PDA

View Full Version : rza razor vs greenbee ( VOTES NEEDED )


deuce Lo
10-03-2005, 07:40 PM
15-20 lines
1 drop each
5 votes, bring it

deuce Lo
10-04-2005, 11:53 AM
green bee, more like queen be, you so gay you suck male dogs dick for free
not even for crack, which you smoke, which is why your wack,your a class act, actin like u pimpin bitches, but really your jus a grimy leprochaun tryin to steal ma riches, and thats a fact
get a load of this chump, his rhymes are so old and that he does the bump
bitch when im done you gonna be running away like forest gump
me battlin you, is like david vs goliath, but this time goliath wins, so dont even try it
im only on line 6, and ive nailed u wit so many punches that you should be on the crusifix
like big L i roll wit the triple 6, but your an irish gods boy, who jus sucks dick
green bee, take advice from me, bow down and let me decapitate, and u will die happy
a green bee, never heard of it before, must be history, but wait, theres more
no i guess theres not, im dun wit this loser, so im just gonna stop

GreenBee
10-04-2005, 07:59 PM
Mr Duce Lo Jus' Slow Shallow Fuck With No Flow Pullin Stunts With Your Style While Mine Grows Repeatin Yourself In Rhymes Talkin Bout Dick All The Time Like It Was On Your Mind

YO!!.... Take It Slow Whith This Homo... Got No Avatar Photo... Under Lock An' Bar Scared
To Expose Or Disclose Your BIO Trick I Smell Bacon Ina' Five Ohhhh Understand Now I Know

Lay Down My Guns..., Put On A Show Spit Darts Witha' Auto Reload Ho's Grabbin My Hole
Bitch Tapped In The Street Although Im Still Not Sorry Not My Fault Everybody Just Rose

Clap They HAND On They Face Thow They Fist In The Air Here We Go Everybody Kinda Caught Unaware Like Duece Loose Mother Goose I Had To Say That Coz Tical Fuckin Rules

I Bee The Dogg That Land On Its Feet Pissin On The Street Its All Sweet Candy Shop Rappers Good Actors Plastic Guns Actin Badder While Im Sittin In The Bakery Gettin Fatter

My Style Froze Yours Nitro-G *Click* Just Got Shattered TWAT YER JUST CRAPPER....
Alot Of Motherfuckers Havent Even Got A Clue.. Come On Now, Go On Ya Good Ting, TIC TAC TOE, Surprize Attack Playaz Like Fuckin Pearl Harbour!!!!


"Busta Bust"
ITS LIKE I HAD A GRENADE IN MY HEAND AND IM LIKE THROWIN THIS SHIT!!!!

Peace/Respect
GreenBee/M.C

deuce Lo
10-04-2005, 08:37 PM
weak, and against watskebert your quoting ma whole shit saying i cant rhyme? and callin me a hater, the way i see it wut u jus did is hating so bes go back to the pub and get a couple more in ya before you fuck with me

GreenBee
10-07-2005, 06:22 AM
Lol Wasters You People Really Are Shite. Just Vote

GreenBee
10-07-2005, 06:23 AM
Lol Wasters You People Really Are Shite. Just Vote Or Fuck Off Please.


PS I KNOW NEW YORK ARE SOUP DRINKERS.

ID DRINK YOU ALL 6FT UNDER.

AND YOU KNOW IT.

deuce Lo
10-07-2005, 11:09 AM
wow u can drink more booze then us is that wut u saying, thats prolly why you guys are so dumb

Potent1
10-07-2005, 11:41 AM
lol...

the funky drunk
10-07-2005, 11:52 AM
madness...

the funky drunk
10-07-2005, 11:53 AM
:mexico:

GreenBee
10-07-2005, 11:54 AM
Vote.

Irish People Made Wiskey.

D=

deuce Lo
10-07-2005, 03:02 PM
Everyone vote for real, and see wut i mean about you being stupid green bee, its spelt whiskey not wiskey

GreenBee
10-07-2005, 08:54 PM
Fuck You Man Why You Got Spell Check Whatever The Fuck I Slap Yo Moma...

Iight Just Vote Motherfuckers...

Ballad Ballistik
10-07-2005, 09:26 PM
green bee you down to battle bb

deuce Lo
10-07-2005, 11:12 PM
yo momma not ypo haha

King Justice
10-07-2005, 11:37 PM
Green Bee definitly shit was spoken xceptionally

Irish Kick ASS

deuce Lo
10-08-2005, 11:18 AM
your dick riding him cause hes irish

GreenBee
10-08-2005, 02:19 PM
Yo I Need 4 More Votes To Knock You Out Like Callabah

I Mean It You Are Shite,

YOU WILL LOOSE...

the funky drunk
10-08-2005, 05:28 PM
YOU WILL LOOSE...[/QUOTE] u mean lose... hold on.. i'll vote in a min.

King Justice
10-09-2005, 09:03 PM
your dick riding him cause hes irish
Actually Not 1st of all his flowed betta then yours 2nd his ryme style was better too so don't bitch and moan cause you got your ass handed to ya

BRASSKNUCKLED PAI MEI
10-13-2005, 04:44 PM
Votes Needed

Eddy
10-13-2005, 06:10 PM
vote=duece

yo ya some funny ass people, idk, both of them were ok but duece came at beee better.

deuce Lo
10-14-2005, 02:54 PM
thanks for the votes, thats 2-1 me so far

the funky drunk
10-14-2005, 03:00 PM
im gonna go wid deuce , nice verse , green's good to , but im voting for deuce

TeknicelStylez
10-14-2005, 04:37 PM
Yo I wanted to vote for you green, I really did. But you fucked up because you wrote a great verse packed with multi's and it had a good flow and shit, but you have no punches or any real direct clear insults... Thats a problem na mean... So I gotta vote for duece.

Vote = Duece

deuce Lo
10-16-2005, 01:49 PM
thats 4-1 for me, 1 more vote needed guys plz vote

Grim Reapa
10-16-2005, 01:51 PM
Duece y do you have Lo-Lifes in your sig.? The gang from Brownsville that ripped off Ralph Lauren stores wtf?

Eddy
10-16-2005, 03:26 PM
Good ?, My Votes For Duece, Now Ya Gotta Vote In My Battle Wit Stunacino. Protons...

BRASSKNUCKLED PAI MEI
10-26-2005, 07:32 PM
more votes needed