Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   General Chat (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Whats you opinion on McDonalds food? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=1222)

bobbydrza 06-21-2005 11:17 PM

Whats you opinion on McDonalds food?
 
Whats you opinion on McDonalds food, especially after watching the "Super Size Me" movie?

i currently work part-time at McDonalds and I think the food is nothing but slop.

Rebel_INS 06-22-2005 05:16 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
Its FAT and pure shit yo!!!

I-Legit 06-22-2005 05:39 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
i like it......hasnt done shit to me..plus them spicy shicken sandwhiches are bomb

Hz Deep 06-22-2005 05:48 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
Nasty, nasty, nasty food :r

I-Legit 06-22-2005 06:06 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
great...fuckin delicious

GanzEinfach 06-22-2005 06:25 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
It sucks :r :r

I-Legit 06-22-2005 06:28 AM

Dae Ja Nae's **Diamond Thread**
 
its yummy

Tage 06-22-2005 06:37 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
^i agree with 7th...


i had a 'Big Mac' yesterday but oviously i took the gerkins out.

the double cheeseburgers are orgasmic!!!!!!

Funk_Dock 06-22-2005 07:12 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
their food is fuckin good, but i heard u get dumber eveyrtime u eat a meal there lol....its full of shit tho its enough fat for one day

Prince Rai 06-22-2005 07:39 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
i luv it!

fattening, but tasty!
if u dnt eat it every minute of the day, it shudnt harm u!

Hayabusa 06-22-2005 08:15 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
Quote:

Originally Posted by Wutage
^i agree with 7th...


i had a 'Big Mac' yesterday but oviously i took the gerkins out.

the double cheeseburgers are orgasmic!!!!!!

hell yeah they double cheeseburger is off the chain rest of they crap is slop except for the McGriddle lol that joint nice. They got hard ass biscuits though on they sausage and biscuit.

TUCO 06-22-2005 08:48 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
food is good
Super Size Me just proves that if u eat NOTHING but McDonalds....THEN u get fucked up
not a real effective experiment if u ask me....that guys stupid
he almost fucked up his liver.......wat a fool
eat it as u please.....just not evry damn day

peace

MantiZ 06-22-2005 08:51 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
i prefer Hesburger. McDonald's sucks ass cuz about half an hour after a meal i feel hungry again.

Mark 06-22-2005 11:04 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
I FUCKING LOVE BIG MAC'S! They taste too damn good.

R3beLuTionAry 06-22-2005 11:39 AM

Re: Whats you opinion on McDonalds food?
 
i had a bad experience at mcdonalds last time i went. i wont comment.


All times are GMT -5. The time now is 02:00 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one