PDA

View Full Version : Mel Gibson's Edge Of Darkness


CharlesJones
01-06-2010, 11:48 AM
I just saw previews for this yesterday and it looks good. Looks like a action flick. It comes out January 29th and i wanna see it. Good to see Mel doing action flicks again. It's been a long time since the last Lethal Weapon movie. Didn't his Payback movie come out before the last Lethal Weapon? Payback is a good action flick.

100pr00f
01-07-2010, 07:32 PM
looks good..but looks like they are ripping the plot from taken

CharlesJones
01-30-2010, 12:52 PM
I'm gonna see it today or tomorrow.

Mcthuggin99
01-30-2010, 01:54 PM
yo let me know how it is

GZAjector
01-30-2010, 02:33 PM
looks good..but looks like they are ripping the plot from takenthat's exactly what i thought. liam neeson was the shit in that flick tho

netscape check two
01-30-2010, 04:55 PM
Is this Ransom Part 2?

CharlesJones
01-31-2010, 02:28 PM
No it isn't Check Two LOL. I saw it yesterday and it was alright. I thought it was gonna be a lot of action since that's what the previews showed but it really wasn't a lot of action. More talking than action.

Mcthuggin99
01-31-2010, 04:48 PM
I might check it out. how did Mel Gibson do though?

Jin10304
02-02-2010, 06:52 PM
Very good film IMO, Gibson wasn't bad (get past his Boston accent and your fine). More of a crime drama about who/what killed his daughter. Sad ending

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-02-2010, 10:00 PM
its OK

Reiko
02-08-2010, 01:47 PM
gotta check it soon

Dr Sleepwalker
02-12-2010, 02:27 AM
I liked it..

I have high expections when it comes to Mel Gibson movies., and it held it down. Not the greatest movie, but it's worth seeing forsure.

I'd give it like 3/5