PDA

View Full Version : New MK film/game


shaolinsword
06-08-2010, 03:37 PM
Trying to figure out whether this trailer is for the new MK movie that Warner Bros were looking to make or the new MK game but either way it's brilliant

http://kotaku.com/5558339/if-this-is-the-next-mortal-kombat-movie-sign-us-up

djskillz
06-08-2010, 03:51 PM
Holy shit. I hope they actually make that movie. THAT is how a Mortal Kombat movie should look. Black Dynamite as Jax? Hell fuckin yeah.

beautifulrock
06-08-2010, 04:14 PM
Might be a while til this sees the light of day...Midway went bankrupt bought out by Warner Brothers, and a third company (Threshold) is claiming rights to make the movie, a deal which happened with Midway before the bankruptcy. Long story short, with this project tied up in litigation, don't bet on seeing it any time soon, if at all.

INF
06-08-2010, 04:14 PM
chea!

thats obviously a movie trailer

INF
06-08-2010, 04:17 PM
I dont like how they did baraka in this tho

djskillz
06-08-2010, 04:19 PM
Yea' why does Baraka have dreads and weird piercings? lol

INF
06-08-2010, 04:30 PM
I see they are trying to associate it closer to a human level so they can then explain the deeper realm of how mk works but damn man DREADS???? dreads???? seriously ?

THE MASON
06-08-2010, 04:44 PM
looks like they went a little less fantasy with this one and tried to get it more "realistic"

action looks like it will be good, ill check being a big MK fan

KZA
06-08-2010, 04:46 PM
the trailer for the movie looks dope but if a game is going to come out they really need to step it up. cause they can't go up against capcom

New-Yorks-Finest
06-08-2010, 04:49 PM
how the fuck you gonna put dreads on baraka?!?!?

atleast they kept blades on his hands and didnt give him like fucking knifes or some shit

hope liu kang and kung lao make some type of appearance

INF
06-08-2010, 05:10 PM
johnny cage is dead from jump.lol

djskillz
06-08-2010, 05:13 PM
No complaints about Cage here honestly lol.

Mumm Ra
06-08-2010, 06:14 PM
damn that's far out from the rest of the MKs
could be ill
baraka was pretty fucked though lol, how you gonna start off being a bald albino to havin dreads

TAURO
06-08-2010, 06:36 PM
This is not a trailer to any forthcoming film or game but rather it is a demo vid to shop the idea around for another MK film.

Mumm Ra
06-08-2010, 06:50 PM
ah okay
thought it was weird to have a 8 min trailer

INF
06-08-2010, 06:51 PM
dammit

Uncle Steezo
06-08-2010, 07:13 PM
coming-2013
http://www.imdb.com/title/tt0293429/

EAGLE EYE
06-08-2010, 11:00 PM
I hope this comes out or something similar.


They should hold a contest for people to submit new character designs/drawings. That would revive the franchise.

oDoUoSoKo
06-09-2010, 11:04 PM
MK 9 is in the works