Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   GFX Battle Arena (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=44)
-   -   GFX Showdown #3 Signature Entry (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=44671)

Storm 11-04-2007 10:59 AM

GFX Showdown #3 Signature Entry
 
Alright, now we have the contestants which are..

Quiet Storm
The GFX
Born Invincible
Stylemasterr
Daliff89

Start Date for Signature Entry: One this thread is made
End Date for Signature Entry: Next Monday 9:00 p.m.
Subject: Swimsuit Models

born invincible 11-04-2007 04:49 PM

i guess i will be the first to bless off on the batte... good luck gents!

http://img215.imageshack.us/img215/3...ryfinalfd5.jpg

daliff89 11-04-2007 10:49 PM


KidSha 11-06-2007 02:19 PM

Quote:

Originally Posted by born invincible (Post 943192)
i guess i will be the first to bless off on the batte... good luck gents!

http://img215.imageshack.us/img215/3...ryfinalfd5.jpg

Classic born signature :chef:
Looking dope as hell home boy...
ONE

Storm 11-08-2007 03:56 PM

Entry Sig
 
http://i62.photobucket.com/albums/h9...olynSavage.png

Razorsharp 11-09-2007 10:27 AM

damn... good work fellas... im slackin... i need to get in the next one, if school allows me... -__-... ha... daaaamn, i may lose my job :dududu:

STYLE 11-09-2007 12:46 PM

http://i222.photobucket.com/albums/d...MASTERR/gf.png

can u see the png trans?

Storm 11-09-2007 01:13 PM

I can see the white

born invincible 11-09-2007 02:57 PM

its png for me... no white!!

STYLE 11-09-2007 03:21 PM

Quote:

Originally Posted by Quiet Storm (Post 948415)
I can see the white

idk why but some folks cant see png trans. now i have to post a shitty gif
you should fix that. cause u see how much better the colors are in png?

http://i222.photobucket.com/albums/d...STERR/gf-1.gif


http://i222.photobucket.com/albums/d...MASTERR/gf.png

born invincible 11-09-2007 03:26 PM

Quote:

Originally Posted by STYLEMASTERR (Post 948537)
idk why but some folks cant see png trans. now i have to post a shitty gif


http://i222.photobucket.com/albums/d...STERR/gf-1.gif


http://i222.photobucket.com/albums/d...MASTERR/gf.png






i have been on sites before where we experienced the same problem. some users can and cant see the images how they were saved as.... its no biggie man. even if the image still has the white.. folks here can still see the part that you actually designed.

also... in the past, as a way around this problem.. i just saved the image with the same color BG as the post area in the forum... kind of a work around to fix the problem.

Storm 11-09-2007 04:25 PM

^^I can never get the right color for post forum area for some strange reason

Suga Duga 11-09-2007 04:37 PM

Quote:

Originally Posted by STYLEMASTERR (Post 948537)
idk why but some folks cant see png trans. now i have to post a shitty gif
you should fix that. cause u see how much better the colors are in png?

the difference is obvious, but still, you cutted out the renders very bad

born invincible 11-09-2007 04:43 PM

Quote:

Originally Posted by Quiet Storm (Post 948607)
^^I can never get the right color for post forum area for some strange reason


i have a eyedropper tool plugin for firefox... i just click anywhere on a website.. and it gives me the hex color code for photoshop.

Suga Duga 11-09-2007 04:44 PM

Quote:

Originally Posted by born invincible (Post 948627)
i have a eyedropper tool plugin for firefox... i just click anywhere on a website.. and it gives me the hex color code for photoshop.


ain't there a trick to do that without a tool, takin colors outside of photoshop and then use em?

post the tool plz


All times are GMT -5. The time now is 11:48 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one