PDA

View Full Version : Aye nigga all i give a fuck about is hitting the gym and getting paid


TSA
08-06-2010, 03:40 PM
http://nj-guido.com/wp-content/uploads/2010/04/PrinceGuidoOfPuertoRico.jpg
REAL.FUCKING.TALK.

benzo
08-06-2010, 03:43 PM
the busted-ass table goes hard

EAGLE EYE
08-06-2010, 03:52 PM
http://www.kanyewest.com/home/

^
Not as hard as this FGGTs dream world

djskillz
08-06-2010, 03:53 PM
^lmao.

Professor Poopsnagle
08-06-2010, 04:01 PM
Jesus.

zBfCzhYbWBk

> Kanye West.

IrOnMaN
08-06-2010, 04:26 PM
The Italian.

SKAMPOE
08-06-2010, 04:48 PM
http://www.kanyewest.com/home/

^
Not as hard as this FGGTs dream world
that shit is fuckin sick sick sick....in a white man's world they are the ones chosen...real talk k weezy

CEITEDMOFO
08-06-2010, 04:51 PM
ONLY FAGGiTS LIKE KANYE
MN2bkYugcCs

check two
08-06-2010, 04:52 PM
'Real talk' nowadays is like the words 'dud' and 'not' were in 1991.

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 05:23 PM
its not ALL about that but those are productive things t be doing...i actually just got hired and had orientaation the other day (congrats young god snow) thank you check two..anyways just got back frm football practice so i hear wat tsaa's sayin

TSA
08-06-2010, 07:30 PM
http://www.kanyewest.com/home/

^
Not as hard as this FGGTs dream world
AHAHHAHAHAAHAHAaHAHHAHAHaHAahAHAHahhaH!H!!!


'Real talk' nowadays is like the words 'dud' and 'not' were in 1991.
oh ok i guess you have the bitchinest slang huh you bitch ass nipple

its not ALL about that but those are productive things t be doing...i actually just got hired and had orientaation the other day (congrats young god snow) thank you check two..anyways just got back frm football practice so i hear wat tsaa's sayin
nah nigga, it's ALL about that shit ahahaha!
Nothing else! nothing-fucking-else- that's the situation

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 07:33 PM
....so pussy doesnt come into play? and going fucking as you say "whored" or "nigger" in the club wiff da freshest of attire lining my golden tinged skin and the light reflectin showin duh gawds shimmering eyes that sluts lose their mind in

TSA
08-06-2010, 07:36 PM
lol fuck pussy ahaha, ALL I CARE ABOUT IS HITTING THE GYM AND GETTING PAID
if your gettin BUFF and getting PAID they're there, but you don't care cause they're just getting in the way of getting buffer and paider

that's all i care about, getting buffer and paider every-fucking-day bruh.

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 07:41 PM
GTL my nigga GTL nd thts the shit i dnt even need to tan lml

TSA
08-06-2010, 07:45 PM
G-T-FUCKIN-L breh

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 07:49 PM
niggas dont know yet its not even a to-do list ....it's a wy of life...plus imma bang snookie owww

TSA
08-06-2010, 07:51 PM
hahhahahaha, a way of life nigga

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 07:56 PM
these white boys wit the one dirty pair of skate shoes, basketball shorts and school hoodie (usually all differant colors) frown upon this and wouldnt understand their baby dicks would shrivel up die and fall off

TSA
08-06-2010, 07:59 PM
they have no clue that it's fuckin guido season hahaha

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 08:01 PM
Fist Pumpin, glittery shirts, and carelessly sleeping with women....GAVINZ LYFE REEVEEULD

TSA
08-06-2010, 08:01 PM
http://aviewofthec.files.wordpress.com/2010/01/snookie.jpg
bitch looks softer then a hotel pillow.
90% chance of catching something but that's the situation

EAGLE EYE
08-06-2010, 08:04 PM
hahahahahaha

whats with that carnival flea-bag hat?

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 08:04 PM
idec shell havee 3 of my sons then we will go our seperate ways

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 08:08 PM
hahahahahaha

whats with that carnival flea-bag hat?

lol its prolly ed hardy nd prob like 100 bones haha

TSA
08-06-2010, 08:08 PM
i mean, she ain't that bad lol

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 08:09 PM
i mean, she ain't that bad lol

not even abt her being hot its abt the acomplishment.. a bitch whos famousfor being famous

EAGLE EYE
08-06-2010, 08:16 PM
lol its prolly ed hardy nd prob like 100 bones haha


buahahaha $100 for a 10cent trucker had made in china with some glitter and paint sprayed on it?

The shit you italians and blacks put your money into is beyond me. Invest in some bonds or a haitian seed fggt.

BLACK BART SIMPSON
08-06-2010, 08:27 PM
ed hardy is wackkkk

KaramelSundae
08-06-2010, 08:32 PM
GTL my nigga GTL nd thts the shit i dnt even need to tan lml

G-T-FUCKIN-L breh

Gorilla Juice Heads! EWWWWW!! lol

ZigZag
08-06-2010, 08:48 PM
ed hardy is so 2006.

KaramelSundae
08-06-2010, 08:51 PM
totally

Olive Oil Goombah
08-06-2010, 09:18 PM
madone...

TheBoarzHeadBoy
08-06-2010, 10:58 PM
Wow. The only thing I've learned from this thread is that Kanye West is so far beyond anyone else its not even funny.

EAGLE EYE
08-06-2010, 11:24 PM
yea he's a real visionary.


his lyrics and input on social matters are super dooper deep.

TheBoarzHeadBoy
08-07-2010, 01:31 AM
yawp

TSA
08-07-2010, 02:34 AM
buahahaha $100 for a 10cent trucker had made in china with some glitter and paint sprayed on it?

The shit you italians and blacks put your money into is beyond me. Invest in some bonds or a haitian seed fggt.
hahahahaha!

i've always wondered why italians are so niggerish lol
if you thought these fags were ridiculous wait till you see fags from the ivory coast, or what jam-rock has been up to seen super cat

Dr. Simon Hurt
08-07-2010, 10:44 AM
i've always wondered why italians are so niggerish lol


s8XkOYcz3hI

ZigZag
08-07-2010, 11:20 AM
Actually Snooki is not italian. She is a latino....she is chilean. Ronnie also is half italian half puerto rican and Jwoww is irish and spanish (from spain).

Rame
08-07-2010, 11:25 AM
spanish (from spain).

Really???????????????????????

ZigZag
08-07-2010, 12:29 PM
some ppl think spanish as an hispanic, not esspana....so STFU FAGWAD.

Mr. R&B
08-07-2010, 01:21 PM
Actually Snooki is not italian. She is a latino....she is chilean. Ronnie also is half italian half puerto rican and Jwoww is irish and spanish (from spain).

That makes them all the more pathetic.

That they're not really even Guidos.

Why the fuck would you want to pose as people who are the butt of humanity's jokes when you're not really even one of them???????????

check two
08-07-2010, 01:25 PM
^^

Real talk. Not.

TheBoarzHeadBoy
08-07-2010, 02:51 PM
I think the situation gets a pass for his retarded-machismo bravado, but the rest of them are fucks. Maybe not Vinnie. He seems almost normal. But the rest of them can die in a fire.

Queen Of Poetry
08-07-2010, 04:30 PM
I haven't seen an entire episode of Jersey Shore but what I have seen was kids just randomly kissing folks on the mouth. Eeww nasty!

Uncle Steezo
08-07-2010, 09:17 PM
lol @ zig knowing the life history of that shit.
i don't even know who the fuck he's talking bout.

BLACK BART SIMPSON
08-07-2010, 10:33 PM
lol nah jhu seen tht one jacked dude ronnie fuck tht drunk nigga up on the board walk hahaha nd snooki get hit by tht fat hippo bitch LMFH ... nah tht shit is simple non-thinking entertainment admittedly retarded but idc bitches r in love wiff it so no homo

Paranoid
08-07-2010, 10:49 PM
simple non-thinking entertainment

for simple non-thinking individuals

BLACK BART SIMPSON
08-07-2010, 11:23 PM
for simple non-thinking individuals

yes in some cases but i dont always want a history lesson with my fucking TV shows

Paranoid
08-07-2010, 11:28 PM
television is for fags

EAGLE EYE
08-07-2010, 11:30 PM
internet is for heteros

BLACK BART SIMPSON
08-07-2010, 11:42 PM
Slick minus the dope beat
J-S_U0ov2go


Me plus a verse from Big L and big pun
W6_tHXqnhYI

BLACK BART SIMPSON
08-07-2010, 11:45 PM
"have yu pass ya timberlands rite to slick cuz he pussy and he aaint gon do nuttin but look"

Paranoid
08-08-2010, 01:18 AM
huh? go watch mtv faggot

EAGLE EYE
08-08-2010, 01:19 AM
http://i29.photobucket.com/albums/c271/1wolfie1/icons%20and%20crap/screen-capture-7.png

Paranoid
08-08-2010, 01:22 AM
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4c_HrudjJ24&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4c_HrudjJ24&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>