PDA

View Full Version : Mario Lopez makes his girl get a breast job and lipo before they can get photo taken.


netscape check two
04-12-2010, 12:43 PM
One more for the good guys. ^O^


Mario Lopez admits that he's obsessed with fitness, but apparently he wants those around him to look good, too. The New York Post reports that the Extra host encouraged girlfriend Courtney Mazza to work out with a trainer and get a boob job and lipo (which she did). "Once her body was perfect, he arranged for them to be photographed on a beach," a source said. Lopez and Mazza are expecting a baby in September.

MAYOR QUIMBY
04-12-2010, 02:18 PM
I wish every bitch that needed it would get lipo and a boob job. You wouldn't hear me complaining.

EAGLE EYE
04-12-2010, 02:20 PM
A.C. Slater runs shit

Teh KillaBee
04-12-2010, 02:27 PM
AC Slater, single leg hospital. Double leg cemetery

Queen Of Poetry
04-12-2010, 06:26 PM
That's crazy. She's stupid. I wish a nigga would. Ha.

Ol' Dirty Trixˣ
04-12-2010, 07:06 PM
personal trainer - yes

lipo - maybe

boob job - no

netscape check two
04-12-2010, 07:20 PM
Queen wants a dude to get a breasts implant?

BTTR KNG KOOL
04-12-2010, 07:26 PM
i know this girl who got herself new pair of tits, then moved to another city and changed her name lmao.

YungSunny
04-12-2010, 07:31 PM
Lol everytime I think about mario lopez I think about him raping bitches now.

Queen Of Poetry
04-12-2010, 07:32 PM
Queen wants a dude to get a breasts implant?

Nah I got a list of what I want in a man and that ain't one of them.

Olive Oil Goombah
04-12-2010, 09:25 PM
dudes gay

oDoUoSoKo
04-12-2010, 11:22 PM
because he wants bigger tits?^^

netscape check two
04-13-2010, 12:23 AM
personal trainer - yes

lipo - maybe

boob job - no

Are you referring to those things as bering ok for a guy to make his girl do?

Ol' Dirty Trixˣ
04-13-2010, 07:01 AM
about the personal trainer - i don't see the harm in getting fit. if the dude is paying for the trainer and i think he's worth the effort then why not?

the lipo - women will get offended if you suggest it to them. it's surgery so there'll be risks involved, but i'd sooner get lipo before i get a dude's name tattooed.

the boobjob - never suggest this to any woman. it's cool if she brings it up and you discuss it with her then. i like my boobs so i don't want them to change.

netscape check two
04-13-2010, 11:58 AM
True, I like yours too. Opinions I mean.

CharlesJones
04-16-2010, 11:22 AM
Mario's girl is a fool for listening to him to get her lips enlarged and get bigger tits. If he doesn't like the body she has, he needs to find a woman who has a body he likes. I wanna know why his dumb ass cheated on that hot puerto rican girl who played on Eve's tv show. I think her first name is Ali.

food for thought
04-16-2010, 03:12 PM
whats with you and Mrio lopez?

djskillz
04-17-2010, 12:59 AM
Mario's girl is a fool for listening to him to get her lips enlarged and get bigger tits. If he doesn't like the body she has, he needs to find a woman who has a body he likes. I wanna know why his dumb ass cheated on that hot puerto rican girl who played on Eve's tv show. I think her first name is Ali.

not her lips. lipo, as in liposuction

RzaRectum
04-17-2010, 02:45 AM
not her lips. lipo, as in liposuction

As in suck the fat from her ass and shoot it in her face.

Living-jism
04-17-2010, 08:48 AM
That shit can be done cheap in Thailand!