Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   General Chat (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   CT is OFFICIAL PARALYZED-Nemo has FOUND US (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=120759)

SKAMPOE 02-09-2013 12:32 AM

CT is OFFICIAL PARALYZED-Nemo has FOUND US
 
pardon the crappy quality

diggy 02-09-2013 12:49 AM

How much inches of snow ya got?

Up here, I got about a foot.

How fast is the wind?

beautifulrock 02-09-2013 12:59 AM

gusts 45-50, it swallowed up my yardstick in the front yard. I have at least 3 feet in hartford.

beautifulrock 02-09-2013 01:01 AM

LOL Nemo found us nigga. That shit had me dyin'

SKAMPOE 02-09-2013 01:55 AM

Yea we got abt 4 feet
Theres more on certain spots because of the wind n the rooftops snow coming down making it even worse

CEITEDMOFO 02-09-2013 02:05 AM

https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphot...32823614_n.jpg

SKAMPOE 02-09-2013 02:15 AM

This guy snowed in with no chick no munchies and no weed smh

beautifulrock 02-09-2013 03:23 AM

Up to four feet now, snow drifts as high as six, that shit cray













































http://forum.adultdvdtalk.com/click....&id=forum_link

Ol' Dirty Trixˣ 02-09-2013 08:51 AM

they said on the news that the UK is gonna be getting 48 hours of snow this weekend or something.

i don't like the sound of that cos i've gotta go to B's and do the roast potatoes for sunday dinner. :chef:

Ol' Dirty Trixˣ 02-09-2013 09:35 AM

have you got enough food indoors, Skamp?

i'm gonna have to go out and stock up.

SKAMPOE 02-09-2013 10:23 AM

believe it or not, WE DONT!!

we have alot of bottled water but didnt have time to go out and shop.... been eating out at diners this past week, we been sick with the cold n flu symptoms n shit sooo hadnt gotten around to pick up sum grocerys

SKAMPOE 02-09-2013 10:28 AM

these pix were from last night..
https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphot...93504596_n.jpg
those are all cars under there smh


https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphot...93982420_n.jpg











and this pic was an hour ago

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphot...93634388_n.jpg

theres definatly more than 4 1/2 feet of snow.... im short, im fucked lmao

Ol' Dirty Trixˣ 02-09-2013 10:40 AM

lolz!

it's too cold to go anywhere at the moment but i gotta go anyway. i gotta buy the veg and stuff for pudding cos i'm making our pudding too.

how long did they say Nemo was gonna last?

check two 02-09-2013 10:54 AM

Quote:

Originally Posted by Ol' Dirty Trixˣ (Post 2302673)
have you got enough food indoors, Skamp?


lol

SKAMPOE 02-09-2013 11:03 AM

Quote:

Originally Posted by Ol' Dirty Trixˣ (Post 2302684)
lolz!

it's too cold to go anywhere at the moment but i gotta go anyway. i gotta buy the veg and stuff for pudding cos i'm making our pudding too.

how long did they say Nemo was gonna last?

its done, but theres so much snow no one can drive, all the streets are closed, nothings open, the whole state is paralyzed :yessad:


All times are GMT -5. The time now is 07:31 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one