Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Wu-Tang Chamber (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3304)

PN_00 07-19-2005 08:51 AM

does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
hm?

http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=4606

RhymzaRua 07-19-2005 09:03 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
Umm, I dunno... maybe.

THE W 07-19-2005 09:07 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
probably, but so what....

Unforgiven 07-19-2005 09:18 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
I think its a wickid name, totally different, unexpected too.

deadlymelody 07-19-2005 09:49 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
Yeah its the worst thats why this album is gonna suck balls!! WHAT THE FUCK U-GOD YOU WHACK ASS!!!







just kidding

pablobaluba 07-19-2005 09:52 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
all ugod haters suck !!!!!!!!!!
yeah...i said it
u suck for not respecting him

num2son 07-19-2005 09:55 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
Yes.

GanzEinfach 07-19-2005 10:07 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
I don't care about the album name. I just want to know who's gonna producing this album.

faderlaceratah 07-19-2005 10:19 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
nope. try hillside scramblerz, name is wack, and so is the music.

Deity Allah 07-19-2005 10:58 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
No Said Date was a wack album title in my opinion, but an ill album nevertheless.

frosted592 07-19-2005 11:01 AM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
u-god should smack half the user on this forum

Orion Nebulus 07-19-2005 08:25 PM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
LOL!!! Its not that bad...I've heard worse.

PLO_Tactics 07-19-2005 08:46 PM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
How come this site didn't break this news first? This is a weak ass official site if you ask me... no new news in a month.

manhattanknight77 07-19-2005 08:58 PM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
man that has got to be the corniest title ever. what the fuck u honestly tell me he couldnt come up with something better. its been like 6 yrs since his last album and thats what h3e comes up with!!!!!!!! give me a motherfuckin break. call me a ugod hater then all i can say is go suck a dick and die biatches for not rexpecting my opinion . wackkkkk title!!!!!!!!!!!!!!!

thwak 07-19-2005 09:09 PM

Re: does 'mr. xcitement' take the cake for worst wu album name?
 
U-god Strikes Again!


All times are GMT -5. The time now is 11:09 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one