PDA

View Full Version : YO we had a tornado here in BPT


SKAMPOE
06-24-2010, 09:50 PM
No lights no nuffin, shits fuucked up
Mad property dmage and its crazy cuz this is an inner city

Every hood is amped and wildin out here
This never has happened here b4 yo EVER
Shits wild
HAARP

EAGLE EYE
06-24-2010, 09:52 PM
mad property damage is the worst kind

Uncle Steezo
06-24-2010, 09:52 PM
Faart.

check two
06-24-2010, 10:15 PM
At least you didn't have to worry about getting picked up in it.

Aren't most of the people in the projects outside most of the time during the summer anyway? They don't really need electric.

CEITEDMOFO
06-24-2010, 10:18 PM
No lights no nuffin, shits fuucked up
Mad property dmage and its crazy cuz this is an inner city

Every hood is amped and wildin out here
This never has happened here b4 yo EVER
Shits wild
HAARP

5hfYJsQAhl0

PALEFORCE
06-24-2010, 10:19 PM
No lights no nuffin, shits fuucked up
Mad property dmage and its crazy cuz this is an inner city

Every hood is amped and wildin out here
This never has happened here b4 yo EVER
Shits wild
HAARP

get used to it, it will happen more frequently, they are conditioning the masses for this

Tecknowledgist
06-24-2010, 10:22 PM
yooo there was a tornado and an earthquake right near BDZ county too kid

i say we're lucky if we even make it to 2012 hahaha

EAGLE EYE
06-24-2010, 10:26 PM
Yea we got some real bright people on this board..


1rst time my ass


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Connecticut_tornadoes

PALEFORCE
06-24-2010, 10:28 PM
ima be alright. got a water purifier that dont need pressure, 3 months storable food, sack pf silver coins, enpugh guns and ammo to take out a 6 block radius, and knowledge of the universe

SKAMPOE
06-24-2010, 11:27 PM
get used to it, it will happen more frequently, they are conditioning the masses for this
Exactly wat I'm tellin ma peeps
yooo there was a tornado and an earthquake right near BDZ county too kid

i say we're lucky if we even make it to 2012 hahahaiknow man shits foul

EAGLE EYE
06-24-2010, 11:30 PM
Yea we got some real bright people on this board..


1rst time my ass


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Connecticut_tornadoes


hi retards

food for thought
06-24-2010, 11:39 PM
http://wknc.org/blog/post/wp-content/uploads/2008/12/cookiemonster3.jpg

CEITEDMOFO
06-25-2010, 12:09 AM
hi retards

DOOMSDAY PEOPLE LIKE INSURGENT ARE SUICIDAL DEPRESSED NIGGAZ WHO WISH THE WORLD ENDED FAST

hOTEPICON

Sheep Shifter
06-25-2010, 12:34 AM
Haha.

How many pieces of KFC were you murking to your face before you took shelter.

SKAMPOE
06-25-2010, 12:40 AM
Sucka^

check two
06-25-2010, 12:40 AM
Them dudes always got the mustaches that people would say 'your stache is trash' too.

ALCATRAZ
06-25-2010, 02:17 AM
At least you didn't have to worry about getting picked up in it.

eheehhheheheh

SKAMPOE
06-25-2010, 07:42 AM
Picture a tornado in NYC
Shits not pose to happen
Shit is def not natural
Man made I say

cutn' heads
06-25-2010, 08:00 AM
can't no tornado stop me...

Prolifical ENG
06-25-2010, 11:20 AM
No lights no nuffin, shits fuucked up
Mad property dmage and its crazy cuz this is an inner city

Every hood is amped and wildin out here
This never has happened here b4 yo EVER
Shits wild
HAARP

If its in the hood, property damage estimates would be minimal. Hopefully no deaths and minimal injuries though.

SKAMPOE
06-25-2010, 12:35 PM
no deaths i think, couple of injuries

Queen Of Poetry
06-25-2010, 12:41 PM
ima be alright. got a water purifier that dont need pressure, 3 months storable food, sack pf silver coins, enpugh guns and ammo to take out a 6 block radius, and knowledge of the universe


Lawd I'm glad I don't live near u

INF
06-25-2010, 12:52 PM
tornadoes are awesome! I grew up in KS where there is Tornado season. Like clockwork. In 88 , there was one so strong it ripped the town up something fierce.ppl lost all kinds of shit. A cow was picked up and safely placed 100 or more miles away. All kinds of funny and sad tales from that 88 tornado.


I could only hope for a tornado to hit tx and scoop me up and then take me on the craziest ride ever only to drop me down on something that will impale me thru the torso or chest area preferably. That would be something. You know the pain would be minimal from the impalement, it would be quick.

EAGLE EYE
06-25-2010, 01:06 PM
85fXiDFraS8

cutn' heads
06-25-2010, 01:07 PM
tornadoes are awesome! I grew up in KS where there is Tornado season. Like clockwork. In 88 , there was one so strong it ripped the town up something fierce.ppl lost all kinds of shit. A cow was picked up and safely placed 100 or more miles away. All kinds of funny and sad tales from that 88 tornado.


I could only hope for a tornado to hit tx and scoop me up and then take me on the craziest ride ever only to drop me down on something that will impale me thru the torso or chest area preferably. That would be something. You know the pain would be minimal from the impalement, it would be quick.

if you really wanted to, you make this dream a reality... dont give up...

check two
06-25-2010, 01:08 PM
Just cause tornados are more rare certain places, doesn't mean they never happen in those areas. lol It's like a non fat girl heading into the projects. It's more rare, but it can still happen.

EAGLE EYE
06-25-2010, 01:13 PM
lololol
















swmTD2hKH44

SKAMPOE
06-25-2010, 01:44 PM
picture time!!!!




i took these yesturday and today


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs019.ash2/34326_1444996478487_1040375915_1321316_5969958_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs018.ash2/34272_1444997278507_1040375915_1321317_3501453_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs088.snc4/35762_1444997958524_1040375915_1321319_3754094_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs120.snc4/36354_1444998838546_1040375915_1321320_832934_n.jp g (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs060.ash2/36383_1444999718568_1040375915_1321322_4575987_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs093.snc4/36037_1445000438586_1040375915_1321323_5415730_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs066.ash2/36687_1445001918623_1040375915_1321325_3021597_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)


u know i had to stop at the bbq shop in the hood shun!!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs121.snc4/36434_1445060160079_1040375915_1321515_4909783_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs158.snc4/37241_1445061720118_1040375915_1321524_2124630_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs090.snc4/35885_1445087520763_1040375915_1321579_2946783_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs061.ash2/36420_1445553132403_1040375915_1322499_1847188_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1322958&id=1040375915)

MY HOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TSA
06-25-2010, 01:48 PM
?

this story doesn't add up. tornados dont go 'downtown' or to inner cities, we get at least 4 every spring-early summah.

its weird you'd get one on the east coast, didn't know it happened.

check two
06-25-2010, 01:48 PM
Were those before or after pictures of the area?

Queen Of Poetry
06-25-2010, 01:55 PM
Were those before or after pictures of the area?


LOL

Ur a mess!

SKAMPOE
06-25-2010, 02:04 PM
?

this story doesn't add up. tornados dont go 'downtown' or to inner cities, we get at least 4 every spring-early summah.

its weird you'd get one on the east coast, didn't know it happened.
werd up exactly why we r soo shocked, this has never EVER happened in the east coast tristate area.....

EAGLE EYE
06-25-2010, 03:00 PM
September 15, 1876: A 300-yard (270 m) wide tornado unroofed several homes in northern Bridgeport (http://en.wikipedia.org/wiki/Bridgeport,_Connecticut).[21] (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Connecticut_tornadoes#cite_note-20)

LoTec
06-25-2010, 03:44 PM
We've already had three this summer, one was half to a mile wide and was an F-4 that could wipe out a whole village in my area. None of them caused any major damage thankfully.

Longbongcilvaringz
06-25-2010, 03:56 PM
Co sign pale.

Obama was informed by google of the high percentage of internet conspiracy theory forum posts coming out of Bridgeport, so he hit the Tornado button to let you guys know who's still running things.

Sheep Shifter
06-25-2010, 04:41 PM
Sucka^
Fuck your fat ass for that neg rep.

Teh KillaBee
06-25-2010, 04:42 PM
September 15, 1876: A 300-yard (270 m) wide tornado unroofed several homes in northern Bridgeport (http://en.wikipedia.org/wiki/Bridgeport,_Connecticut).[21] (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Connecticut_tornadoes#cite_note-20)


Quit with all your dates and facts, clearly this is the first tornado to hit CT in the history of ever

Teh KillaBee
06-25-2010, 04:47 PM
who seriously worries about BBQ after a tornado......is my house still in tact, everyone I know alive OH LOOK CHICKEN!!!!!

SKAMPOE
06-25-2010, 05:49 PM
No chicken! RIBS! The best in the history of EVER

And I see some ones a carebear for online rep SOAWFass homos

Teh KillaBee
06-25-2010, 06:46 PM
No chicken! RIBS! The best in the history of EVER

And I see some ones a carebear for online rep SOAWFass homos


speaking of SOAWF, I swear that faggot Check two searches out every post I make and bont's me with the darkside of the rep. As if it were gonna hurt my wee e-feelings?

BLACK BART SIMPSON
06-25-2010, 11:49 PM
At least you didn't have to worry about getting picked up in it.

Aren't most of the people in the projects outside most of the time during the summer anyway? They don't really need electric.

hope you were joking because that was really fucking stupid.

BLACK BART SIMPSON
06-25-2010, 11:59 PM
September 15, 1876: A 300-yard (270 m) wide tornado unroofed several homes in northern Bridgeport (http://en.wikipedia.org/wiki/Bridgeport,_Connecticut).[21] (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Connecticut_tornadoes#cite_note-20)

that was before my great grandmothers time u dumb ass before it was an "inner city"

beautifulrock
06-26-2010, 12:07 AM
Killbot, did you lose all your Micromachines in the event?

EAGLE EYE
06-26-2010, 12:14 AM
lost all his purple label



times are tough all over

check two
06-26-2010, 12:18 AM
hope you were joking because that was really fucking stupid.

So nobody in the projects hangs out outside during the summertime? That must have been a first, just like the first ever tornado in the east coast.

BLACK BART SIMPSON
06-26-2010, 12:19 AM
Killbot, did you lose all your Micromachines in the event?

don't you live in conneticut you dumb ass? you shud know where New london is it came no where near us i was getting my dick sucked while u were writing reviews...

lost all his purple label



times are tough all over

i dont live near bridgeport u dumb asses bpt is more near NY...skamps area is like 203 im in the 860...Shouldnt you 2 ballerina's be fighting?

BLACK BART SIMPSON
06-26-2010, 12:21 AM
So nobody in the projects hangs out outside during the summertime?

you said it like nobody ever goes in their house...have u experienced a hot summah day in the projects with no electricity? or maybe just no AC? its fucking terrible mad freezie pop consumption

check two
06-26-2010, 12:21 AM
speaking of SOAWF, I swear that faggot Check two searches out every post I make and bont's me with the darkside of the rep. As if it were gonna hurt my wee e-feelings?

It obviously does affect you, cause you bring it up all the time.

EAGLE EYE
06-26-2010, 12:27 AM
All I know is that if we embraced communism these so called "tornaders or tostitos" wouldn't exist unless everyone got a piece.

EAGLE EYE
06-26-2010, 12:28 AM
So nobody in the projects hangs out outside during the summertime? That must have been a first, just like the first ever tornado in the east coast.

lol

check two
06-26-2010, 12:44 AM
you said it like nobody ever goes in their house...have u experienced a hot summah day in the projects with no electricity? or maybe just no AC? its fucking terrible mad freezie pop consumption

I feel what your saying Killbots. (That was a classic movie by the way). I'm going to keep it trill like Star Trek, and talk to you blonkey to blonkey. Here around my projects, we have an unwritten rule. During the summertime, fat chicks aren't allowed into any of the buildings for obvious stench reasons. The only time that they can come in is to eat the cockroaches. So I can understand where you're coming from. Real talk.

SKAMPOE
06-26-2010, 12:22 PM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs017.ash2/34218_1446261670116_1040375915_1324290_8220212_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1225827&id=1040375915)


(http://www.facebook.com/photo.php?pid=1225827&id=1040375915)

JIGSAW45
06-27-2010, 04:33 PM
we just got utilities back. yesterday we got light,and today we got cable back(internet n fones of course). lol,yo skamp u read killbot's post about bein in the projects....gated communities n condos are not projects bro,haahahahahahaha.

SKAMPOE
06-27-2010, 04:43 PM
lol

INF
06-27-2010, 04:44 PM
not saying you are Wrong about condos and gated communities Jig but I live in a Gated Community and this mf is the fuggin hood. most of our buildings up in here is boarded up an shit.the only ones thats nice is the ones that face the highway (the buildings in the front of the complex).

All of the housing projects downtown are gated now too.the project projects. They are called "courts" here in San Antonio though. you got like 6 or so diff courts and they are thug as fuck.

you know .. the kinda place that's perfect to raise children up in.lol


but I hear you though

SKAMPOE
06-27-2010, 04:46 PM
nah nah we know lol we just fuckin with kbot, we know his ''hood'', and trust, them niggaz is pusseh!!!

fuck SOLIDS btw

JIGSAW45
06-27-2010, 04:47 PM
not saying you are Wrong about condos and gated communities Jig but I live in a Gated Community and this mf is the fuggin hood. most of our buildings up in here is boarded up an shit.the only ones thats nice is the ones that face the highway (the buildings in the front of the complex).

All of the housing projects downtown are gated now too.the project projects. They are called "courts" here in San Antonio though. you got like 6 or so diff courts and they are thug as fuck.

you know .. the kinda place that's perfect to raise children up in.lol


but I hear you though


cmon son....u know what type of joints im talkin about.

INF
06-27-2010, 04:49 PM
lil nigga killbot keep sayin his daddy and unk is thug as fuck so I dont know what his hood be like. I would like to guess it's puss and cush by his posting style but you never know.ppl be playing games up in here like it's they job.

Professor Poopsnagle
06-27-2010, 04:54 PM
http://i47.tinypic.com/24dknci.jpg

INF
06-27-2010, 04:56 PM
for only 5 cents a day...you can help ...

EAGLE EYE
06-27-2010, 05:09 PM
http://i47.tinypic.com/24dknci.jpg



hahahaha

Olive Oil Goombah
06-27-2010, 07:21 PM
Jesus christ skampe you are fucking trash...pure fucking trash.


Tornadoes are rare, but they can hit anywhere. Back in 93 or 92 we had a funnel cloud come thru and it fucked up some shit and power was out for almost a week.

They happen on the east coast too its just rare.


I swear to god you are the dumbest human being on Earth.


Pure fucking spick trash

Uncle Steezo
06-27-2010, 07:24 PM
we had one come thru downtown ATL during the final four a few yrs ago.

Dr. Simon Hurt
06-27-2010, 07:32 PM
i don't know where people are getting this 'east coast tornadoes are rare' bullshit from.

maybe up north, but in florida we get them fairly regularly during 'hurricane season'.

*cue random idiotic insults about florida and the south from people who've never been there*

Olive Oil Goombah
06-27-2010, 07:34 PM
well you just answered your own questionn comicboy

Dr. Simon Hurt
06-27-2010, 07:43 PM
http://www.costumeshopper.com/Merchant2/graphics/00000001/59471.jpg


anyway, tornado's are fairly common in the southeast during the summer and fall, sometimes even into the winter.

Dr. Simon Hurt
06-27-2010, 07:53 PM
get used to it, it will happen more frequently, they are conditioning the masses for this

how did you come to this conclusion?

LORD NOSE
06-27-2010, 07:56 PM
keep fuckin wiff me and next time i'll make it worst

BLACK BART SIMPSON
06-27-2010, 08:13 PM
lil nigga killbot keep sayin his daddy and unk is thug as fuck so I dont know what his hood be like. I would like to guess it's puss and cush by his posting style but you never know.ppl be playing games up in here like it's they job.

it's not like fucking camden or detroit or sum shit out here but it's sill the hood...

nah nah we know lol we just fuckin with kbot, we know his ''hood'', and trust, them niggaz is pusseh!!!

fuck SOLIDS btw

LMAO if u know my hood then u would know niggas is def not pussy...and niggaz definetly catch bodies out here...the only differance with bridgeport is its bigger...the suburban people r scared to live in new london and groton hoodsjust as much as bpt...

we just got utilities back. yesterday we got light,and today we got cable back(internet n fones of course). lol,yo skamp u read killbot's post about bein in the projects....gated communities n condos are not projects bro,haahahahahahaha.

Lmao? nigga i havent lived in a house for years right now my fam is staying in my moms friend's basement (its not dingy nd shit tho)..and a few days ago niggas was havin a gang brawl in the streets (its not like sum blood shit its two medium sized local gangs (G ville mobb u alrdy snow) )

and ya like inf said in NL the crystal ave projects are gated cuz its sort of next to down town and alot of crime nd shit happens ova there

check two
06-27-2010, 10:14 PM
lol @ when people try their best to show off their hood as being the hardest compared to others, like it's a good thing or something. And lol @ gangs.

BLACK BART SIMPSON
06-27-2010, 10:18 PM
lol @ when people try their best to show off their hood as being the hardest compared to others, like it's a good thing or something. And lol @ gangs.

im not saying its the hardest its tht jig is convinced tht there are no hoods over here...if he's really PR i wudnt be surprisd if this nigga had friends or fam in bristol or new britain..which is mad close

SKAMPOE
06-28-2010, 01:29 AM
heart beat n New Brittan is hard, fuck the rest

SKAMPOE
06-28-2010, 01:35 AM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs017.ash2/34218_1446261670116_1040375915_1324290_8220212_n.j pg (http://www.facebook.com/photo.php?pid=1225827&id=1040375915)


(http://www.facebook.com/photo.php?pid=1225827&id=1040375915)
oh shit! theres still cats chillen in the porch like yea we got trees nigga|(

JIGSAW45
06-28-2010, 08:42 AM
im not saying its the hardest its tht jig is convinced tht there are no hoods over here...if he's really PR i wudnt be surprisd if this nigga had friends or fam in bristol or new britain..which is mad close

lol @ if im rlly pr...no i just pretend to be puertorican just like u keep pretending to be hood.im not sayin there aint no hoods out there bro, im sayin that u might live in the hood(which im sure u dont but w.e.)but u not hood or street or thugged or w.e. the ignorant ass yoof calls it now. im also not callin myself no thug or no gangster cuz thats not who we are. we real niggas speakin on real life events and the harsh realities of life.and plz dont go shootin or stabbin nobody on account of tryin to prove your "hood credentials". braggin about how many niggas kill or die around the way aint nuthin to be proud of son,peace

ZigZag
06-28-2010, 10:02 AM
lol @ conneticut in general.

Teh KillaBee
06-28-2010, 02:24 PM
It obviously does affect you, cause you bring it up all the time.

considering there are about 10 post a day here, 8 of them being pics of skampoe in front of BBQ huts, not much else happens here.

You could grow a dick and try and do something other pwn my rep, but you lack any skill to e-tango with Teh. IMO

Queen Of Poetry
06-28-2010, 04:16 PM
considering there are about 10 post a day here, 8 of them being pics of skampoe in front of BBQ huts, not much else happens here.

You could grow a dick and try and do something other pwn my rep, but you lack any skill to e-tango with Teh. IMO


Ouch#(

That was mean

check two
06-28-2010, 04:28 PM
considering there are about 10 post a day here, 8 of them being pics of skampoe in front of BBQ huts, not much else happens here.

You could grow a dick and try and do something other pwn my rep, but you lack any skill to e-tango with Teh. IMO

Puck, If you stop bringing up your hurt feelings over negtive rep so much, maybe I'll stop negative repping you.

e-tango with you? lol I don't think I'm creepy enough for that. I will try to master the skills of saying a bunch of weird and pointless junk just to try to get a rise out of people though.