ago though. loved this fight. bruce lee actually taught chuck norris martial arts through private sessions in real life

ironmantis
10-12-2009, 04:56 PM
Ol Chucky got fucking sodomised in this fight no doubt!!!

shit, you must have the uncut version then, or the sodomising must have been done real quick like wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, aaaaarrrrrrrrggggggghhhhhhh.

oDoUoSoKo
10-12-2009, 08:30 PM
:{^

ironmantis
10-13-2009, 03:43 AM
^ fair enough, I tried, lol.

famenchuan
10-13-2009, 06:57 PM
this is the greastest fight scene

bD-QDX-688s

Megaherz
10-13-2009, 10:25 PM
that was the answer to chuck norris all along, all those facts ended by a screaming chinaman

M.O.D.
10-14-2009, 06:49 PM
yeah chuck got fucked up , i thought the game of death had better fight scene's than this one tho

Tecknowledgist
10-14-2009, 08:53 PM
^game of death is honestly the worst movie i've ever seen. they had like 10 minutes of fight footage and they made an entire movie around it. seriously so bad lol

the fights were epic though

Buzk
10-18-2009, 12:47 PM
this is the greastest fight scene

bD-QDX-688s

co-sign