PDA

View Full Version : palehorse hits the radio waves


PALEFORCE
07-03-2010, 10:23 PM
Im GOING TO BE INTERVIEWED MONDAY ON AMERICAN RESISTANCE MOVEMENT RADIO SHOW FOR N HOUR ON GOVERNMENT CORRUPTION AND SECRET SOCIETIES
TUNE IN AND LISTEN MONDAY JULY 5TH @ AMERICANRESISTANCERADIO.NET

check two
07-03-2010, 10:50 PM
Is the rest of your militia going to be on the show too?

Uncle Steezo
07-03-2010, 10:55 PM
props i'll check u out. what time?

TheBoarzHeadBoy
07-03-2010, 11:03 PM
Internet Radio... so technically you're not going to be on the Radio... since the radio is well something involving radio waves...

Art Vandelay
07-03-2010, 11:32 PM
palehorse, will you be getting a discount on the rebel flags that website sells?

http://4.bp.blogspot.com/_51-Q8QAJcQw/S-d6Zem9iSI/AAAAAAAAIEc/_J6Sxapapf0/s1600/rebel+gun+flag+md.jpg

5hundred&one
07-03-2010, 11:35 PM
word, I'll tune in-

wait...

Monday, 5 July 2010 - 7.30pm GMT - Gen Chat

The ether to end all ethers

hmm, decisions....

Art Vandelay
07-03-2010, 11:48 PM
palehorse will be on a show hosted by an embezzling communist pedophile. should be interesting...

March 27, 2010 Hate Trackers has learned that “Lispy” Jim Stachowiak of Martinez, Georgia is suspected of embezzling from a defense fund he was involved with meant for accused domestic terrorist Charles Dyer. Stachowiak is now under official investigation with authorities who believe he has fraudulently pocketed donations meant to be sent to the Charles Dyer Family for legal fees.

Hate Trackers has also uncovered a long history of child sexual abuse allegations against Stachowiak that range back to the 70’s, during a period in which a teenage Lispy Jim had fallen under the spell of communism.

Michael Turner with the website Chip In has confirmed that the Georgia Attorney General’s Office has subpoenaed financial records for an account set up to assist in the legal defense of Charles Dyer, who known as the July4Patriot has been detained for the possession of a destructive device and the alleged rape of a seven-year-old girl. It is suspected that while Stachowiak administered the account a substantial amount of money went missing.

Turner would not comment further citing that while the investigation is ongoing his company would cooperate with law enforcement, but could not divulge details related to the missing funds.

Besides Stachowiak, associated with the account being investigated are Travis Steffens of California and Nancy Genovese of New York.

Stachowiak has recently undergone a number of financial setbacks that has seen the foreclosure of his home after his inability to make nine consecutive mortgage payments. In February both the water and gas utility companies ended service to his home. There is, also, rampant discussion of a deteriorating mental state as his neighbors have reported to police that he has been spotted roaming the neighborhood in soiled underwear carrying semi-automatic assault weapons.

The Public Information Officer for the Columbia County Sheriff’s Department says in recent weeks they’ve had two complaints called in to their Emergency Services Department that included the allegation that Stachowiak was seen roaming a family neighborhood heavily armed and pointing an AR15 semi-automatic assault weapon at shrubbery, while declaring that “demons from the Georgia Grindstones I absolutely rebuke you!”

Stachowiak has previously been accused of inappropriate behavior with a female child, which saw his dismissal from a police training program. Hate Trackers has also uncovered allegations that in 1977, while working with a communist youth group protesting the Panama Canal turnover, Stachowiak was deported from Panama after being accused of orally sodomizing a 13 year-old boy.

Stachowiak now makes frequent appearances on the Eastern Bloc-financed propaganda media outlet known as Russia Today Television to demonize America. A number of Stachowiak’s close Polish relatives have served in the former USSR military and been charged with the torture of communist-detained citizens.

Stachowiak’s father was previously removed from a United States military service post in 1975 after suspicions arose that the younger Stachowiak was involved in recruiting German children for pornographic films. The teenaged Stachowiak is said to have fled to Czechoslovakia before reappearing in America and joining an anti-American youth group being controlled by Soviet Intelligence. Within months of his American return, Stachowiak was in Panama working on behalf of the communist organization trying to embarrass President Jimmy Carter.

Lispy Jim has spent the previous two months asking for donations to the July4Patriot Defense Fund, which the Dyer Family is now claiming they never received. Whenever donations to the fund have waned, Stachowiak has threatened certain parties that if they did not donate an amount acceptable to him, he would declare them traitors on his internet radio broadcast and publicize the home addresses of their children.

When allegations first came up that funds had disappeared, Stachowiak went on the offensive accusing different people of stealing money from the account. Authorities have dismissed those claims and are now focusing on Stachowiak as the prime suspect in the embezzlement.

PALEFORCE
07-03-2010, 11:55 PM
sounds good but wheres the record of it? fuck lol

why i even post in general haters?

i mean this guys so evil and theres so much evidence he should be in jail right?


hmmmm

anyway tune in bitches, learn some shit about the

NWO

Art Vandelay
07-03-2010, 11:58 PM
palehorse, if you have any balls at all, you'll ask him about that while you're on the show

PALEFORCE
07-04-2010, 12:04 AM
I will , we already talked about this, dudes the real deal, hes under attack for his movement and hes about to be another causality in this war for truth. But hes small tme hell get brushed under the rug. Hes doing this for the cause though, he definitely not making $,

PALEFORCE
07-04-2010, 12:08 AM
And hes not a communist, which should let you know your being lied to, dude is a pure constitutionalists american patriot. Dont believe me just look at the fruit he bears

Art Vandelay
07-04-2010, 12:10 AM
he definitely not making $,

no kidding



Stachowiak has recently undergone a number of financial setbacks that has seen the foreclosure of his home after his inability to make nine consecutive mortgage payments. In February both the water and gas utility companies ended service to his home. There is, also, rampant discussion of a deteriorating mental state as his neighbors have reported to police that he has been spotted roaming the neighborhood in soiled underwear carrying semi-automatic assault weapons.

Uncle Steezo
07-04-2010, 12:14 AM
http://d.yimg.com/a/p/ap/20100703/capt.65131b427db04f9f861312a7837483f5-65131b427db04f9f861312a7837483f5-0.jpg?x=400&y=267&q=85&sig=W5c6gGbIkGWi1qtMvgUZNg--

PALEFORCE
07-04-2010, 12:16 AM
Ok well tune in ill ask him about all that CUZ TRUST IF THAT SHIT IS TRUE IM NOT GOING TO SUPPORT IT

check two
07-04-2010, 01:11 AM
sounds good but wheres the record of it? fuck lol

why i even post in general haters?

i mean this guys so evil and theres so much evidence he should be in jail right?


hmmmm

anyway tune in bitches, learn some shit about the

NWO

I GIVE A FUCK ABOUT THIS GUY AS MUCH AS I DO GEN CHAT POPULATION

BUT DUDE GETS 10-15 THOUSAND HITS A DAY

http://www.gifsoup.com/view/545394/get-out-o.gif

PALEFORCE
07-04-2010, 07:03 AM
yea so im going to be on live 9pm EST

heres the site


http://freedomfighterradio.net/

INF
07-04-2010, 12:49 PM
why do ppl keep wanting to expose what they think is "the bad guy"


you really wanna fuck with the bad guy?

Lets see here , there is a secret society and they run shit on a global level and they are locking down their 1 world order by killing and brainwashing and all that...


and you (anybody) actually wanna go up in the real biz. FOOL , don't you know you will get ate the fuck up and most likely not spit out?????? LMFAO





motherfuckers still wanna be freedom-fighters huh? LMAO

yeah I'm a freedom fighter alright.


I fight against FREEDOM. LMAO


keepin stupid motherfuckers on LOCK since before time

PALEFORCE
07-04-2010, 01:19 PM
inf, wtf are you talking about

INF
07-04-2010, 01:32 PM
it's a secret.




If you want to know then you have to pay your dues.







That's what I am talking about.

PALEFORCE
07-04-2010, 01:44 PM
07/05/2010 09:00 PM EDT

120 min

How the Illuminati is Destroying America

http://freedomfighterradio.net/

Art Vandelay
07-04-2010, 11:38 PM
did anybody listen to this disaster?

check two
07-05-2010, 12:02 AM
I believe it's coming up Monday night Art.

Art Vandelay
07-05-2010, 12:04 AM
oh ok. i thought it was tonight. i might actually put aside some time tomorrow night to listen to this train wreck.

INF
07-05-2010, 12:12 AM
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/UK_Royal_Coat_of_Arms.svg/602px-UK_Royal_Coat_of_Arms.svg.png

Robert
07-05-2010, 11:15 AM
Good listen?

Sense-A
07-05-2010, 12:34 PM
Is this it?

http://recordings.talkshoe.com/TC-18976/TS-372649.mp3

Starts off good. trying to DL now.

You should listen to michael savage. The guy whores out the liberals. hahaha

INF
07-05-2010, 02:20 PM
kQM8kL3otT8

just skip around in it ,you'll get it. ^

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 05:20 PM
Red Diaper Doper babies.



Palehorse hasn't coped with the fact that people and organisms are inherentlly selfish. Not necessarily evil. Killing and eating something else is needed for survival.


Trying to reclaim society as it was pre Revolutionary war or post revolution is a lost cause. This country today is a far cry from what it was back then. The people are different, the geography is different, the world and the technology are different.


Nothing lasts forever, we and everything around us are forever evolving.

5hundred&one
07-05-2010, 07:58 PM
tuned in,

ready for mind=blown

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:13 PM
wtf kind of show are you on, palehorse?

the government of mexico is at war with us apparently
25 americans were killed by illegals today apparently
'arizona or bust' lol

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:15 PM
i gave it 5 minutes
sorry palehorse, you're laying in the grass with snakes

INF
07-05-2010, 08:15 PM
hahaha I'm listening to some of this.I didn't know it was a militia show.

INF
07-05-2010, 08:16 PM
I'm getting ready to turn this show off but I'm waiting for Pale to get on.

lmao they pitched the global info network GIN , of course.

5hundred&one
07-05-2010, 08:21 PM
it sounds like it's being recorded on the ocean floor, the illuminati must be puttin the clampdown on this guy's budget

INF
07-05-2010, 08:21 PM
I'm gonna keep it on.pale is on right now I am guessing.

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:25 PM
this has got to be Adam.


What a fucking wigger. I lost all respect for you.

BLACK BART SIMPSON
07-05-2010, 08:27 PM
listening now

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:31 PM
this song has to be the worst shit i've ever heard

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:32 PM
pale i expected you to be more eloquent.

You sounds like a random caller on a sports talk radio show

Art Vandelay
07-05-2010, 08:32 PM
shit did i miss it?

dad
07-05-2010, 08:33 PM
when does he talk ?

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:34 PM
why are they recycling clips from zeitgeist?
this is horrible.

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:35 PM
it seemed liek it was him, the last guy on...now its been ten minutes of commercials so they can get their dough

dad
07-05-2010, 08:36 PM
the little hick talking about mexicans ? fuck , he offended me , lawl .

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:38 PM
hahah,,ur a mexican???


Stay the fuck out dude, i agree with that part....get u in the crosshairs.

INF
07-05-2010, 08:38 PM
tuning out now.

How the fuck is stuff like this not censored.


They are giving fallout directions right now. They did that back in my grandmas day.

If my grandparents and great grandparents survived then I am gonna survive too.

fuckin dust bowl an shit man ...my ppl survived that shit







I just heard a commercial right before I went to turn this off where they had a female recreate the Warriors shit talkin bout "all you boppers out there"


cmon man

INF
07-05-2010, 08:42 PM
fuck it, I left it on cuz Pale is back opn talking about how you can have alllll this money.

BULLLSHHHIIIIIIIT


who do you think makes the money? prints the money? keeps track of and monitors the money??



get the fuck outta here talkin about if I give you all my money then you will show me how to get more money than I ever had.


stop dude , just stop. LMAO

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:43 PM
neither of them are effective advocates for their cause, the host can barely talk lol

INF
07-05-2010, 08:44 PM
talkin about what the illuminati and the NWO fear

FUCKER..... they don't FEAR anything at all. They are not scared of anything.

omg....


you think you gain control like that by being scared.


gtfoh

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:45 PM
"you support your mom and pop shops, you support the global information network..." lol

he is kind of right about the bp thing though lol

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:47 PM
you're both faggots.

pale shits on both of you.


You are just mad the mixed people don't hve this kind of contingency plan.

5hundred&one
07-05-2010, 08:48 PM
sarcastic Art Vandelay post in 3..2..1..

Art Vandelay
07-05-2010, 08:50 PM
these idiots keep saying bp did this on purpose, but they don't explain why. why would a corporation like bp purposely ruin their own company?

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 08:51 PM
^^exactly...maybe they'll give their reasoning in another 10 minutes.

you're both faggots.

pale shits on both of you.


You are just mad the mixed people don't hve this kind of contingency plan.

:no:

more music and commercials.

"it is a big idea-idea"

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 08:57 PM
they dont get into any depth on this show. im shocked.


UM the world is controlled by oil monopolies..They are evil!!!!


reminds me of those kids in college with the commie rags who never showered or shaved

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 09:04 PM
this guy sounds like a less articulate, more irrational alex jones

"enslave the whole world of humanity into their satanic plot..." lol
"founded by a zionist jew...wisen up...wisen up" jesus.

palehorse is about to explain how to get everything you want in your life.

edit: or not. i guess you have to join his cult and give him money.
which is a way to get everything you want in life. sell 'secrets'.

Dr. Simon Hurt
07-05-2010, 09:08 PM
palehorse will teach you "how to manifest reality with focused thought."
200,000 members in over 110 countries.

food for thought
07-05-2010, 09:34 PM
ahahahahah ah man i missed thi shsit lol is it still on?

food for thought
07-05-2010, 09:38 PM
ok i think i missed the good shit


this dude is on here talking about "WATCH YOUR COUNTRY DIE PPL!!! WHILE U SIT THERE DOING NOTHING!!!!!" with some heavy metal playing in the back

lol im logging out

PALEFORCE
07-05-2010, 10:03 PM
hahaha

i really wanted to get in depth cuz i had alot i wanted to say but its hard, you only get so manny minutes in between each clip and i have to split it with him.

it was a blast i was excited.

it was my first radio interview and i think it went well for what it is.

those guys are hardcore, and theyre mostly right but a few things i disagreed with i didnt get to touch on because i had so much to say i just wanted to point out key things and didn have the time,so in the last segment i just took over siad what i could in the little time i had.

exposing the illuminati one step at a time haha

peace

thanks for listening

now please

continue the hate

Olive Oil Goombah
07-05-2010, 10:09 PM
im proud of you kid

food for thought
07-05-2010, 10:10 PM
ahaha congrats on being on air anyway man, props

PALEFORCE
07-05-2010, 11:30 PM
heres the link to the show

http://www.talkshoe.com/talkshoe/web/audioPop.jsp?episodeId=372975&cmd=apop

INF
07-06-2010, 11:12 AM
its so very lonely, you're a hundred (ten hundred) light years from home.


Its so very lonely , you're a thousand (two thousand) light years from home.

Art Vandelay
07-06-2010, 11:14 AM
i'll have to post when i was on howard stern discussing black jack and death polls. it was a more informative conversation.

PALEFORCE
07-06-2010, 04:25 PM
its so very lonely, you're a hundred (ten hundred) light years from home.


Its so very lonely , you're a thousand (two thousand) light years from home.

i see the force is strong in you, but you have much to learn young padwan

inf though i got a question, are you on welfare and or living with your parents? just curious because you have this way about you that you should be given things for free. i had to pay for this information, what makes you better then me that you should be entitled to these things?

INF
07-06-2010, 05:05 PM
i see the force is strong in you, but you have much to learn young padwan

inf though i got a question, are you on welfare and or living with your parents? just curious because you have this way about you that you should be given things for free. i had to pay for this information, what makes you better then me that you should be entitled to these things?



well first of all intuition marks my path.



second - I do not live with my parents and I am not on welfare. I have a family and we obviously are doing fine if I am posting on the internet on the regular. Internet is a commodity.






and 3rd


I am what I am and that can not be changed. I am a US citizen and that can not be changed. as for being better than anybody or more deserving - that was never the focal point of anything I have said an so therefor , those feelings must have come directly from you.













BELIEVE there is a BALANCE inside of what makes up "me"





I am very deserving.

Dr. Simon Hurt
07-06-2010, 05:45 PM
shouldn't knowledge be spread for free instead of horded and only doled out in exchange for money? isn't that rather elitist?

plus i read global information network is a con anyway, look up 'kevin troudeau'

INF
07-06-2010, 05:55 PM
yeah the ppl that wanted to sell this are the same type of ppl that get ate up by the chains and puzzle box in hellraiser movies.

do not capitalize off of demons because you never know when they will come to collect. feel me?

PALEFORCE
07-07-2010, 06:05 PM
shouldn't knowledge be spread for free instead of horded and only doled out in exchange for money? isn't that rather elitist?

plus i read global information network is a con anyway, look up 'kevin troudeau'

gin is a non profit foundation

dr leonard coldwell is also a member

he has a 92.3% cure rate of terminally ill cancer patients so...you should probably just stfu up

Dr. Simon Hurt
07-07-2010, 06:18 PM
if it's a non profit foundation then why do you need money to 'drop jewels'?

i just said that i read it was a scam and your response is 'stfu'.

you are a sterling representative of this organization, sir.

PALEFORCE
07-07-2010, 06:29 PM
its a non profit foundation because it is

thats what it is

im spelling it out for you do you get it yet?

do you know anything about business or forming a foundation?

do you even know what a foundation is?

you got 2 ears and 1 mouth, use them proportionally

i dont care how you think im representing

you are a moron, its not for you

when you stop being a moron then maybe things will change

Dr. Simon Hurt
07-07-2010, 06:31 PM
^^^you are not a very intelligent, articulate, or rational person.

PALEFORCE
07-07-2010, 06:33 PM
your a fucking moron

everything you said was wrong, and you believe it

your mind is conquered by nonsense

smarten up

and way to avoid the questions intelligent rational guy

Olive Oil Goombah
07-07-2010, 07:09 PM
Palehorse don't waste your time with rabblerousers, let alone liberal ones.

They are the most brainwashed because they actually think their people are doing something different.

Its the part of those in denial.

Best when paid no mind.

Dr. Simon Hurt
07-07-2010, 07:15 PM
^^^politricks makes strange bedfellows.

palehorse, you didn't answer any of my questions, so i thought i would extend the same courtesy to you.

besides, your rhetoric insists entirely of meaningless cliches. no wonder tooch is giving you a reach-around right now.

Olive Oil Goombah
07-07-2010, 07:20 PM
your innuendos and locker room fantasies are telling.


This inst superman or spiderman Pandy. This is the real world. You dont have magical powers, and the hero is not going to save you.

Mock if you will, its your funeral.

Dr. Simon Hurt
07-07-2010, 07:27 PM
your innuendos and locker room fantasies are telling.


This inst superman or spiderman Pandy. This is the real world. You dont have magical powers, and the hero is not going to save you.

Mock if you will, its your funeral.
http://www.desipio.com/wp-content/uploads/2008/08/headscratcher-300x234.jpg
I'm sorry, I don't read or speak "dumbass" as fluently as you do, so I didn't really catch all that.

I gathered that getting a reach-around from another man is a "locker room fantasy" to you, and something about "inst spiderman Pandy".

Olive Oil Goombah
07-07-2010, 07:29 PM
Liberals and denial and/or running from facts and truth go hand in hand.


get it yet comicboy?

PALEFORCE
07-07-2010, 09:50 PM
gin is a non profit foundation

dr leonard coldwell is also a member

he has a 92.3% cure rate of terminally ill cancer patients so...you should probably just stfu up

if it's a non profit foundation then why do you need money to 'drop jewels'?

i just said that i read it was a scam and your response is 'stfu'.

you are a sterling representative of this organization, sir.

gave you a virtual cure for cancer, you gave me this..think about it

PALEFORCE
07-07-2010, 09:52 PM
ps

just so i got credibility

and you dont


http://drleonardcoldwell.com/

lets skip that and move on

PALEFORCE
07-07-2010, 09:55 PM
psss

if you wanted an appointment with this man it would cost you 30,000 dollars

i get this for free as a gin member

one on one with this man

INF
07-08-2010, 11:09 AM
Pale , are you terminal? or were you terminal at some point before the good doctor?

PALEFORCE
07-08-2010, 04:15 PM
nope,never had cancer never will, i know the causes and cures. why do you ask infinity?

Olive Oil Goombah
07-08-2010, 04:21 PM
nope,never had cancer never will, i know the causes and cures. why do you ask infinity?

can i get a list to the causes and cures? is this information readily availbable on the web?

INF
07-08-2010, 04:34 PM
well I was just saying because you back this doctor and his cancer curing, with the utmost pride.Like you seen him do the healing first hand or were one of his patients.

PALEFORCE
07-08-2010, 05:11 PM
can i get a list to the causes and cures? is this information readily availbable on the web?

yea heres his site.

http://drleonardcoldwell.com/

hes speaking at a meeting the 17th in columbus oh

he has a documented 92.3% cure rate of cancer

PALEFORCE
07-08-2010, 05:13 PM
1h--DwgB68M

Olive Oil Goombah
07-08-2010, 05:33 PM
its fascinating. My mom died from breast cancer after 2 years. In the process, she had two surgeries on her head cuz it spread to here brain and toward the end i was absolutely awful. I remember the last time i looked her in the eyes before she slipped into her coma and died.

we both looked at eachother like we both knew that was the last time we'd see eachother.


My dad got cancer last year. Nasopharyngeal cancer. Right now he is in 'remission'. But his jaw got fucked up from radiations. He has dead bone and now he has to get grafts.

The chemo and radiations turned a burly guy into a skinny twig.

ANd recently the doctor was pissed cuz the oral surgen okayed something that may have made the cancer return.



So, this guy's stuff is interesting. I don't know that my dad would do it, but if I ever got cancer, I'd look into this.


Nobody that I know has gotten cancer and has been cured to the point where they are what they used to be.