PDA

View Full Version : My View of Wu-Corp


Hénri
02-20-2010, 10:16 PM
DA ELITE
These are the top posters in gen chat. Gen chat wud lose its character if it weren't for these posters. All other posters are swingin from their poles one way or another.

Wunded Fox http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar62622_24.gif
SKAM-POPE http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar57113_20.gif
TSA http://2.bp.blogspot.com/_gwJiJONUUDw/SnwqRMKbRGI/AAAAAAAAABg/JfulJICvQwc/s320/Nigeria+70+Lagos+Jump.jpeg (tasteless smh)
Blackula http://i215.photobucket.com/albums/cc229/EskoVonne/image009.jpg (GOD-DAMN) :mmmyah:


http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/my%20album%20shops/masterdanmuhammad2-1.gif DANIMAL
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar45748_7.gif Robby Sinclair
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar62060_11.gif PALEHORSE

HIGH RANKING INDAVIDUALS
These are the people who think they important in this website for no apparent reason. They tend to be the most SOAWF. Most likely to have serious mental issues.

http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar39917_39.gif The Franchise
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar34332_2.gif Art Vandelay
http://images.buddytv.com/articles/lebron8snlhost.jpg Nicky Tooch



THE BITCHES
Speaks for itself I guess.
Blackula http://i215.photobucket.com/albums/cc229/EskoVonne/image009.jpg
K-SUN http://i48.photobucket.com/albums/f217/krs2107/ballin2.jpg

(DAMN!!!!!!!)

QOP
TRIXX
Ilzpotent (?)

Hénri



THIS SECTION IS RESERED FOR POSTERS WITH LOW POST COUNTS WHO HAVE IRL LIVES AND ONLY COME HERE FOR THE REGULAR LAUGH WHEN BORED AND HAVE NOTHIN TO DO

http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar65901_2.gif (http://www.wutang-corp.com/forum/member.php?u=65901) Moi
http://i50.tinypic.com/n6ce9i.jpgBateman
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar2506_16.gif Mumm Ra
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar60169_10.giffood for Thought
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar38321_1.gifFredy Mech

FUNNi
This section is for true comedians, who don't insist on killin the same lame ass joke ova n ova again.
angry!
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar46683_2.gifHuggasaurus
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/my%20album%20shops/masterdanmuhammad2-1.gifdanimal

http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar2065_3.gifSHRAP


FRUITY
I NEVER SEEN SO MUCH DIK IN A HIP HOP FORUM BEFO.




http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar39917_39.gif THE FRANCHISE
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar30982_6.gif 12elve
http://farm4.static.flickr.com/3289/2716384364_eab5d33baf.jpg?v=0 Zooruka




WORTHLESS BOTTOM FEEDERS
HIGH POST COUNT WORTHLESS POSTS. THIS REPRESENTS THE MAJORITY OF GEN CHAT.

http://www.wutangcorp.de/forum/customavatars/avatar31507_4.gifInspektah dirk
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar47969_8.gif tectrus moa
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar57104_19.gifSidious christ
KILLBOT
http://www.wutang-corp.com/forum/customavatars/thumbs/avatar58640_166.gifALCATRAZ
CHARLESJONES


etc... you know hu u r











N THATS IT. I CANT BE BOTHERED TO ADD TO THE LIST ANYMORE. THIS IS JUST HOW THIS FORUM LOOKS TO AN OUTSIDER.

PEACE

Uncle Steezo
02-20-2010, 10:28 PM
you are close. very observant.
you got some out of place like robbie, he's elite.
palehorse is elite too.

diggy
02-20-2010, 10:34 PM
Is it just me, or was henri's words extra big?

NIGHT MAYOR
02-20-2010, 10:39 PM
*looks around wondering where he will be placed*

im gunna go drink-drive to the bottlo and macca's brb

narc
02-20-2010, 10:56 PM
put me on that list faggot

MAYOR QUIMBY
02-20-2010, 10:58 PM
The list was made by someone with less than 62 posts.

diggy
02-20-2010, 11:09 PM
True.

Suspicious.

EAGLE EYE
02-20-2010, 11:12 PM
go ahead gather it all..



its your time , we dont care if you waste it

Longbongcilvaringz
02-21-2010, 12:05 AM
Yeah well, if you had been here longer, and experienced general chat during periods when Gavin had his breakdown and didn't post, or when Skampoe was banned, you'd realise without those guys, Gen chat is much less serious.

Implying that anyone takes the site more seriously than either of those guys invalidates your list.

Lex Lugor
02-21-2010, 12:06 AM
LMAO! leave henry be

SKAMPOE
02-21-2010, 12:40 AM
nicky secondary... hes makin it seem as if he never existed... tryna build a nu e persona lmao
just like sid has done over n over n over again...

food for thought
02-21-2010, 12:41 AM
nah hes not a secondary

EAGLE EYE
02-21-2010, 12:50 AM
I noticed Omar has been calling EVERY SINGLE account that doesnt have 27,000 posts racked up a secondary.



Dementia.

Lex Lugor
02-21-2010, 12:51 AM
henri sounds like the type of guy a person would want to induct in the role of 'little buddy'

food for thought
02-21-2010, 12:53 AM
http://i215.photobucket.com/albums/cc229/EskoVonne/image009.jpg

damn, that ass.

shits humongous.

EAGLE EYE
02-21-2010, 12:54 AM
Well he's FR3NCH for starter caps, so I think that illustrates the problem. As a preemptive strike I'd like too quarantine him into a very ghey, vacant user group sub-forum.

Any suggestions?

SKAMPOE
02-21-2010, 01:04 AM
I noticed Omar has been calling EVERY SINGLE account that doesnt have 27,000 posts racked up a secondary.



Dementia.
lmao can u rly blame me tho..... just look at all ya n all ya secondarys n ya attention needin asses lmao

EAGLE EYE
02-21-2010, 01:18 AM
My seniority allows me to put you in the Vatican confession booth Skampoe.


I am skeptical about you making bonus accounts for audio booth voting. You aren't that slick.


Sweaty, but not slick.

RALPH WIGGUM
02-21-2010, 06:42 AM
2hDk2hND2AA

Huggasaurus Sex
02-21-2010, 07:59 AM
keep posting kid. one day you can be as elite as omar and gav

Uncle Steezo
02-21-2010, 08:05 AM
hahahahaha mad^

Huggasaurus Sex
02-21-2010, 08:10 AM
^ elite

yonder
02-21-2010, 09:01 AM
put me under:
THIS SECTION IS RESERED FOR POSTERS WITH LOW POST COUNTS WHO HAVE IRL LIVES AND ONLY COME HERE FOR THE REGULAR LAUGH WHEN BORED AND HAVE NOTHIN TO DO

and we can be friends.

ps i love henry (no homo) or (no ass kissing)

Hénri
02-21-2010, 11:11 AM
keep posting kid. one day you can be as elite as omar and gav

heelllll naw. I just read thru funny posts, I am too pussy to post in gen chat frequently because of all the mad ethers flyin around. Gen chat is only built for cuban linx niggaz

Longbongcilvaringz
02-21-2010, 11:44 AM
Why'd you change the list faggit?

Palehorse went from a piece of shit to an elite.

And i was dropped from the SOWF section.

Are you scared?

Because i do take this forum very, very seriously. And your list made me very, very mad.

But relax, i don't take it quite as seriously as Pale or Skamp (ie. you can stop worrying about me flying half way across the world to kill you over something you wrote on a forum).

Hénri
02-21-2010, 11:55 AM
Boredom.






I am waitin for Zooruka to come back from church so we can play some online chess.

SID
02-21-2010, 12:21 PM
nicky secondary... hes makin it seem as if he never existed... tryna build a nu e persona lmao
just like sid has done over n over n over again...

Suarez...

http://i48.tinypic.com/16iz0k6.jpg

I see those shifty eyes Omar, i see that sweat drippin boy, dont try it Suarez, i know what you on....


I'm talking bout Omar Suarez right about now, you know the informant in scarface who got hanged for being an informant...




http://i47.tinypic.com/e1evyw.jpg
"i dont know who you on about man, we the realest nigga"









http://i47.tinypic.com/10n9w07.jpg
haha I'm not talking about you dummy i'm talking about you know the informant in Scarface, you know the one....







http://i47.tinypic.com/e1evyw.jpg
"i'm was only messin wit you cabarone!! yeah em scarface ay man thatsa mean flick right there essay, ayo Omar wat a snitch ay, fake ass gets hanged and shit.....













haha yeah Suarez That's the one i'm talking about......
http://i45.tinypic.com/iw3i2h.jpg

SKAMPOE
02-21-2010, 01:44 PM
wow this homo is srysly hurt and that pain is causin delusions right now....u need psych evaluation n shock therapy to get over what i dund id to ya boii.

































i made this homo get SUPAH UGLY!!
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/sidbitch01copy.jpg

Uncle Steezo
02-21-2010, 01:47 PM
http://i222.photobucket.com/albums/dd116/STYLEMASTERR/Snapshot2008-10-0623-41-27.jpg

SID
02-21-2010, 01:49 PM
aahahahahaahah

EAGLE EYE
02-21-2010, 03:14 PM
Because i do take this forum very, very seriously. And your list made me very, very mad.


ahahahahahahahahahahhahahaha

Mumm Ra
02-21-2010, 03:34 PM
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/sidbitch01copy.jpg
Give me crack ...

http://i222.photobucket.com/albums/dd116/STYLEMASTERR/Snapshot2008-10-0623-41-27.jpg
... and anal sex
im still trying to figure out just what that is in the second picture

11th Chamber
02-21-2010, 03:43 PM
nicky secondary... hes makin it seem as if he never existed... tryna build a nu e persona lmao
just like sid has done over n over n over again...

naw this cats a euro soccer fag

SKAMPOE
02-21-2010, 03:49 PM
oh...

Prolifical ENG
02-21-2010, 03:54 PM
You think you know my team.....








http://ducks.jp.land.to/emilio3.jpg













there are concepts of wucorpology you'd never comprehend.

ALCATRAZ
02-21-2010, 03:59 PM
gen chat aint even my stompin grounds and i was included


SHEM HOTEP

Prolifical ENG
02-21-2010, 04:02 PM
btw, what you call bottom feeders, I call my fourth line (http://en.wikipedia.org/wiki/Line_%28ice_hockey%29).

SKAMPOE
02-21-2010, 04:10 PM
hahahaha EMILIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Uncle Steezo
02-21-2010, 04:26 PM
emlio kept it real while his daddy and brother got the whitewash.

Ol' Dirty Trixˣ
02-21-2010, 04:29 PM
lol @ Pro

SID
02-22-2010, 08:54 AM
im still trying to figure out just what that is in the second picture

haha, how did that feel mummy ra? did you get a surge of energy when you Submit Reply?

Did you relish in your diabolical posting skills? did you frequent your desk hovering over like a pale white boy who lost all his pigmentation and now just floats in mid air grabbing his glasses as they float into his own orbit?

Do you have a glowing placenta attached to the hive ship that crashed into your house?

My dick is not the keycard to beta dimension raa, go study khemtic doctrine on how to rock shorts in the summer without looking like a slovakian limp dick nerd boy with tinted glasses ahaha

SKAMPOE
02-22-2010, 09:00 AM
Werd up gavin, fox? Hahaha c'mon mang

J-Cee
02-22-2010, 09:01 AM
im a regular poster..but i aint on the level of starting mad internet beefs and put effort into tryna hurt someones feelings...couldnt be fuckt.
i will eventually post a video of me getting my dick sucked while posting in gen chat.

Longbongcilvaringz
02-22-2010, 09:09 AM
haha, how did that feel mummy ra? did you get a surge of energy when you Submit Reply?

Did you relish in your diabolical posting skills? did you frequent your desk hovering over like a pale white boy who lost all his pigmentation and now just floats in mid air grabbing his glasses as they float into his own orbit?

Do you have a glowing placenta attached to the hive ship that crashed into your house?

My dick is not the keycard to beta dimension raa, go study khemtic doctrine on how to rock shorts in the summer without looking like a slovakian limp dick nerd boy with tinted glasses ahaha

Huh, what?

IrOnMaN
02-22-2010, 09:50 AM
Hmmmm....

Robert
02-22-2010, 12:15 PM
This is a pretty average secondary, tbh.

Teh KillaBee
02-22-2010, 12:17 PM
put me under:
THIS SECTION IS RESERED FOR POSTERS WITH LOW POST COUNTS WHO HAVE IRL LIVES AND ONLY COME HERE FOR THE REGULAR LAUGH WHEN BORED AND HAVE NOTHIN TO DO

and we can be friends.

ps i love henry (no homo) or (no ass kissing)


go to sleep.........and never wake up

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 03:11 PM
This is a pretty average secondary, tbh.
he put himself in the top of the list - its 1 of them

SKAMPOE
02-22-2010, 03:16 PM
hahahahahahaha @ this whole thread!

IrOnMaN
02-22-2010, 03:18 PM
Henri is just a bitch made, gross bag muthafucka!

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 03:28 PM
remember when ghostlaced made secondary's so he could agree with himself in every fred and then pick up the same line of thought in his secondary's posts

food for thought
02-22-2010, 03:28 PM
Henri is just a bitch made, gross bag muthafucka!

haha

dino-man is catching feelings

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 03:33 PM
^Er, what?

Ive never made a secondary in my life faggot, why would u just make up something like that you lifeless cunt.

Get off my nuts you ginger scottish cum burp

PALEFORCE
02-22-2010, 03:42 PM
ha yea i was going to sya half the wucorp beefs are just sid and lacey tring to convince themselves their opinion is worth something

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 03:44 PM
tring to convince themselves their opinion is worth something

Ha, thats funny, you, Palehorse, would say that.

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 03:48 PM
^Er, what?

Ive never made a secondary in my life faggot, why would u just make up something like that you lifeless cunt.

Get off my nuts you ginger scottish cum burp
bullshit - it was so obvious i thot u where doing it as a j/k

it was around the time when you where on TSA's nuts hard and every1 hated u

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 03:52 PM
What the fuck are you talking about you fucking weirdo

Go ask Pro himself if ive ever made any secondaries you fucking angry scottish midget

Dont project your own sad and pathetic inclinations on others. I dont need secondaries nigga, im th emost repped person here.

Unlike yourself, after 5 years:

Rep Power: 15 http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif

Wow. Go away. Your not worth my posts.

SKAMPOE
02-22-2010, 03:54 PM
yea after that mini blog smh lame^

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 03:54 PM
lol and where does ur rep get you in life??

Undiluted Karma
02-22-2010, 03:55 PM
this whole thread and forum is full of comedy man tis why wu corp is so dope, fuck Wu Massacre this is where the entertainment's at:))

only joking wu massacre will be dopeness;)

SKAMPOE
02-22-2010, 03:55 PM
repped^@punch in

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 03:57 PM
now that i have alittle more rep I can face the day with my head held high - i have nothing to fear!

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 04:11 PM
Oh you want me in beef mode? You you pitiable haggis dick wrinkle

Why do people like the little angry scottish pumpkin post?

your not into wu tang
your not into hip hop
your not funny
have nothing interesting to say
no one cares what you have to say/pay attention to you
you dont post outside of gen chat
zero personality
scotland

what the hell is drawing you here? Is this really all you have in your life, you come to a completely irrelevent website to you, just to make boring ass cynical posts all day in the gen chat section?

All this leads me to believe you have a very pitiable life and incredibly insecure. You come here for people like me. To see what I'm doing. To read my posts. To get my attention. This is sad behavoir of a social outcast.

I am your dick attraction. You love me but your homo repression prevents you from letting me know this, so you get me to pay you attention the only way thats viable.

I eat haggis dick flapped bitches like you for breakfast nigga, ill make you leave corp like Tooch and the rest of them

http://farm3.static.flickr.com/2754/4379858700_2cfb161227_o.gif

i LOOK FORWARD TO YOUR FUTURE POSTS, KISSES.

BEEF.

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 04:24 PM
w/e man - i am only intersted in beefing with racists

say somthing racist then we can beef

btw I do like wu-tang and hip hop but atm nothing is happening with either hip hop or wu-tang - it makes me sad - what can I do about this??

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 04:33 PM
First thing you can do is take out that bullshit Romanian dance music from your sig and stop making up blatent bitch like lies about the God just so you can get into a conversation with me.

Nothing happening with wu tang? Smh get the fuck out my butthole you scottish rat-like being. I dont want to have anything to do with your overweight midget body from this point on.

I know for a fact your under 5"4 and overweight so we won't even get into that, you little chubby fuck, dont post in my general area in the future.

EAGLE EYE
02-22-2010, 04:35 PM
lol


hes short and fat? please elaborate.

AcidPhosphate69
02-22-2010, 04:37 PM
I eat haggis dick flapped bitches like you for breakfast nigga, ill make you leave corp like Tooch and the rest of them


You eat haggis dick flapped bitches for breakfast?

But seriously, you're a herb that takes this site way too seriously. Talking about how repped you are. Dude, you have absolutely no life outside of this site.

Actin' like you run shit but yet, you still don't even have the balls to post a pic. What kind of shit can you run if you're ashamed of how you look?

Go get laid, you fruity pebble wannabe.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 04:37 PM
lol


hes short and fat? please elaborate.


He's like a really fat midget. No joke.

The funniest thing about it all is that he's really into UFC and MMA

"AHAHAHAahahahahahaahahh"

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 04:40 PM
you no wat? ever since nicky left there has been i big hole in my life - I feel empty and abandoned

even getting pwned with an "elite" like lace isn't doing anything for me

=(


whats going on with wu-tang? school me - I am looking 4ward to the new ghost rae and mef album

Blackula Spectacula
02-22-2010, 04:43 PM
its official my ass' name is "Blackula"



Henri ... you know I got a face.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 04:44 PM
You eat haggis dick flapped bitches for breakfast?

But seriously, you're a herb that takes this site way too seriously. Talking about how repped you are. Dude, you have absolutely no life outside of this site.

Actin' like you run shit but yet, you still don't even have the balls to post a pic. What kind of shit can you run if you're ashamed of how you look?

Go get laid, you fruity pebble wannabe.

Look at this painfully average soawf poster posting something.

At least I think he's posting something. Its so bland and average I can barely make anything out at all.

Go post more pics of yourself on the wu tang website ratty, knock yourself out, some of us dont take this place as seriously as to go that far.

EAGLE EYE
02-22-2010, 04:46 PM
Actin' like you run shit but yet, you still don't even have the balls to post a pic. What kind of shit can you run if you're ashamed of how you look?




he does bring up a good point.

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 04:51 PM
this site is so serial - super serial

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a9wmczxnT3c&hl=en_GB&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a9wmczxnT3c&hl=en_GB&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 04:58 PM
i pity the faggot who posts his pictures on this site. i really do. why would u do that.

its taking shit way to far. way too far.

saying that i have posted multiple pics on here, and a video. so wtf u talking about.

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 05:00 PM
http://media.ebaumsworld.com/picture/cybrok/GingerMidget.png

AcidPhosphate69
02-22-2010, 05:01 PM
At least I think he's posting something. Its so bland and average I can barely make anything out at all.

Go post more pics of yourself on the wu tang website ratty, knock yourself out, some of us dont take this place as seriously as to go that far.

^ Doesn't see the hypocrisy in his own posts.

Why do you feel bad that I posted a pic? QOP said I was cute, most of my pics are from good parties, and I find them hilarious. If anything, you should envy me cuz I fully enjoy my life outside of wu-corp.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 05:07 PM
FlacidProstate I know you find me really funny because u have mentioned numerous times and repped me for it in the past what i dont get is why you therefore take my clearly ironical gen chat posts with such furious soawfism every now and again

anyone taking me seriously is a fucking cum bubbling fucktard of a higher level

i just really wish you wouldnt take this place so seriously and accept it for what it is. now get a haircut you inbred lookin muthafucker

AcidPhosphate69
02-22-2010, 05:12 PM
HAHAHA

Don't try that shit with me dude. You can say you don't take this place seriously, but the evidence lies between the lines. If you can't see that, then you can't see me. Sorry.

It's not the I take things super seriously...it's just that I'm smarter than you.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 05:15 PM
^Feels inadequate

Join Date: Jun 2005
Rep Power: 10 http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_highpos.gif

Lex Lugor
02-22-2010, 05:15 PM
http://img373.imageshack.us/img373/6035/lacedhomocopy.jpg

EAGLE EYE
02-22-2010, 05:16 PM
http://img373.imageshack.us/img373/6035/lacedhomocopy.jpg


LOL where did this come from?

Lex Lugor
02-22-2010, 05:16 PM
im sorry but that is shit is fun-E

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 05:17 PM
Im so specialllllllll

Lex Lugor
02-22-2010, 05:19 PM
it fits so snugly in a signature too

AcidPhosphate69
02-22-2010, 05:19 PM
Congrats...you got a ton of rep form posting almost 20,000 posts in the same time period.

You win the internet.

Alas, I only have real friends and real respect from my peers. I guess I should step it up, right Lacey?

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-22-2010, 05:19 PM
lol @ shitbaby

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 05:23 PM
Congrats...you got a ton of rep form posting almost 20,000 posts in the same time period.

You win the internet.

Alas, I only have real friends and real respect from my peers. I guess I should step it up, right Lacey?

Did you forget where you were?

Why are you so insistant on doing this lame little argument online?

Bad day in the kitchen billy? You mexican boss shittin on you again Bill? HAHAHAHAHhaah

AcidPhosphate69
02-22-2010, 05:28 PM
Actually, considering my good friend just made full time manager and I'm getting promoted...nah...it was a good day, all in all.

My name is Ryan by the way. It means "little king" in Irish Gaelic.

Why are you so insistent on making proving your worth to complete strangers?

Bad day in your mom's basement, Mysterio?

Mumm Ra
02-22-2010, 05:33 PM
haha, how did that feel mummy ra? did you get a surge of energy when you Submit Reply?

Did you relish in your diabolical posting skills? did you frequent your desk hovering over like a pale white boy who lost all his pigmentation and now just floats in mid air grabbing his glasses as they float into his own orbit?

Do you have a glowing placenta attached to the hive ship that crashed into your house?

My dick is not the keycard to beta dimension raa, go study khemtic doctrine on how to rock shorts in the summer without looking like a slovakian limp dick nerd boy with tinted glasses ahaha

Huh, what?
its okay - i didn't quite catch it either
i think that's what sid does when he's been gotten to -
im not sure exactly what he did in that mini blog, but he did it..i guess
but i do know he's since changed his wanting of crack and anal sex in his signature so i guess i feel good for helping out one lost soul for the day

Lex Lugor
02-22-2010, 05:33 PM
lol @ shitbaby
i thnk magma at his finest

SKAMPOE
02-22-2010, 05:40 PM
Im so speciallllllllneeds
fixed^














































:r

Uncle Steezo
02-22-2010, 05:43 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/images/icons/icon1.gif ''And for our 4th date, hee took me to the movies n fingered my asshole'' (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=88494)

the forum gods HATE this kid.

Lex Lugor
02-22-2010, 05:47 PM
Lmao!

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 05:49 PM
I got rep off magma just yesterday actually. It had a "HAHAHAHAAHAHA" in it. He's probably pos repped me more than any other mod.

You aint nobody in this town til you piss off a mod enough into unfunny thread title changes.

Actually, considering my good friend just made full time manager and I'm getting promoted...nah...it was a good day, all in all.

My name is Ryan by the way. It means "little king" in Irish Gaelic.

Why are you so insistent on making proving your worth to complete strangers?

Bad day in your mom's basement, Mysterio?

Ehhhh.

seriously dude, this boring.

As usual with you, its been far too soawf, and really bland. anyway,i'm sure u can learn from this awkward experience bro... thought im kinda insulted you actually think this was worth my time. u gotta come with mad flavaful and shit.

PEACE AND BLESSING AND MAY ALLAH IS ALWAYS WITH U

Uncle Steezo
02-22-2010, 05:57 PM
I got rep off magma just yesterday actually. It had a "HAHAHAHAAHAHA" in it.
He's probably pos repped me more than any other mod.


"I made him laugh! I made him laugh! hey mom c'mere!! look! seeeeee mommy, i told you he was just poking fun."

smh.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 06:04 PM
Well, you were asking in the first place sweety.

U mad now?

Uncle Steezo
02-22-2010, 06:22 PM
LOL
nobody asked you shit.
you felt compelled to prove to me that magnum doesn't hate you.

which if he didn't he'd post something for everyone to see.
he may or may not have repped you IN PRIVATE, but you still get shit on badly as far as the general public is concerned.

matter a fact...i think you are lying again.
magma didn't rep you. cause you said it was pos rep.
and his reps are neutral white reps worth zero pts.


its bad when you gotta lie about this kinda stuff dude....
reeeeeaaaaal bad....

EAGLE EYE
02-22-2010, 06:30 PM
Imagine if Lacie actually posted a photo of himself. Jesus price.


Lighting would probably strike the server facility that hosts this piece of shit site. There would be LOLS for weeks dunn.

Blackula Spectacula
02-22-2010, 06:35 PM
Bahahahaha

Uncle Steezo
02-22-2010, 06:35 PM
i hear cern is in a battle for bosons with creeps in his spongebobs.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 06:38 PM
My God Gavin, calm yourself down, its ok, its only the internet.

Tone down your colors.

Professor Poopsnagle
02-22-2010, 06:40 PM
This is my view of Wucrap

http://i95.photobucket.com/albums/l150/grygse/dowatnow/sea2copy.png

EAGLE EYE
02-22-2010, 06:44 PM
OK HERES MY VUE!



http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif
http://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gifhttp://i258.photobucket.com/albums/hh259/canibus86/SEIZURE.gif

Professor Poopsnagle
02-22-2010, 06:47 PM
Bring him back.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_kpu8pbvnLI1qzbgzto1_500.jpg

Uncle Steezo
02-22-2010, 06:50 PM
Bring him back.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_kpu8pbvnLI1qzbgzto1_500.jpg

fuck that shit. its perfectly okay for robert to have a spirit sloth but let a black man get a raggedy fox and all hell breaks loose.

EAGLE EYE
02-22-2010, 06:52 PM
BUHAAHHAHAHHA those things are magnificent! ^^

Professor Poopsnagle
02-22-2010, 06:53 PM
It's an age thing, not a race thing, silver fox.

Ghost In The 'Lac
02-22-2010, 06:55 PM
Bring him back.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_kpu8pbvnLI1qzbgzto1_500.jpg

http://i50.tinypic.com/15qc7wl.jpghttp://i50.tinypic.com/15qc7wl.jpghttp://i50.tinypic.com/15qc7wl.jpghttp://i50.tinypic.com/15qc7wl.jpg

NIGHT MAYOR
02-23-2010, 12:36 AM
What the fuck are you talking about you fucking weirdo

Go ask Pro himself if ive ever made any secondaries you fucking angry scottish midget

Dont project your own sad and pathetic inclinations on others. I dont need secondaries nigga, im th emost repped person here.

Unlike yourself, after 5 years:

Rep Power: 15 http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gif

Wow. Go away. Your not worth my posts.

^Feels inadequate

Join Date: Jun 2005
Rep Power: 10 http://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_pos.gifhttp://www.wutang-corp.com/forum/images/reputation/reputation_highpos.gif

if you add the number of post to a ratio of the rep they have, compared to yours, they are WHOOOPIN yo ass.

lacey aquires a rep point every 342.5 posts

punch gets a rep point every 319.8 posts

and acid gets a point every 210.7

and incase you cant do the math i will help you save face (i get a point ever 291.4 so dont embarrass yourself with that lame ass argument, and no your NOT the most repped, i'd say that title is taken by skamp)

Imagine if Lacie actually posted a photo of himself. Jesus price.


Lighting would probably strike the server facility that hosts this piece of shit site. There would be LOLS for weeks dunn.

LOL!

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
02-23-2010, 04:19 AM
the problem with basing ur whole e-career on TSA is that you never quite as good as him

SID
02-23-2010, 06:52 AM
Huh, what?

Read it over again high.

Or just summon Slothy.

SID
02-23-2010, 06:57 AM
fuck that shit. its perfectly okay for robert to have a spirit sloth but let a black man get a raggedy fox and all hell breaks loose.

ahaahahahahahaa

AcidPhosphate69
02-23-2010, 06:33 PM
I want a spirit tortoise

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/12/03/article-1091654-02ACEF34000005DC-483_468x463.jpg

BLACK BART SIMPSON
02-23-2010, 07:46 PM
whos this new faggot who put me in that worthless post section i atleast got 10 posts thaaat are quality....

p.s. henri is a faaggot name nd yes i got emotions over this list

Uncle Steezo
02-23-2010, 09:43 PM
I want a spirit tortoise

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/12/03/article-1091654-02ACEF34000005DC-483_468x463.jpg
The tortoise is a land bound creature and is exclusively terrestrial. In myth and folklore the tortoise represents determination and longevity. Tortoises have high domed shells and heavy elephant like hind legs. The weight of its shell keeps it from moving too fast. The heaviness of its hind legs gives it the strength to carry heavy loads. Those with this totem often carry the loads of others as well as the burdens of self. They make good therapists but must be careful not to take on the problems of other people.


One of the most ancient and adaptable creatures, the tortoise holds the energy of patience and perseverance. They are very sensitive to the environment in which they live and have a strong psychic connection to mother earth. Extreme changes in climatic conditions can affect their overall disposition. Tortoise medicine people need a stable environment for their overall well being. Without this stability they are prone to mood swings.
The tortoise feels vibrations within the earth and reacts strongly to them. By observing the tortoise's behavior we are forewarned of any imbalances within the earth's core before an actual change occurs. This helps us prepare for geophysical changes in a balanced way.


The tortoise is self-reliant and self determined. Its ability to survive for as long as it has is partly due to its talent to stay focused. When this medicine is fully developed within us we use these gifts efficiently. If this medicine is underdeveloped staying centered in spite of the constant distractions that appear in our day-to-day life will be our greatest challenge.


Tortoises are vegetarians and are very terrestrial. Those with this totem can benefit from a similar diet and often place a great deal of importance on a stable home environment. The tortoise carries their home on their backs and reminds us that although stability in our life is important true stability lies within ourselves.


Moving slowly through life the tortoise observes and processes everything efficiently. This movement compliments its inner wisdom. When the tortoise shuffles into your life it is ready to share that wisdom with you. All you need to do is slow down, pay attention and begin to move with patient persistence. In this way longevity, inner strength and a harmonious lifestyle are attained.

.

NIGHT MAYOR
02-24-2010, 01:43 AM
whos this new faggot who put me in that worthless post section i atleast got 10 posts thaaat are quality....

p.s. henri is a faaggot name nd yes i got emotions over this list


he must have seen your youtube videos of you and your buddies in your backyard.

AcidPhosphate69
02-24-2010, 12:50 PM
I owe you rep gavin, that was a solid post and a good read.