PDA

View Full Version : just bought a new car


TSA
05-06-2010, 10:47 PM
since a certain % of middle to upper class righteous users of the internet don't seem to care..



http://www.kbodyshop.com/images/matt/01_maxima.jpg
01 nissan maxima! WOOOP!(woo!)



i was gonna get a 01 bmw or cadillac but buy the time i was done saving they had both been sold. either way im really happy about this being that it's my first car purchase (and largest purchase evuh)

the blue book price is 7000+, but the dealer was selling it for 6,400, i got the facts on it and the bank ran a check and the mother fucker is beyond legit.

then i used my igbo sense to get the price reduced to 5,700 but took the loan for 7,200 and will use the left over plus 4000 i had saved to make an epic down payment and it should be paid off by this fall as opposed to the 72 months they had scheduled to collect interest with.


shit's mean, i can't stop thinking of kick ass shit to put in it.
i went to walmart and got the fuckin TV that flips out of the shit all fuckin james bondy.

im going to fuckin batmobile the mother fucker up (on duh interior, no tacky external attachments), already tinted so the police can't see my black flesh.

anyone know of cool Geeohdee shit i can put in it to compensate for my insecurities?

Olive Oil Goombah
05-06-2010, 10:53 PM
how manhy miles son? keep the oil changed regularly and fix it properly when it breaks down, and as long as the engines is good it should last yo a while.

TSA
05-06-2010, 11:01 PM
127k but i've probably doubled it with how much i've been driving, fuck.

yeah,i wanted something that will last FUH YEAHZ.
ppl kept telling me to get some gay cheap shit that'll 'do' but i've come to learn there's no point in buying shit cause it's cheap.

EAGLE EYE
05-06-2010, 11:03 PM
Did you ask about the timing belt?

TSA
05-06-2010, 11:05 PM
no, im goin back tomorrow, great point though since that's what went wrong with my last one.


infact....almost too great a point.

PALEFORCE
05-06-2010, 11:16 PM
yea that timing belt could cost an extra g or 2

but congras n the purchase

your now in the redzone

hope that car makes you some money!

EAGLE EYE
05-06-2010, 11:26 PM
I've got a Jap car as well. Apparently most toyota's, nissans etc need the timing belt at that mileage.

I'm like 130k but might sell it this summer since it still looks mint.

TSA
05-06-2010, 11:50 PM
good looking out, i'll check when i go to the dealer tomorrow, im supposed to go talk with him about getting the buttons for the security system that was supposed to be on dueh key chain.

if i lived on the coast i would buy cars and sell them over seas.
you get a meeaaaaaannnnn tax free flip that stays off the books.
but dem eeboz would pay mean prices for german made cars between the ages of 93 till now.

but buying this car was a fuckng struggle cause my car's timing belt snapped and i had no car for 4 or 5 months.

i had to go to break with a fat stupid white coworker with the she-game tactics of a 12 year old. dumb ridiculously horny bitch, MASSIVE too.

SKAMPOE
05-06-2010, 11:53 PM
i love those maximas mang, props...

Uncle Steezo
05-06-2010, 11:56 PM
applause!

Uncle Steezo
05-06-2010, 11:58 PM
get a speakerboxxx, amp, 6x9, navigation, some soft seatcovers...
i got black fuzzy dice and a skull that strobes red(impersonating po-po) hanging from my mirror.

SKAMPOE
05-07-2010, 12:03 AM
round here, shit dangling on the rearview is just another reason to get pulled over...it be real liken that.

16th_Chamber
05-07-2010, 12:13 AM
gotta have the air freshener dangling

SKAMPOE
05-07-2010, 12:15 AM
i always put those pines dangling from the door ashtrays lol

EAGLE EYE
05-07-2010, 12:25 AM
good looking out, i'll check when i go to the dealer tomorrow, im supposed to go talk with him about getting the buttons for the security system that was supposed to be on dueh key chain.

if i lived on the coast i would buy cars and sell them over seas.
you get a meeaaaaaannnnn tax free flip that stays off the books.
but dem eeboz would pay mean prices for german made cars between the ages of 93 till now.

but buying this car was a fuckng struggle cause my car's timing belt snapped and i had no car for 4 or 5 months.

i had to go to break with a fat stupid white coworker with the she-game tactics of a 12 year old. dumb ridiculously horny bitch, MASSIVE too.


You dont want to sell cars above the border of North Virginia.

Harsh winters = RUST + dysfunctional sensors in foreign cars.

Always buy a vehicle where it is warm and dry whether it's an auction or you make the trip to pick it up.

aiRship SwaBBie
05-07-2010, 12:30 AM
i was bored and i saw your ride. looks dope! have fun with it! peace

Mcthuggin99
05-07-2010, 12:33 AM
im proud of you bro.

i wanna get me a 01 Monte Carlo

Uncle Steezo
05-07-2010, 12:33 AM
get this airbrushed on the hood
http://i13.photobucket.com/albums/a287/rzarectum/barrage%20of%20bullets/Skampoe-Album-Cover-3-4.jpg

SKAMPOE
05-07-2010, 12:35 AM
lmao hahahahahahah tsa b sure to play sum PCP on yo radio

Lex Lugor
05-07-2010, 01:11 AM
http://img.moronail.net/img/0/2/2402.jpg

food for thought
05-07-2010, 12:28 PM
good shit.

im currently in the process of buying a whip.

i found some good ass deals on a couple of cadillacs.

and i found a 1999 lexus gs 300 going for $5000


im comtemplating.

im thinking of just getting a lac cause they both have low miles on them and cost half as much as the lexus lol


either way, im bout to be flauntin cause i got it.

Olive Oil Goombah
05-07-2010, 04:41 PM
its always a good idea to spend your entire saving on a used car with high mileage...especially a used foreign car cuz they are just so cheap to fix when they break down.

RzaRectum
05-07-2010, 04:44 PM
its always a good idea to spend your entire saving on a used car with high mileage...especially a used foreign car cuz they are just so cheap to fix when they break down.
TRUE INDEED. i

EAGLE EYE
05-07-2010, 04:53 PM
good shit.

im currently in the process of buying a whip.

i found some good ass deals on a couple of cadillacs.

and i found a 1999 lexus gs 300 going for $5000


im comtemplating.

im thinking of just getting a lac cause they both have low miles on them and cost half as much as the lexus lol


either way, im bout to be flauntin cause i got it.



you Africans are text book predictable lmao

Teh KillaBee
05-07-2010, 05:11 PM
i found some good ass deals on a couple of cadillacs.

im thinking of just getting a lac cause they both have low miles on them and cost half as much as the lexus lol


make sure you got an extra 5k floating around if you get a Caddy.......shit's insane when they gotta be fixed.

Longbongcilvaringz
05-07-2010, 05:13 PM
tbh i never saw your thread in the 1% but peace gawd on the purchase.

EAGLE EYE
05-07-2010, 05:16 PM
http://www.3click.tv/mp4//Everybody%20Hates%20Chris/season%204/metadata/449451.jpg

TSA
05-07-2010, 06:42 PM
SKampoe gimme a download link hahaah. im currently bumping this

Jn7yExXyJS8
which for some reason i find hilarious but its gucci's take on LL cool J's going back to cali

Bacdafucup
and the Joe Pesci album (yet to be play idk if im ready)

a little PCP would do duh pheenz gud.

food for thought
05-07-2010, 07:03 PM
its always a good idea to spend your entire saving on a used car with high mileage...especially a used foreign car cuz they are just so cheap to fix when they break down.

who said anything about entire life savings , bro?

ill wipe my ass with that shit and throw it at your flinching ass.

http://i56.photobucket.com/albums/g192/danny92243/47uytlc.gif

you Africans are text book predictable lmao

http://tif.everythingsoul.com/wp-content/cmurphy.gif

make sure you got an extra 5k floating around if you get a Caddy.......shit's insane when they gotta be fixed.

yea, see thats why i was thinking about getting something else

that and the premium gas needage. and the low mile per galon driveage.

but as roby chins recognizes, im trying to maximize the flauntage.

SKAMPOE
05-07-2010, 07:04 PM
SKampoe gimme a download link hahaah. im currently bumping this

Jn7yExXyJS8
which for some reason i find hilarious but its gucci's take on LL cool J's going back to cali

Bacdafucup
and the Joe Pesci album (yet to be play idk if im ready)

a little PCP would do duh pheenz gud.

http://i41.tinypic.com/bbdjb.jpg:b
http://www.megaupload.com/?d=TQG1RBSN

http://i42.tinypic.com/qnpksj.png:b
http://www.megaupload.com/?d=5M6PDNFE




the throw back CLASSIC with all ur favorites

http://i43.tinypic.com/359zckk.jpg:b
http://www.megaupload.com/?d=C32XUIEG

cheaaa ENJOY THE CAR MAN!!

Art Vandelay
05-07-2010, 07:13 PM
its always a good idea to spend your entire saving on a used car with high mileage...especially a used foreign car cuz they are just so cheap to fix when they break down.

lmao, i was thinking the same fucking thing.

Olive Oil Goombah
05-07-2010, 07:14 PM
who said anything about entire life savings , bro?

ill wipe my ass with that shit and throw it at your flinching ass.

.


ok tough guy

food for thought
05-07-2010, 07:16 PM
im jus saying bro,

thats wipe ass money.

food for thought
05-07-2010, 07:19 PM
this is dedicated to you.

this is how my people do it. dont get distracted, enjoy it.

wG-7UhQHurM

yo my cousin is in this video, check it out he looks just like me

food for thought
05-07-2010, 07:25 PM
dpZ4QX6O2nE

aaaaaaaaaaaahahahahahaahahahah aww man lol saudis are the shit

RzaRectum
05-07-2010, 07:41 PM
im jus saying bro,

thats wipe ass money.
With all due respect, if you (fully) understood what money can DO for you and how to use it (for lack of better wording, no offense).. "properly", you wouldn't be referring to it for use as wipe ass.

EAGLE EYE
05-07-2010, 07:42 PM
broke college students don't have ass wipe $

food for thought
05-07-2010, 07:54 PM
With all due respect, if you (fully) understood what money can DO for you and how to use it (for lack of better wording, no offense).. "properly", you wouldn't be referring to it for use as wipe ass.

yo i was joking man, ok, jeez

are u the new ironman or something

Olive Oil Goombah
05-07-2010, 08:14 PM
you know what they say....ugly dudes with no game gotta overspend for a car...a foreign one to compensate for smaller genitals

shaolin_danger
05-07-2010, 09:41 PM
Did you ask about the timing belt?

My 2002 maxima 3.5L has a timing chain. and i think all maxima's with dual overhead cam engines have the chain. anyoo here's a pic of mine

http://www.wutang-corp.com/forum/showpost.php?p=1375369&postcount=189

and my stereo build log

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/41621-02-nissan-maxima-rebuild/

INF
05-07-2010, 09:44 PM
BANG THiS!!!!!


3MLwiYacsUM

RzaRectum
05-08-2010, 12:34 AM
yo i was joking man, ok, jeez

are u the new ironman or something
Young man, money is not a joke. Don't you know there are plenty of Nigerians in Nebraska that wish they could wipe their asses with toilet paper, let alone have any money?

TSA
05-08-2010, 09:15 AM
its always a good idea to spend your entire saving on a used car with high mileage...especially a used foreign car cuz they are just so cheap to fix when they break down.
http://www.cracked.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/segway_wideweb__470x4182.jpg

food for thought
05-08-2010, 09:17 AM
haha less fortunate lol

Olive Oil Goombah
05-08-2010, 03:13 PM
Keep it up smarty pants, but when you make a thread about how your car broke down and you dont have enough money to fix it cuz you spend your life savings on it and lost your job, who will be laughing then??

But actually you bought a Nissan so at least your not that stupid. See I gave u credit.

EAGLE EYE
05-08-2010, 03:27 PM
what do you drive? ^

Olive Oil Goombah
05-08-2010, 05:27 PM
Bought and paid for. Got it with only 3,000 miles.

http://www.offroaders.com/album/clearfield/clear05-2K/images/Dcp_0447-l.jpg

food for thought
05-08-2010, 07:46 PM
^post a picture that works, faggit.

SKAMPOE
05-08-2010, 07:52 PM
hahahah FAGGIT!