Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Box Office Hideout (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Boogie Nights (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=118742)

LORD NOSE 09-30-2012 09:04 AM

Boogie Nights
watched this again last night

shit is classic

if you ain't seentit, you missing out

hashashin 09-30-2012 09:18 AM

great film, just got the blu ray last week!

ShaDynasty 09-30-2012 09:30 AM

dope flick

LORD NOSE 09-30-2012 04:10 PM


theheavens 10-02-2012 06:12 PM

no shit it's a classic. it's directed by Paul Thomas Anderson

tekunique 10-02-2012 07:43 PM

yall should check out :


based on the wonderland murders john holmes was a part of..

LORD NOSE 10-04-2012 09:51 AM

played freecell while watching that ^

it wasn't all that interesting

tekunique 10-04-2012 11:23 PM

i enjoyed it.. feel its underrated specially due to Boogie Nights... cast was on point too.. props for knowing/seeing it even lol

kingaaronz 10-04-2012 11:29 PM

My wife is in the driveway with an ass in her cock!!!

JIGSAW45 10-10-2012 10:56 PM

Lmfao! Boogie Nights was the sheeeit! " It's my big Dick and I wanna Fuck NOW!"

TommySuits 10-11-2012 05:54 AM

Wonderland was also a dope movie

CharlesJones 05-22-2015 03:10 PM

Boogie Nights was boring but it had a good cast of actors. I like Mark Wahlberg, Don Cheadle, Julianne Moore, Burt Reynolds. LOL@Mark pulling his long dick out at the end hahahahahahahahahahahahaha.

LORD NOSE 05-22-2015 07:05 PM


Originally Posted by CharlesJones (Post 2500920)
Boogie Nights was boring .

fuck outa here

you wanted to see explosions, cigars, and pepsi machines in the background.

Rev Jones 05-22-2015 07:15 PM

boogie nights was a great character study and a good analysis of how advancing technology can be the downfall of some people. great movie

All times are GMT -5. The time now is 11:59 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2015 The Wu-Tang Corp. & shift-one