Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Temple Of Darts (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   SmokeBlunts, the biggest FAGGOT on the wu-corp (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=26683)

Da Dishonourable Don 10-01-2006 11:18 PM

SmokeBlunts, the biggest FAGGOT on the wu-corp
 
if anybody hates this piece of shit {smokeblunts}, then post your verses and comments in here, I totally hate this faggot for no reason, if it were upto me, he'd git executed point blank range to the nostrils with an M-50!

Now let the shitting begin!

oDoUoSoKo 10-01-2006 11:29 PM

posin japs get clothes yapped, i broke jokes fronts
ur nose is snapped my flows intact, i smoke smoke blunts

SHRAP 10-02-2006 06:11 AM

smoke blunts is a fag he aint even worth a second line

oDoUoSoKo 10-02-2006 04:22 PM

i sat fly when its reppin time when its when its reppin time^^^^ (second line)

Sicka than aidZ 10-02-2006 05:32 PM

i was wondering if u were gonna run a hate thread on blunts keep up the good work

Da Dishonourable Don 10-02-2006 07:14 PM

keep posting your thoughts on this faggot! I'll be back later with a verse for his weak ass!

Sicka than aidZ 10-02-2006 09:48 PM

just so u know tho don i think i know who SUGAR BLUNTS is. Just another retard from the www.thecorpse.Com most likely.

if u are who i think you are i know u got multiple personalities.../
Yo blunts u faggit bring out the bitch in u an post some nudes before u catch a fatality.../
reality u need to take your ass outside.../
ima change all your posts an replace your avy wit a rainbow so u rep gaypride.../
Whats the point of sittin gettin shitted on...?
u probably a Fuckin girl scout cookie slanga savin up yen for a new
pokemon.../
smoke probably became a wanksta around the same time he became a kid rock fan..
this nigga so gay he probably conquered every roll playin game in japan.../
mortal kombat wizzard fuckin worlds greatest at street fighter 2.../
Atleast he aint frontin lyin like he down with tight crewz.../
fuckin nerd probably spent his trustfund in arcades till he couldnt lose.../
A fuckin mathlete geek ill bet he an honor role faggit like kyle an wooz../
your gettin slaughtered, you'll go down in wucorp history the most retarded.../
Shit look what u started. Like J-god said "suicide" you've become our target.../
U think u got it all figured out but actually your so far from havin a clue.../
who da fuck u think been changin your sig? When i get bored ima ban u.../
An no me an don are not the same cat.../
His verses are i hitech punches while mine are straight up facts.../
u gonna leave soon but we know u addicted to us so we know you'll change your name an relapse.../
Im about to change it for u and i know your ip.../
You think u getttin beat here queer? im named sicka cuz i can level every cat that i see.../
like AA meetings he keep comin back like he wanna relive this war.../
What a retard get a life an go outdoors.../
Ill break your fuckin skull money i aint playin.../
ima bad muthafucka i scorch niggaz like dragonz.../
aidz da designated drunk super villian pumpin radiation.../
an ima drag it on cuz ima master at patiently carrying out your annihalation
if u are who i think you are i know u got multiple personalities.../
Yo blunts u faggit bring out the bitch in u an post some nudes before u catch a fatality.../
reality u need to take your ass outside.../
ima change all your posts an replace your avy wit a rainbow so u rep gaypride.../
Whats the point of sittin gettin shitted on...?
u probably a Fuckin girl scout cookie slanga savin up yen for a new
pokemon.../
smoke probably became a wanksta around the same time he became a kid rock fan..
this nigga so gay he probably conquered every roll playin game in japan.../
mortal kombat wizzard fuckin worlds greatest at street fighter 2.../
Atleast he aint frontin lyin like he down with tight crewz.../
fuckin nerd probably spent his trustfund in arcades till he couldnt lose.../
A fuckin mathlete geek ill bet he an honor role faggit like kyle an wooz../
your gettin slaughtered, you'll go down in wucorp history the most retarded.../
Shit look what u started. Like J-god said "suicide" you've become our target.../
U think u got it all figured out but actually your so far from havin a clue.../
who da fuck u think been changin your sig? When i get bored ima ban u.../
An no me an don are not the same cat.../
His verses are i hitech punches while mine are straight up facts.../
u gonna leave soon but we know u addicted to us so we know you'll change your name an relapse.../
Im about to change it for u and i know your ip.../
You think u getttin beat here queer? im named sicka cuz i can level every cat that i see.../
like AA meetings he keep comin back like he wanna relive this war.../
What a retard get a life an go outdoors.../
Ill break your fuckin skull money i aint playin.../
ima bad muthafucka i scorch niggaz like dragonz.../
aidz da designated drunk super villian pumpin radiation.../
an ima drag it on cuz ima master at patiently carrying out your annihalation :W

just cuz your a faggit u can read it twice to look for differences.../
but Save the posts faggit no bodys listenin

An im out

damaja 10-02-2006 09:49 PM

oh oh oh, boom boom boom
I'm gonna put you in a tomb tomb tomb

maestro wooz 10-03-2006 12:12 AM

nah sicka smoke bluntz isnt a member of thecorpse but i did invite him, smoke bluntz, the invitation is still standing son, its crack in forum form.

Lil' Ruger 10-03-2006 02:26 AM

smoke blunts
who he be a fake nigga witta cunt
stupid lil asian bitch ass chinky runt

Da Dishonourable Don 10-03-2006 06:51 AM

hey yo I'll kill this fuckin' kid wit 20 stabs to the waist/
but he's weak, so all it takes... is one jab to the face/
a ravenous ape, rippin limbs and severing heads/
I bet he sleeps with Teddy Ruxpin dolls, wettin' his bed/
yo I'm the grim reaper, creepin' latenights wit a sickle/
necropheliac, molest your dead wife wit a pickle/
I'm nice wit a pistol, precision aim, rippin ya brain exposed/
shrapnell grenades, pull the pin and watch your frame explode/
there ain't a fuckin mc on my level of grime/
I move tonnage, while this fuckin' kid is peddlin' dimes/
the ghetto is mine, and duke you never stepped in a slum/
ya said you been around the world, but never rep where ya from?/
you dead wrong, I'm in the right, pass the weed to the left/
don't make me shank your sensei Grandmaster Gee in the neck/
he's bleedin' to death, beggin for dearlife, but I'm emotionless/
I'll take your fuckin' life to prove the fact you really don't exist/
you just a netranger lookin' for a fight to pick/
prick, I'll smash your fuckin' grill with lead pipes and hockey sticks/
cocky shit, like slappin up ya ugly mom with my ballsack/
claiming you can fuck wit Da Don, you better fall back/
I'm well known, well connected, upmost respect is given/
leavin' Blunts Smoked, columbian cut-throats and neck incisions/
heavyweight division, kid you're minor in this game of life/
whoever told this faggot he was nice gave him some lame advice/
son it's on, I'm comin' strong with 50 tanks and choppers/
bullets fly, pullin' drive-byes ridin' to Frank Sinatra/
aim wit da gun cocked still, ya see your life flashin'/
this lame'll catch a one shot kill, ya see the light flashin'?/
follow it,... 'cause now you've entered the realms of the dead/
.....fuckin' wit me you'll take an L with a shell to the head/
I'm not the one to point fingers at to start beef/
see I'm the reason why you still breathin' and your heart beats/
so think about it, or go to war with my militant click/
innocent bitch, you're fuckin' soft as an impotent dick/
how could you think you was iller than a general?/
punk, I'll rape your girl to death and kill her wit my genetiles/
you ain't a rapper, ya said MEF was gonna sign you up?/
I don't believe that, your rhymes suck,... you need some feedback?/|(


if you need some feedback bitch, then all you have to do is check this thread son, I don't know even know why I bothered with his weak ass, but just to let ya know that you can't fuck with me on a freestyle or a fistfight faggot!

SHRAP 10-03-2006 08:23 AM

ay smoke blunts


































































http://www.porcher.ca/french/product...per-holder.jpg

WIPE THESE MOTHAFUCKAS SHIT OFF YO FACE BITCH

Sicka than aidZ 10-03-2006 02:25 PM

oh shit bluntz is down. Yo blunts talk to me yo, come on god how many fingaz da kid holdin up nigga?






















































:fucku: bwahahahaha

staydown bitch, save your strength your gonna need it for all the niggaz who gonna rape u on the mixtape. After that ill happily ban u again.

CHRONZ 10-03-2006 03:23 PM

Quote:

Originally Posted by SHRAP (Post 605689)
ay smoke blunts


































































http://www.porcher.ca/french/product...per-holder.jpg

WIPE THESE MOTHAFUCKAS SHIT OFF YO FACE BITCH

:lmao:

White_Mouse 10-03-2006 05:33 PM

i don't even know who this kid is but i'm still going to diss him/
i don't have any past knoledge so this can't be opinion//
i'll still dissmiss him as a bitch if he is or he isn't/
not cuase of what yall said, it's cause he hasn't even defended//
what yall said on this thread, but it's all in disgust/
he must roll shit in toilit paper and call it a blunt//
my raps rape you of dignity, but is it enough/
hope this verse leaves you confused, like voodoo with narcotic drugs//


don't have alot of time maybe later.


All times are GMT -5. The time now is 09:56 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one