Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Wu-Tang Chamber (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ghostface Killah & Mob Wives (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=109054)

BronzearmzNYC 06-19-2011 07:35 PM

Ghostface Killah & Mob Wives
 
LMAO!!! Ghostface is on Mob Wives right now!!!

Hollow Dartz 06-19-2011 07:41 PM

lmao wtf he doing on there lol im watching it now,haha fashion stylist for ghost lol

pneumatic 06-19-2011 07:48 PM

Yeah I just saw that too and I figured someone here would post about it.

GHOSTTOAST 06-19-2011 08:38 PM

Quote:

Originally Posted by Hollow Dartz (Post 2114308)
lmao wtf he doing on there lol im watching it now,haha fashion stylist for ghost lol

Ole Mob Wives watchin ass nigga hahaha ! That's cute !

food for thought 06-19-2011 08:56 PM

fruity ass niggas.

especially the ones who happened to be watching it at the time.

Hollow Dartz 06-19-2011 09:02 PM

Quote:

Originally Posted by GHOSTTOAST (Post 2114329)
Ole Mob Wives watchin ass nigga hahaha ! That's cute !

LOL haha nah, i was watching hancock and I just witnessed this thread and turned to it.....fuck outta here lol

pneumatic 06-20-2011 11:06 AM

My girl was watching it and I was on the computer and heard Ghost and was like wtf

deeznutz1981 06-20-2011 12:12 PM

^^^ sure she was.


this thread has exposed a lot of faggots on this site.

angry! 06-20-2011 12:19 PM

Quote:

Originally Posted by Hollow Dartz (Post 2114331)
LOL haha nah, i was watching hancock and I just witnessed this thread and turned to it.....fuck outta here lol

BAHBAHBWHBAHBAHBWHABHBWHABHAB

this nigga was watching a terrible movie with the word COCK in it...

then he flipped over to mob wives....

YOUSA A FAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOL @ these do nothing little niggas sitting in front of the tube like some hoes

oDoUoSoKo 06-20-2011 12:27 PM

Quote:

Originally Posted by angry! (Post 2114563)

LOL @ these do nothing little niggas sitting in front of the tube like some hoes

Posts: 3,059

Hollow Dartz 06-20-2011 03:51 PM

Quote:

Originally Posted by angry! (Post 2114563)
BAHBAHBWHBAHBAHBWHABHBWHABHAB

this nigga was watching a terrible movie with the word COCK in it...

then he flipped over to mob wives....

YOUSA A FAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOL @ these do nothing little niggas sitting in front of the tube like some hoes

nigga shut up, u the same nigga "oh look at questlove, he got some big ass legs!!, they all wobbly" faggot nigga

EAGLE EYE 06-20-2011 05:05 PM

i dunno what the hell mob wives is but i searched youtube and found the ghost appearance


sinfullycute 06-20-2011 05:47 PM

Most people in SI do watch Mob Wives as its like watching the neighbors

RUSHING PLATYPUS 06-20-2011 05:52 PM

lol @ watching Mob Wives.

wutangclan97chamber 06-20-2011 05:55 PM

watched the clip. idk how the OP would enjoy watching that show.


All times are GMT -5. The time now is 02:14 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one