Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Hip-Hop Shop (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Favourite Too $hort Album (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18773)

Prolifical ENG 05-10-2006 05:33 PM

Favourite Too $hort Album
 
My favourite is this one:

http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg

I dont know....I guess its the 1992 West Coast sound in it why I favour it over Life is....Too Short...



Followed closely by:

http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg

that album was ahead of its time

and

http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg

Hayabusa 05-10-2006 05:51 PM

Yup shorty the pimp FTW and born to mack as my 2nd. I love all of his first 7 albums. Straight trunk muzik... Freaky Tales FTW...

ShaDynasty 05-10-2006 06:07 PM

i aint really heard this shit
the only joints i know and love by him are:
Players Ball (w/ E-40)
In The Trunk (DJ Premier Remix)
Burn Rubber
Blowjob Betty
Freaky Tales
and a buncha shit on other cats albums
i heard $horts lyrics are pretty standard from album to album, so whats the best produced one in his catalog?
ive wanted to cop a short dog joint for a while now, but i couldnt pick between about 20 albums so i sorta forgot about it

tical2000 05-10-2006 06:34 PM

I know people wont agree but I really like this one......I think the beats are great and dont really sound that dated.....Erick Sermon does a couple joints......this one is really underrated
http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg

Prolifical ENG 05-10-2006 06:50 PM

Quote:

Originally Posted by tical2000
I know people wont agree but I really like this one......I think the beats are great and dont really sound that dated.....Erick Sermon does a couple joints......this one is really underrated
http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg

that one is underrated....as well as this one:

http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg

ShaDynasty 05-13-2006 12:05 PM

are these mid 90s shit?
thats the shit i like

Wu-Tang 9 05-13-2006 12:32 PM

1.Get In Where You Fit In
2.Short Dogs In The House
3.Born To Mack

nuff...said

CharlesJones 05-26-2006 08:12 PM

My favorites are Shorty The Pimp and Get In Where You Fit In. His last 2 albums What's My Favorite Word and Married To The Game are good also. He has a new mixtape Pimpin Incorporated which is good and he's working on a new album called Ten. The Source magazine did a article on him this month.

TUCO 05-26-2006 08:59 PM

how can anyone pick a favorite? lol...theres like 50 of em albums an shit, lol
i like Gettin It tho


All times are GMT -5. The time now is 05:36 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one