PDA

View Full Version : Immortal Technique in Playboy...


Hayabusa
06-17-2005, 11:56 AM
Looks like IT is gettin more and more exposure. Heres the little tibit on him:
http://www.sighost.us/members/dased530/img_0096.jpg

Definitive X
06-17-2005, 11:57 AM
Yeeeeeah Tech. "Bangbus.com, n***a, fuckin' ya bitch!"

Hayabusa
06-17-2005, 12:04 PM
WOOOOOOOH!! my fav line of his lol. Bang bus is the fuckin sizite.

Da Ryda
06-17-2005, 12:39 PM
Playboy!

Fox Jr 77
06-17-2005, 12:44 PM
^^ The Middle Passage!

R3beLuTionAry
06-17-2005, 02:03 PM
fuck yeah thats my boy technique! WAY TO FKin go bro!!

Funk_Dock
06-17-2005, 02:14 PM
props to IT

R3beLuTionAry
06-17-2005, 07:55 PM
that chick's one of the hottest..got damn

kingidivine
06-17-2005, 08:27 PM
i just lost a little respect

36chambers
06-17-2005, 08:50 PM
whats he doing in playboy dressed up like a cock 4? i dont think this is good exposure.

this is the equivalent of him performing on mtv movie awards or whatever it is. Surely he hasnt sold out already?

if 50 cent was in playboy like this ALL of u would say hes a sell out etc...

Hayabusa
06-17-2005, 09:01 PM
Some of you mutafuckas sho'll want a nigga to stay underground broke and "street" don't you. Quit hatin u'd be up in playboy to wit a fine ass ho in $1000 clothes for free if they asked u to do it at the drop of a dime just like IT doin.

36chambers
06-17-2005, 09:16 PM
Listen to Obnoxious on Revolutionary vol 2, I mean really listen to the lyrics. Listen to mostly any track on vol 2 and that goes against what hes just done posing with some bitch.

Dont you agree with what I just said? Least he hasn't signed for Def Jam yet... Im going to his show on Sunday in London, now Im expecting a big back drop with some new logo and loads of flashing lights everywhere. Hey, he might even have some back up dancers if were lucky!

Hayabusa
06-17-2005, 10:02 PM
lmao. Everybody got they price though lol. You can always claim u'll never change but the all mighty dollar rules everything around u. It can change the most ghetto faboulous person.

Tres.Bo.
06-17-2005, 10:14 PM
this isnt anything major, you do realize that they've reviewed artists as low budjet as edan?

Eye M Woman
06-17-2005, 11:12 PM
Interesting.

Rebel_INS
06-18-2005, 02:40 AM
whats he doing in playboy dressed up like a cock 4? i dont think this is good exposure.

this is the equivalent of him performing on mtv movie awards or whatever it is. Surely he hasnt sold out already?

if 50 cent was in playboy like this ALL of u would say hes a sell out etc...
Hmmmm made me think for a second there...... lol

ThePharaohNosferatu
06-18-2005, 02:48 AM
For some wierd reason someone registerd e to the playboy mags. mag sucks, but i did see this guy in it and i remember saying Hmmm ive heard his name b4, and im starting to see him come up.

Whats his style, music wyse?

I-Legit
06-18-2005, 03:17 AM
i thought at first he was like a Canibus a while back with the "fuck you im the best" style, and it gets boring with Canibus, but hes good.

Immortal Tech is a political rapper, he talks about situations in political matters, and the mainstream ect.. ect..., he just talks about anything political from what ive heard....and he finds sick ways to diss what he dont like.....politically of course...lol

ThePharaohNosferatu
06-18-2005, 03:27 AM
Well thats good, i like political rappers.

PDTantisocial
06-18-2005, 05:28 AM
Holy shit, that's a trip! IT in playboy, I think he gonna do pretty well next album.

pablobaluba
06-18-2005, 06:28 AM
do you find him sexy?

Ronin
06-18-2005, 08:10 AM
the girl doesnt look to happy lol

002
06-18-2005, 08:17 AM
a yo. as long as his music is real, i don't care who he's fuckin with, Playboy, whateva. wtf? yall should be showin him mad love for keepin it real on his shit, and losin a lot of money this way...

kingidivine
06-18-2005, 11:02 AM
whats he doing in playboy dressed up like a cock 4? i dont think this is good exposure.

this is the equivalent of him performing on mtv movie awards or whatever it is. Surely he hasnt sold out already?

if 50 cent was in playboy like this ALL of u would say hes a sell out etc...
:cheerlie: i couldn't have said it better myself

THE W
06-18-2005, 11:11 AM
on obnoxious he admits to being a chronic masturbater and on another song he says that line "bangbus dot com etc etc" so i guess he catering to his nympho side.

dont worry he'll come raw as hell on his next album.

J-Ronin
06-18-2005, 02:38 PM
hell yeah especially with soem 4th Disciple and Bronze Nazareth beats ya head!

fox7jr7
06-18-2005, 02:41 PM
is 4th Disciple producin for Tech? I heard Bronze Nazareth was.

AK Spray
06-18-2005, 04:02 PM
Fuck all that yo.. I'd hop in Playboy if I had the oppurtunity... Why the uck not?? It has nothin' to do with my music or my lyrics... Nothing's being sacrificed...

dooboy
06-18-2005, 06:18 PM
bet he got a free subscription to playboy as well the lucky bastard

faderlaceratah
06-18-2005, 06:53 PM
good for him

R3beLuTionAry
06-19-2005, 01:47 AM
i really dont see what the big deal is, hes just gettitng in where he can . who the funk wouldnt wanna do that!!? its like.. theres some exceptions to stuff a man should do if given the chance and this is it.. yes even immortal technique is human..ya big dummy!

Professor Poopsnagle
06-19-2005, 06:02 AM
you gotta read the thread in the it forum : http://immortal-technique.com/forums/index.php?showtopic=6488

LikwidSwordz
06-19-2005, 10:56 AM
:? I dont really think its a great idea. Its pretty sad that u got 85% of the Wu-fans like this idea and everything. Like 36Chambers said, if 50 cent was doing this you all would hate the fuck outta him, but since its "immortal technique" or if it was "ghostface" you all would be all happy. Theres just more important things to be focusing on instead of fucking bitches.

P.E.A.C.E.

AK Spray
06-19-2005, 01:26 PM
I wouldn't give a fuck if 50 was in Playboy... He's already sold out, this wouldn't like MAKE ME DECIDE on it that he has, lol. HE is who i would expect to apper in there... But, the fact that Playboy chose sumbody like Immortal Techniwue to appear in the Magzine, is pretty tight.

So, what up?

NAKHI the SOLORIAN
06-19-2005, 01:42 PM
Interesting.

eye agree

NAKHI the SOLORIAN
06-19-2005, 01:45 PM
Yo I told you and you didn't believe me. Pimp shit.

But he's got a shirt on that says Guerilla something.

It says 1794...I looked it up and thats the date of the Haitian Revolution, the most bloody attack on Europeans on this side of the world.

Look up "Black Rage" in the Caribbean, you'll see, I just finished readin some shit about. CRAZY SHIT. Son aint just a rapper no moe now hes gettin playboy bitches?????

Yo Tech is a sneaky dude, he's wearing the clothes and rockin something like that underneath.

:thumbsup:



from the IT site this quote kinda sums it up and now it is makin a little more sense

nychibahawk
06-19-2005, 01:47 PM
ahahaha let me add one interesting thing... it seems like hes sellin out and shit cuz you catch him in PLayboy decked out in "expensive" gear.. yo i caught him at a show less then 2 weeks ago (he just appeared on stage he didnt grab the mic just vibed and shit) anyone he was actually wearing that white t-shirt it says Guerilla Republik on front and has two AK-47s on it..its pretty hot

but the thing is he aint no baller because whenever you catch him the only thing he changes is his t-shirt.. you always catch him in some worn out Old Navy jeans..

he aint no sellout.. peace

*changed the c in republic to a K.. I think that's how it was spelled, almost positive

nychibahawk
06-19-2005, 01:48 PM
ahh i posted that before even readin the rest of the threads yea anyway i didnt realize people had noticed his shirt

NAKHI the SOLORIAN
06-19-2005, 01:48 PM
Technique stands for alot of positive shit... but I think sometimes people expect too much of him he is still just a person... I mean why would he turn down that opportunity...Hey look at it this way if you want.. if by doing that he can get his "message" out to a wider audience than why not do it.

Plus he is rockin an Army hat and a Revolutionary shirt and that is gangstar in its own right...

another quote from the IT site which makes even more sense

Krimewave
06-19-2005, 09:09 PM
lol.
some good publicity for IT.
saw his show in Oxford last night.
he was awesome, a shame the sound system was shit though.

ThePharaohNosferatu
06-20-2005, 01:18 AM
Anyword on an upcoming album from this man?

Nexodus the Nth Entity
06-20-2005, 01:33 AM
can't hate on Tech for doing his thing, a lot of the points brought make sense for making such a move....it'll be good to get the word out before his next album drops, which seems to be up on hold till he returns from Europe, i believe

ReVisionist
06-20-2005, 03:25 AM
what's wrong with tech being in playboy? He's making moves , independently , and being in a magazine like this shouldn't be considered "selling out" imo... , and it's good promotion , what's the harm ?

R3beLuTionAry
06-20-2005, 03:27 AM
ill buy this issue mwahaha.. my first playboy as a yungster

J-Ronin
06-21-2005, 03:06 PM
yes Immortal Technique should be working with 4th Disciple. 4th's stock is about to sky rocket. 4th is gonna blow up outside of the whole Wu cypher I guarantee. Just watch. D-block, Planet Asia, Tragedy Khadafi and more do ill songs with him.

Y'll are gonna see some very good music in the next year or so.

peace
-J

kingidivine
06-21-2005, 08:09 PM
i wonder where i could buy that Guerrilla Republic shirt