PDA

View Full Version : Redman new single - Oh My [his hottest song in a minute]


TGambino
01-30-2010, 01:37 AM
damn http://thisis50.com/profiles/blogs/redman-oh-my-hot-or-not?id=784568%3ABlogPost%3A19270893

corky831
01-30-2010, 02:29 AM
hot as fux

Poetic Wun
01-30-2010, 03:13 AM
ill but i dig his other single better.... btw (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=90239)

BIG D O
01-30-2010, 04:31 AM
this shit is garbage.....

NY/NJ niggas on south beats = lameness.....

bring back that good ole' boom bap and hop off the south dick....

ch-chef
01-30-2010, 06:50 PM
yeah i think i might have gotten thru 4 seconds

Mcthuggin99
01-31-2010, 03:27 PM
this shit is garbage.....

NY/NJ niggas on south beats = lameness.....

bring back that good ole' boom bap and hop off the south dick....

City Lights is the shit.

Hollow Dartz
01-31-2010, 03:33 PM
this shit is garbage.....

NY/NJ niggas on south beats = lameness.....

bring back that good ole' boom bap and hop off the south dick....

Stop being stuck in the 90's and learn to grow.

KBOS
01-31-2010, 03:42 PM
City Lights is the shit.

That was one of the wackest tracks reds ever been on

LORD NOSE
01-31-2010, 03:57 PM
there is nothing special about this shit at all

ol dirty abbot
01-31-2010, 04:07 PM
god that shit is horrible, why does a great rap like that bite a completely different style.

fatboybrandon
01-31-2010, 04:43 PM
At least if Red's intention is to switch back give us his traditional sound with the rest of the new album, it seems like he's got alot of people talking by taking a chance with his sound on Oh My.

I was listening to a college hip hop radio show yesterday where they dedicated a whole phone call segment to listeners giving their opinion on Oh My. Most of 'em ain't like it, lol.

I did a search on Twitter to see how people feel, here's results of those who like Oh My: Here (http://twitter.com/#search?q=redman%20oh%20my%20dope) and Here (http://twitter.com/#search?q=redman%20oh%20my%20shit)

when I searched on there to see if anyone said it's wack, I got no results: http://twitter.com/#search?q=redman%20oh%20my%20garbage

Hollow Dartz
01-31-2010, 07:26 PM
Redman said he was gonna be Reggie Noble on this next album so everybody calm down. Ya'll don't want any artist to grow LOL.

ol dirty abbot
01-31-2010, 07:30 PM
i dont think its growth i think its lack of creativity in his older days so he biting what he believes is popular

Hollow Dartz
01-31-2010, 07:31 PM
Naw it's growing, I realize that you gotta let Mc's go out of the box for awhile and his last album sold over 110,000 copies, I don't think he needs to bite anyone my friend...

TAURO
01-31-2010, 07:34 PM
I haven't listened to it yet but I already know it's gonna be wack, cos TGambino likes it.

TAURO
01-31-2010, 07:40 PM
Ok I just got done listening to it and...it wasn't that bad, in fact I thought it was pretty decent, just on that smooth shit.





























































TGambino still has wack taste though.

zooruka
01-31-2010, 08:09 PM
yeah i think i might have gotten thru 4 seconds


cosign.


:(W


peace be with you !

TGambino
02-03-2010, 11:22 PM
how can u think thats a down south beat lmao whoever the dude that says that needs to smarten up