PDA

View Full Version : Wisdom from Will Smith. MUST SEE!


IrOnMaN
02-03-2010, 04:32 PM
OLN2k0b3g70

Will is a smart man. I totally agree with him on everything. If you decide to become something, then you can be it.

There are no excuses, but sometimes, there are.

Aesop Chi Odi
02-03-2010, 06:29 PM
misplaced energy.

PALEHORSE
02-03-2010, 08:18 PM
hes right

he been initiated into this knowledge


this is the first law of magic

LORD NOSE
02-03-2010, 10:19 PM
lol thanks

PALEHORSE
02-03-2010, 10:45 PM
hes talking about the law of attraction and how to use your mind to create your experience


i been trying to to yall, and give yall audio courses, etc etc for months

SKAMPOE
02-03-2010, 11:15 PM
thats true shit, like that other SECRETS thingie...

i wonder if will smiff listens to wu and has 5% knowledge...

triPAUD
02-03-2010, 11:50 PM
its interesting to see how these successful people have their philosophies.

TeknicelStylez
02-04-2010, 02:42 AM
It's funny how these sucessful people like to downgrade problems with their "LOOK I DID IT" everyone else is just too lazy mentalities. I'd like to see will smith remaining positive in a 3rd world country.

Longbongcilvaringz
02-04-2010, 09:19 AM
hes right

he been initiated into this knowledge


this is the first law of magic

haha

thats true shit, like that other SECRETS thingie...

i wonder if will smiff listens to wu and has 5% knowledge...

jesus.

It's funny how these sucessful people like to downgrade problems with their "LOOK I DID IT" everyone else is just too lazy mentalities. I'd like to see will smith remaining positive in a 3rd world country.

Yeah pretty much.

PALEHORSE
02-04-2010, 10:18 AM
http://i66.photobucket.com/albums/h244/whitel0tus/Omar_Hassan_Ahmad_al_Bashir__public.jpg

ALCATRAZ
02-04-2010, 01:37 PM
but i'm broke

Uncle Steezo
02-18-2010, 03:06 AM
people mock what they don't understand.
people also look at the "look i did it" statement and can't see how it applies when the truth is that they did it because of the "see it, be it" mentality.

it very well may be that those who can't see it aren't trying to see it or have things inside that prevent them from seeing it.


magic by definition is manipulating the seen via the unseen.

hypnosis, for example is magic.
symbol magic is the use of symbolism to affect the viewer.
subliminal messages is magic.
meditation is a form of magic.

EAGLE EYE
02-18-2010, 03:25 AM
the internet is magic

Uncle Steezo
02-18-2010, 03:53 AM
when it affects real life, yes.