PDA

View Full Version : hilary swank depreciation thread (official)


DUMBO
10-23-2009, 09:30 PM
what a nasty piece of dog meat.

http://scoop.diamondgalleries.com/public/news_images/4/72790_172019_6.jpg

somebody shoot this thing in the eye before it infects the general population.

YungSunny
10-23-2009, 09:48 PM
She declined your friend request on myspace, huh?

TheBoarzHeadBoy
10-23-2009, 11:55 PM
Better than the bang'n'est girl you've ever gotten close to fucking DUMBO.

Honestly, she's not wicked hot, big whoop. You have to accept that it is possible for a celebrity to not be wicked hot. She's better than average most of the time.

beautifulrock
10-24-2009, 12:44 AM
She always seems to get the roles typecasted to the manliest looking woman.

JerseyIronman
10-24-2009, 01:02 AM
ill give DUMBO credit for comming up with the first "depreciation thread' (that ive seen)


Hilary Swank does have a very unusual face for a lead actress but hating on her for it?

kinda weak

Inspectah_Dirk
10-24-2009, 06:29 AM
I'd still hit it. No homo.

TheBoarzHeadBoy
10-24-2009, 10:49 AM
Besides she always plays empowered woman roles and shit. If she was a dime you couldn't take her seriously (not that you can take a woman for surrious anyhow.) She's a good actress, I can't recall having seen any of her movies but lots of people do and they generally get good reports.

Inspectah_Dirk
10-24-2009, 10:55 AM
http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/01/celebrity-pics-swank-oscars.jpg

DUMBO
10-24-2009, 01:01 PM
Better than the bang'n'est girl you've ever gotten close to fucking DUMBO.

^ infected

Blackula Spectacula
10-24-2009, 01:26 PM
yeah I'm getting tired of her too. she needs to do different types of roles, always doing dramas and shit .. borriiing.

Inspectah_Dirk
10-24-2009, 02:06 PM
Yeah, but could you picture her playing other stuff? Like imagine her in a movie like "Along came Polly"..to name just one. I don't see it.

netscape check two
10-24-2009, 04:03 PM
I was recently forced to watch Ghosts of girlfriend's past. I think she was in that?

CharlesJones
10-31-2009, 12:34 PM
Hilary is cute. I'd fuck her. I remember when i first saw her on Beverly Hills 90210 tv show. Then i saw her in Boys Don't Cry movie. Her character was fucked up LOL. She was a girl pretending to be a boy and her private part was fucked up LOL. I also saw her in Million Dollar Baby movie with Clint Eastwood and Morgan Freeman and Freedom Writers movie which are both good. I saw her in a wack movie with Patrick Swayze called 11:14. Her new movie with Richard Gere based on a true story about that woman who was a airplane pilot called Amelia looks wack.

oDoUoSoKo
10-31-2009, 12:37 PM
fuck ya she can get it...thats the next karate kid right there...eloels.

angry!
10-31-2009, 12:43 PM
aint no young nigga watching her wack movies to wack off to this bitch!!!!!

i used to rent pam griers bargain bin joints just to choke my snake out to that bitch!!!!

hollywood starlets gotta be wank material for me to recognize their talent, hilary swank makes my dick soft readin her name!!!!

however, she look like she got a real sturdy chin, i see what my nigga clint was thinkin castin her in that boxing flick!!!!

CharlesJones
10-31-2009, 12:49 PM
I forgot she was in one of the Karate Kid flicks. I'm gonna have to check that out. LOL@Angry hahahahahahahahahahahaha. You a funny guy.

netscape check two
10-31-2009, 01:42 PM
Pam Grier got a big afro puff down there.

oDoUoSoKo
11-01-2009, 09:28 AM
no, she isnt wank off material...but she can get it.