PDA

View Full Version : Buddha Monk from The Wu-Tang Killer Bees and Drunken Monk-Introducing Da Drunken Monk


Drunken Monk
01-11-2010, 07:41 PM
DRUNKEN MONK ON TE PRODUCTIONS

VOCALS BUDDHA MONK

SONG AVAILABLE ON MY FIRST ALBUM DEBUT COMING SOON

cumming soon

Mumm Ra
01-11-2010, 08:11 PM
nice work man

SHEEPISH LORD OF CHAOS
01-11-2010, 09:20 PM
nice work drunk

SKAMPOE
01-12-2010, 12:00 AM
Dope

Drunken Monk
01-12-2010, 05:11 AM
thx fam
peace

BTTR KNG KOOL
01-12-2010, 05:31 AM
yea nice work man. solid.

keep them coming

pro.Graveface
01-12-2010, 06:25 AM
that beat is ill Drunk!!! dope freestyle by BuddahMonk!! btw a good concept would make this a dope classical bangah, keep it coming DrunkenMonk!!
Im on that Erap joint tonight so thats comin

Peace
Grave

beautifulrock
01-12-2010, 06:30 AM
Who's better than you Monk? Props on a hell of a 2009 son, keep it comin'

imbrator
01-12-2010, 09:03 AM
drunken & buddah that s wassup
nice intro fam
waiting for ya album

Drunken Monk
01-12-2010, 03:20 PM
peace yall

BIRDCAGE
01-12-2010, 04:44 PM
Nice collab Drunken Monk, keep it up.

SKAMPOE
01-12-2010, 04:49 PM
http://www.wwtdd.com/wp-content/uploads/2009/12/jerseyshorepunch.gif

THE MASON
01-12-2010, 10:15 PM
props monks

Sativahhh
01-13-2010, 10:26 AM
yeah ma man drunken monk represent da zoo
peace

Drunken Monk
01-13-2010, 04:01 PM
peace fam

JIGSAW45
01-13-2010, 04:53 PM
shits dope monk....good work man,peace

OddioPellMell
01-15-2010, 06:27 AM
Big up fam throwin down hard sunn. Drunken lord

Sativahhh
02-02-2010, 07:12 AM
buida monk freestyle is dope AS FUCK

Sativahhh
02-03-2010, 09:34 AM
2010 is the year

SHEEPISH LORD OF CHAOS
02-03-2010, 09:37 AM
yo dope verison cannot see the version w/ sheep n buddah monk

Sativahhh
02-03-2010, 09:37 AM
where download this version sheep?

MaXiMus Da MaNtis
02-03-2010, 10:13 AM
Yo Mad Dope You Got Buddah Monk To Spit On This Drunkin Monk , Mad Props On That ....But Imma Keep It Real Beat Was Ok Wasnt A Bad Beat It Was Decent , And The Freestyle Seemed Uninspired And A Little Boring.....If You Get Him To Do Some More Shit Get Him To Go 100 Percent......

Just My Thoughts Let The Hate Begin













Now

Sativahhh
02-04-2010, 04:26 AM
just jeluosy

MaXiMus Da MaNtis
02-04-2010, 08:50 AM
/\/\/\ Not Even Homie.....Trust Me Not Even ....Im Just Keeping It Real

Sativahhh
02-06-2010, 07:43 AM
u got a budha monk?

pRoTeChTyAnEcK
02-06-2010, 02:22 PM
u got a budha monk?

C'mon son...For the right price, anybody can get a Buddah verse if you get in contact with him.

Max wasn't hating, he just had a different opinion on how he felt about the song. How come cats always say it's jealousy when ur not feeling their homie's tracks?

It's a cool joint, just a lil too laid back on the verse. The beat flows well.

I wanna hear that Chi-King track tho....I got a verse coming on his "Big Record" whenever he puts that album out.

SKAMPOE
02-06-2010, 02:38 PM
imo its like they took the verse track out and just left the double ups and add libs tracks on... but its dope for a up n coming cat from spain