PDA

View Full Version : girls that wear gym pants in public...


TGambino
07-11-2010, 01:17 AM
This may be my new favorite website lol i know yall knw what im talkin about and always check out girls wearin these out in public and especially at the gym....on the treadmills or epsecially doin squats....wowwwwwwww http://girlsinyogapants.com/

http://i39.tinypic.com/k99qg0.jpg
http://i44.tinypic.com/vxdetg.jpg <<-- lmao
http://i44.tinypic.com/a24vie.jpg
http://i48.tinypic.com/8wejcp.jpg

EAGLE EYE
07-11-2010, 01:19 AM
http://i39.tinypic.com/k99qg0.jpg

^

wow

check two
07-11-2010, 01:21 AM
Hot pants have always been popular.

TSA
07-11-2010, 02:11 AM
well pardon the french for lettin me speak italian

BLACK BART SIMPSON
07-11-2010, 02:13 AM
they're called legings i think nd theey makee slores butts look...damn...even a girl with an eh butt will look like she has a giaant ass in em..god's gift to man lol

SL33
07-11-2010, 02:20 AM
:) oh shit.....

J-Cee
07-11-2010, 02:54 AM
i wish i was that pole...

Lex Lugor
07-11-2010, 03:03 AM
Hahaha



http://i39.tinypic.com/k99qg0.jpg

its actually alot of just fantastic lighting, but then hoe is just fiyah regardless. Ass up from the calves up

BLACK BART SIMPSON
07-11-2010, 03:09 AM
im sayin got damn i waas starin 4 like 10 seconds got a niggah a lil riled up lol..tht body is omgggg...spanish hoes these days r usually all fire

bamboo
07-11-2010, 04:54 AM
now that's some nice chicks! :thumbup:
all of them you posted are 9-10/10 IMO

bamboo
07-11-2010, 06:11 AM
http://i50.tinypic.com/2w1z892.jpg

So folks, it looks like we’ve been lied to. (http://girlsinyogapants.com/2010/epic-booty-on-the-subway/) We’re heartbroken – I mean, we’ve come to terms with the fact that not all booty’s can be epic, but to have something so beautiful in your hands and then have it ripped away? Life’s just not fair. I hoped to be able to find a decent picture similar to our original post (http://girlsinyogapants.com/2010/epic-booty-on-the-subway/), but unfortunately this is the best I could find:

http://i49.tinypic.com/5n7pc5.jpg

Hahaha

ZigZag
07-11-2010, 02:36 PM
best thread in wutangcorp by far.

narc
07-11-2010, 04:36 PM
Leggings (http://www.grimeforum.com/forum/showthread.php?t=30490&highlight=leggings)

etze
07-11-2010, 04:59 PM
wow
i always loved those pants on women :D

INF
07-11-2010, 05:02 PM
http://www.nastyhobbit.org/forum/animated_gifs/robocop-fap.gif

etze
07-11-2010, 05:06 PM
http://i50.tinypic.com/b5qvpt.jpg
two is better than one =]

btw the girl at the bottom is sonia red, isnt she? haha

snapple
07-11-2010, 09:05 PM
yyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaa

racist randy
07-11-2010, 09:12 PM
they're called legings i think nd theey makee slores butts look...damn...even a girl with an eh butt will look like she has a giaant ass in em..god's gift to man lol
This is soooooo true my nigga lol. I've seen the same girls in jeans and i'm like whatever..then they throw these on and i'm like oooo shit where that come from??? lol

KaramelSundae
07-11-2010, 10:46 PM
damn those are some nice butts haha

yes leggings are a girls best friend

bamboo
07-12-2010, 04:01 AM
This is soooooo true my nigga lol. I've seen the same girls in jeans and i'm like whatever..then they throw these on and i'm like oooo shit where that come from??? lol


Hahaha co-sign!
It's the truth! I've seen that many times :lmao:

bamboo
07-12-2010, 02:39 PM
http://www.atlnightspots.com/wp-content/gallery/club-candies-of-the-week-11-30-09/gkk1yt_large.jpg
http://www.atlnightspots.com/wp-content/gallery/club-candies-of-the-week-11-30-09/atlanta_club_pics_atl_atnightspots_5.jpg
http://www.atlnightspots.com/wp-content/gallery/club-candies-of-the-week-10-08-09/6yxgos_large.jpg

Professor Poopsnagle
07-12-2010, 03:05 PM
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiseeeeeeee
http://i849.photobucket.com/albums/ab52/robochrist/1278964085504.jpg?t=1278965088

There are very few things I enjoy more than feeling up on some lady butts in hotpants.

EAGLE EYE
07-12-2010, 06:38 PM
more!!

post more

SID
07-13-2010, 03:37 AM
awesome website

BLACK BART SIMPSON
07-13-2010, 03:53 AM
female ass brings men from all walks of life and cultures together...except for those queerosexuals...

etze
07-13-2010, 05:21 AM
female ass brings men from all walks of life and cultures together...except for those queerosexuals...

hahaha
did anyone ever thought to kick racism this way? :o

BLACK BART SIMPSON
07-13-2010, 03:52 PM
idk how any1 cud look at a nice fat black ass and be disgusted and idk how any1 cud see a nice tight white butt and be disgusted...and every1 loves spanish hoes...


but this just means racists are faggots i guess...

TGambino
07-17-2010, 11:19 PM
upping this powerful thread

Paranoid
07-18-2010, 12:16 AM
approved

bamboo
07-18-2010, 04:23 AM
5YWE2gT0r8s

Jeggings is nice also... just sayin :$

bamboo
07-25-2010, 02:52 PM
*bumb*

sE_aQcjx8M8

bamboo
08-02-2010, 09:36 AM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan2.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan3.jpg

bamboo
08-02-2010, 09:39 AM
http://i25.tinypic.com/wsk68m.jpg
^O^ 9:|6 :cheerlie:

djskillz
08-02-2010, 10:17 AM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan2.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/07/milan3.jpg

:thumbup:

bamboo
08-07-2010, 03:47 AM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/maserati.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/gaf.jpg

bamboo
09-04-2010, 12:36 PM
http://www.atlnightspots.com/wp-content/uploads/2010/08/top-10-spandex-pics-atlnightspots-5.jpg

bamboo
09-04-2010, 08:00 PM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/troops.jpg

bamboo
09-04-2010, 08:02 PM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/em.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/em1.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/em2.jpg

bamboo
09-04-2010, 08:07 PM
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/coors.jpg
http://i50.tinypic.com/4idl5.jpg
http://i39.tinypic.com/2co1x7m.jpg
http://girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2010/08/991.jpg

King Tron 1
09-04-2010, 10:16 PM
i had to squeege my screen to get to the end of the thread...

Southern Solja
09-04-2010, 10:23 PM
http://www.nastyhobbit.org/forum/animated_gifs/robocop-fap.gif

I'd rep you if I knew how.

bamboo
09-19-2010, 12:55 PM
http://www.atlnightspots.com/wp-content/gallery/home-grown-pics-of-the-week-09-16/thickness-thursday-top-10-homegrown-flicks-of-the-week-15.jpg
http://www.atlnightspots.com/wp-content/gallery/home-grown-pics-of-the-week-09-16/thickness-thursday-top-10-homegrown-flicks-of-the-week-13.jpg

IrOnMaN
09-20-2010, 10:25 AM
^^Now, that's a good booty!:)

David Daniel Davis
09-20-2010, 10:44 AM
I do not live in the Bay Area any more but this thread is making my penis go hella dummy right now; I mean like stupid doodoo dumb like the late Mac Dre.

BRONZBODY
09-20-2010, 12:57 PM
^^Now, that's a good booty!:)indeed!!