PDA

View Full Version : what happend to wuwear?


IsMaR
10-09-2005, 11:12 AM
??

LadyRectah
10-09-2005, 11:15 AM
Its only in Europe... They had a link to it.. a while ago.. but I dont know if its still up

36chambers
10-09-2005, 11:34 AM
top of the page, click on links.

isnt www.wuwearshoes.com (http://www.wuwearshoes.com) still taking orders?

picturebloodbaths
10-09-2005, 11:36 AM
www.wuweareurope.com (http://www.wuweareurope.com)

they have some pretty nice stuff there....

Don't order anything from places like www.totallyunlimitedinc.com (http://www.totallyunlimitedinc.com) its cheap iron-on shit. I'm pretty sure the guy just prints off pictures with the special paper you get at Michaels and then irons them on blank t-shirts. I ordered on with a 36 Chambers logo, the thing looks like crap, and I rubbed I damp paper cloth over the graphic and the inc started coming off.

TeknicelStylez
10-09-2005, 12:09 PM
You can still get wu wear up in shaolin.

G.O.D.PT3
10-09-2005, 12:14 PM
INDEED YOU CAN..but not the fly ass wu-wear shit like they had at the original wu wear spot on vic blvd...crazyiest wu leathers and t's . i remember rza's sister sophia had a nail salon across the road even that closed down i think

crass
10-09-2005, 12:15 PM
top of the page, click on links.

isnt www.wuwearshoes.com (http://www.wuwearshoes.com/) still taking orders?

yeah in limited quantities though, they're no logner manufacturing the devilles or anything. buti got some nice coffee devilles from them recently.

IsMaR
10-09-2005, 12:28 PM
www.wuweareurope.com (http://www.wuweareurope.com)

they have some pretty nice stuff there....

Don't order anything from places like www.totallyunlimitedinc.com (http://www.totallyunlimitedinc.com) its cheap iron-on shit. I'm pretty sure the guy just prints off pictures with the special paper you get at Michaels and then irons them on blank t-shirts. I ordered on with a 36 Chambers logo, the thing looks like crap, and I rubbed I damp paper cloth over the graphic and the inc started coming off.
damn... but i dont live in europe

TeknicelStylez
10-09-2005, 12:31 PM
I remember rocking wu wear jeans hard as hell back in the 90's. Everybody and there mother in my projects rocked wu wear.

midGet
10-09-2005, 12:31 PM
my friend used to order from that page, mad stuff....lucky bastard, lol

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-09-2005, 12:38 PM
http://www.pyn-store.com/?osCsid=154727d59e1cdcbd8f7b65c19ab4f3b3

try there, they got some bangin wu wear,and real shit too.not that fake ironed on wu wear logo shit.