Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Graphics Corner (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   rate the previous posters sig.... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=1546)

T4R1K 06-27-2005 07:00 AM

rate the previous posters sig....
 
rate the previous posters sig....



u like it ..or not?

Hz Deep 06-27-2005 07:11 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
Yeah it's dope 9/10, the bg looks kinda like the precious stone 'Tigers Eye'.

I-Legit 06-27-2005 07:12 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
old.....and not to hard to do...simple over layer stroke and color balance...and gloss tech is over done...but usefull with things that are ment to look glossy

5/10

Tage 06-27-2005 07:13 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
^big head.. lmao!

6.5/10

I-Legit 06-27-2005 07:15 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
big head?

well u dont get shit..whoever made it gets a 10...lol

and my sig is a simplicity sig........cut clean..nothing abstractish or technical

T4R1K 06-27-2005 07:16 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
i like it... 8/10 :D :D

Tage 06-27-2005 07:25 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
Quote:

Originally Posted by I-Legit
big head?

well u dont get shit..whoever made it gets a 10...lol

and my sig is a simplicity sig........cut clean..nothing abstractish or technical

Hz made it.. and it was a joke man...


et you been rockin that one for a while...
still 9/10 - dope sig!

T4R1K 06-27-2005 07:38 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
yea.i know man...i want a new one..but i dont got the skill....

8/10....

100pr00f 06-27-2005 08:28 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
it looks good...alot of stuff to look at in it

MantiZ 06-27-2005 09:09 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
1/10 not a sig, but i like that pic :D
betta don't rate mine....

born invincible 06-27-2005 09:15 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
not much to it... kinda simple, but great if thats whats tryin to be achieved. his name is misarranged. not sure if thats on purpose or not.

overall i give a 4/10.

MantiZ 06-27-2005 09:21 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
i know it's missaranged, cuz in Latvian it wud be spelled n that order, but i'm gonna change it... and yes i was going to make very simple sig. just wait till my inspiration returns....

born invincible 06-27-2005 11:02 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
Quote:

Originally Posted by MantiZ
i know it's missaranged, cuz in Latvian it wud be spelled n that order, but i'm gonna change it... and yes i was going to make very simple sig. just wait till my inspiration returns....

regardless of the language his name is what it is...LOL!!!

Razorsharp 06-27-2005 11:07 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
hahaha....

10/10 Straight Up

Hz Deep 06-27-2005 11:34 AM

Re: rate the previous posters sig....
 
Quote:

Originally Posted by I-Legit
old:mmmyah: .....and not to hard to do:mmmyah: ...simple over layer stroke and color balance:mmmyah: ...and gloss tech is over done:mmmyah: ...but usefull with things that are ment to look glossy:mmmyah:

5/10

http://img.photobucket.com/albums/v3.../blahblah1.gif
Yo kid, go look up the word "platitudinous" ;)


Oh yeah, then look at this really old sig I made you,
http://img.photobucket.com/albums/v3...us/7thSig2.jpg

and your new one,
http://img.photobucket.com/albums/v3...onkeypiss2.gifhttp://i7.photobucket.com/albums/y27...hitmancopy.pnghttp://img.photobucket.com/albums/v6...monkeypiss.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v3...us/jawdrop.gif

Which one you babblin' about anyway, it should be switchin' between like 5 different banners, a new one each time the page loads (sorry about the old ones :fucku:)


All times are GMT -5. The time now is 08:59 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one