PDA

View Full Version : *HOW TO* kick to the face edition


SKAMPOE
12-27-2009, 03:10 AM
http://i46.tinypic.com/e5qt76.gifhttp://i48.tinypic.com/29m147a.gif

wrong way^ <<<<<<<<<<<<<<<<right way^^



whats the common denominator? devils always get a foot to the face:W

JASPER
12-27-2009, 07:00 AM
Dude, you have trouble crossing streets with high curbs. How you're gonna talk about kicking people in the face.

hectis
12-27-2009, 09:36 AM
did the first one even touch his face?

hectis
12-27-2009, 09:49 AM
Best ko by a kick in the UFC ever imo

http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80424716/

LyriCipher
12-27-2009, 11:14 AM
Dude, you have trouble crossing streets with high curbs. How you're gonna talk about kicking people in the face.

hahaha

Huggasaurus Sex
12-27-2009, 06:08 PM
hahhahahah what a fat fuck

Olive Oil Goombah
12-27-2009, 06:42 PM
fat boys mad cuz he scared of whitey so he has to hide behind black people

EAGLE EYE
12-27-2009, 06:43 PM
Nick got under fatboys skin so bad he had to put him on ignore

Olive Oil Goombah
12-27-2009, 06:44 PM
hahaha...and he has since unleashed this tirade of anti-whiteness.

NIGHT MAYOR
12-27-2009, 06:45 PM
a stomp is the way to go

SKAMPOE
12-27-2009, 06:58 PM
a stomp is the way to go
indeed, with timboes on ofcourse lol