PDA

View Full Version : Yo Infinty


Mai Wang Tu Phat
05-20-2010, 05:54 AM
No beef or nothing, you down?

INF
05-20-2010, 10:31 AM
hahahaha , yeah only if you really gonna drop.yeah man Im always down to do whatever.


somebody break us off a sample please

Mai Wang Tu Phat
05-20-2010, 11:30 AM
Yeah, I'll drop, if someone drops an actual sample. lmao

INF
05-20-2010, 11:49 AM
ok well its no rush to get the sample but once we get the sample lets try and knock it out fairly quick

Ozmosis
05-20-2010, 07:59 PM
here yall go guys:
http://www.zshare.net/audio/763302932d68bf94/

INF
05-20-2010, 08:14 PM
Ok thanks oz.I'm not @ home right now but when I get home ill chop it up

INF
05-20-2010, 08:45 PM
ok I got it

INF
05-21-2010, 01:33 PM
k IM chopping this up right now.where you at MAI!? did you get the sample yet?


good sample Ozmosis! good sample

Mai Wang Tu Phat
05-22-2010, 08:50 AM
Just got this, I'll have it today or tomorrow morning, you got my word.

INF
05-22-2010, 11:17 AM
take your time and make it dope.

Mai Wang Tu Phat
05-23-2010, 06:01 PM
http://www.box.net/shared/1qb12zkhgr

INF
05-23-2010, 08:53 PM
oh shit hold up.I got called away and I wont be droppin till tomorrow.my bad. I meant to say.

Mai Wang Tu Phat
05-24-2010, 10:43 AM
Alright, cool, I updated my link.

Mai Wang Tu Phat
05-25-2010, 05:46 AM
Need more time?

INF
05-25-2010, 10:34 AM
naw man ,srry bout that.
I couldnt upload yesterday for shit.

here ya go
http://www.box.net/shared/o6i80o6tsp

INF
05-25-2010, 10:35 AM
good beat Mai. shit is bangin.

Mai Wang Tu Phat
05-25-2010, 10:37 AM
Likewise, you want to make the voting thread, or do you want me to?

INF
05-25-2010, 11:20 AM
well i can make it yeah.I didnt want to make it cuz I dont know ...It feels weird since Im in the battle. you cant make it cuz you can make the actual vote poll in your post.only a mod can do it.


yeah ill make it hold up