wu-tang clan

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Members List

JASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of furyJASPER BEARDLY fist of fury


Fan of the real

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 21 to 30 of 54
  1. Dirty Knowledge
    02-24-2012 12:51 AM
    Dirty Knowledge
    college football season is over...been traded that shit in...was running shit on it tho i think my rec was like 50-30
  2. claaa7
    02-23-2012 09:13 AM
    some other essential works include "One For the Trouble" by A.D.O.R., "It's Over" by Ghostface, "The Teacha's Back" by KRS-One/Marley Marl, four songs on ODB's "Osirius" tape, three songs on the Theodore Unit album, "Funkadelic Relic" (although credited to Marley) and "Year Of The Hip-Hop" by LL Cool J.

    you do know that you can search my blog by label which will show all posts with that label:

  3. claaa7
    02-23-2012 09:13 AM
    yeah K-Def is easily one of the best producers out there, i've been a fan for years and it always bugged me how underrated he was and still is glad you found out about him though bro!

    he got tons of shit, if you like to listen to instrumental albums (which i know you do) besides "Nightshift" he got his solo debut "Willie Bo Bo 'The Fool'" which is sick and he also released two volumes in a series called "Beats From the '90s" which is unreleased beats he made in the '90s.

    in the mid '90s he was one half of a duo called Real Live and in 1996 they released "The Turnaround: A Long Awaited Drama" which he fully produced. the MC's name was Larry-O. it's a lost classic and out of print but you should definitely download. vintage boom bap masterpiece + it even has a posse cut with Ghostface, Killa Sin, Cappadonna, Lord Tariq and Larry O.

    he was Marley Marl's partner in beats n did most of Tragedy's second album which is unbelivable.
  4. Dirty Knowledge
    02-20-2012 12:11 AM
    Dirty Knowledge
    wtf NCAA game you talking about?
  5. Dirty Knowledge
    02-19-2012 12:14 AM
    Dirty Knowledge
    your broke ass still aint got 2k12? lol of course i got it fool you still on that nba JAM 1994 shit i guess
  6. Dirty Knowledge
    02-18-2012 02:42 AM
    Dirty Knowledge
    i was thowed that night i finally beat u as the heat and was spittin hahahaha i feel you tho man good looks on that
  7. Dirty Knowledge
    02-15-2012 02:14 AM
    Dirty Knowledge
    yeah i might DL them on my other Comp dunno what i will do with them tho theyre just beats and yeah lol thats crazy shit.... fuckin linsanity
  8. claaa7
    01-11-2012 11:27 AM
    thx for the info - i found the song - http://www.dotgotit.com/?p=43500

    noticed it's been out a while so won't blog it but this project looks dope!
    12-22-2011 02:35 PM
    i jumped the gun with the Asher Roth thing, 2Pac - never really was a fan, he's good, but not the greatest, Dre made a couple of good beats since Doggystyle, i'd probably get an album if i rounded up the best ones - besides Marshall Mathers LP, which is awesome, and no, i'm not an Eminem fan either, although he did kill everybody on the last 2 BET cyphers.....Southernplaya..& ATLiens are fantastic albums, after that...meh...........what can i say, i like Kris Kross & Da Brat, lol..........i freely admit i'm a Britney Spears fan, and would honestly rather listen to her than Nas, most new hip hop for that matter..........and No Limit & Cash Money, while its not my favourite shit, back in the 90's, they were heavy, they made what they made & didn't try to disguise the fact they were ignant as fuck !! lol....Lil Wayne is shit now though !!
    12-22-2011 02:33 PM
    the Rae, Ghost & Deck thing, was based on their last albums at the time, which was CL2 - garbage, only 1/2 of it is good in my opinion, i prefer Immobilarity......that horrible r'n'b album that Ghost did, maybe 3-4 songs on there worth anything :/ and i've never been a fan of Decks solo stuff, he can kill guest spots, and the odd solo track, but i dont think he's a solo album guy - although, i would like to see a Deck, U God & Masta Killa album like Wu Massacre - again a terrible album - its a shame when the artwork is better than the record :/

About Me

  • Signature
    Non Ignorants



Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 10-19-2015 11:51 AM
  • Join Date: 10-09-2009
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 6 of 6

All times are GMT -5. The time now is 12:30 AM.

Copyright 2000 - 2015 The Wu-Tang Corp. & shift-one