PDA

View Full Version : NOW thats what I call SPIRIT FACKIN! ANIMALS


EAGLE EYE
01-04-2010, 09:58 PM
wshhb5Z7r9pIoiq60LGt


THESE thangs go hard!

oDoUoSoKo
01-04-2010, 11:06 PM
http://www.evilmilk.com/pictures/Welcome_To_The_Gang.htm

somebody find a way to post that the easy way...and then feel my pwnage.

SKAMPOE
01-04-2010, 11:25 PM
http://www.evilmilk.com/pictures/Welcome_To_The_Gang.jpg

oDoUoSoKo
01-04-2010, 11:29 PM
DA GAWD^^...now, my line:


now THOSE are spirit FUCKING animals!!!!!!!!!!!!!!!!



=D

EAGLE EYE
01-04-2010, 11:34 PM
no u gotta say "FACK!!!!"


it makes it way more spiritual

diggy
01-04-2010, 11:35 PM
wshhb5Z7r9pIoiq60LGt


THESE thangs go hard!



Just in case some of you wanna know...parasite induced behavior alterations are common in animals. I've posted an article a while ago relating to the subject. The parasite written about in the article is Toxoplasmosis.

EAGLE EYE
01-04-2010, 11:38 PM
http://www.morethings.com/fan/south_park/photo_gallery/satanic-blood-orgy-108.jpg

diggy
01-04-2010, 11:52 PM
http://www.2funnycats.com/kittens/2007/01/crazy.jpg

TSA
01-04-2010, 11:57 PM
damn, the first cat went inn,

nice to see such things when you get off of work, wonder what ETHERS have ben built up throughout the site

diggy
01-04-2010, 11:59 PM
http://filmgordon.files.wordpress.com/2008/11/jocelyn-4.jpg?w=400&h=328












http://dailyyeah.com/wp-content/gallery/jocelyn-wildenstein/article-1027717-01ab022800000578-243_468x388.jpg


























http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/9186/sci_perlman_vincentRose.jpg

EAGLE EYE
01-05-2010, 12:35 AM
diggy did the voice in your head tell you 2 perform in a blood orgy?

diggy
01-05-2010, 12:46 AM
Naw, it told me to go somewhere - to avoid someone - for the purpose of carrying out my plan - and that plan involved fire.

TSA
01-05-2010, 01:06 AM
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/105/l_e9523e8dd31b443a8cb519ea4e219db9.jpg

NIGHT MAYOR
01-05-2010, 03:18 AM
http://www.outbackbrewery.com.au/images/large_reptilefrillneck.jpg
"hahaha stupid pets"

Sky Blue Bally Kid
01-05-2010, 08:20 AM
http://www.evilmilk.com/pictures/Surprise203.jpg

TheBoarzHeadBoy
01-05-2010, 09:17 PM
In the defense of the argument, foxes are fucking awesome animals. I had a pack of them living in my backyard for a while and they're awesome.

http://www.strangeling.org/kitsune.jpg

^Shes a kitsune, aka a Spirit Fox

But I'd just call her an Anime Vixen

*cymbal suggesting laughter*

oDoUoSoKo
01-05-2010, 11:51 PM
http://i38.photobucket.com/albums/e135/dracula95/FOXHOUND1.jpg

Mumm Ra
01-05-2010, 11:55 PM
i compare everything to foxes
crazy like a fox
hungry like a fox
yo that building was taller than a fox
ect

oDoUoSoKo
01-05-2010, 11:58 PM
lmao taller than a fox. and dude, how does ur sig look to u, cuz to me the shit isnt one ontop of the other, the shits is side to side.

Mumm Ra
01-06-2010, 12:00 AM
people had problems with that before - i never have
have to change it again i guess

TSA
01-06-2010, 12:43 AM
causing grown men to weep like a fox

TheBoarzHeadBoy
01-06-2010, 01:41 PM
i compare everything to foxes
crazy like a fox
hungry like a fox
yo that building was taller than a fox
ect

I have a friend that does that, I always shoot him glances of sadness when it is something like your third example. Its a SMH thing.