Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   The House of Flying Daggers (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dusk Vs. Tek (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=46677)

oDoUoSoKo 12-04-2007 07:39 PM

Dusk Vs. Tek
 
16 lines a piece...we cood do 2 rounds...up 2 u...u spit first

first to 3-0 wins...beyond that...to 5

TeknicelStylez 12-04-2007 09:15 PM

I'll see how I feel after the first verse, I'm on a shortage of good weed so it's hard for me to write this shit.

oDoUoSoKo 12-04-2007 09:36 PM

ELOELs...my verse would be tomoro tho anyway...ite.

TeknicelStylez 12-04-2007 10:35 PM

yea ima try to get my hands on a J tommorow if I don't I'll write it anyway.

TeknicelStylez 12-05-2007 03:46 AM

One round I'm getting old...

Battling in the House of Wishes, Milk these Riches,
Go head Kill these Fishes, you Will seem Vicious,
I'm back Feel these Disses, feeling Guilty Bitches?
Dusk couldn't Fill these Britches, Filthy Dishes,
Bodies found in Lakes Washed Up like Dinner Plates,
Now I got my bodies Notched Up with Swimmer Weights,
Don't Grin or Shake Hands with a Man thats
Living Fake,
Innovate, It's Cake to Make your Precision Break,
Give a Fuck I Kill Pawns, Rap Past Dusk Till Dawn,
Write Up Thrill Songs, and the Beats is Still On,
Equivalent to a Sun Set, Frivolent always Unset,
No right, so he Run Left, Dumb Wet, get Gun Checked,
Got a Bum Rep, your girl screaming, "Don't Cum Yet!"
I Confess, only One Press, before she Undressed,
Young Pest, I spit flows you get your Tongue Wet,
Punctured lung death, You think you could Son Tek?

bloodyhookz 12-05-2007 05:42 AM

ill verse, now I wanna see the response

oDoUoSoKo 12-05-2007 08:03 PM

yo...HOW U GONNA DO IT LIKE THIS SON..HOW YOU GONNA DO IT LIKE THAT...

nah eloels..ite im goin

oDoUoSoKo 12-05-2007 08:45 PM

shitting on your dirty kind, the nerdy age 39's
tryin to verse me with lines that rhyme with any word he find
hardly an exhibition bout ill give you 30 lines
pull his chittlins out and use a Brick to give his face a jersey grind
fine, i know its hard ill take a walk and use ya shoes
to bruise ya crew for the people who view the news in new jeruz
and whos ya group? tryin to pull tricks and jump thru flamin hoola hoops
i make david blanes disappear and change their names
to teknicelfouls, who apparentlys been dead for a while
and has a few abortions in his medical files
you and soulja boy have identical styles, i dont feel you like crooked clits
you shook as shit, ill fucking jux ya shit and make you look for it
you better look to get a book of writtens that are good to spit
other wise you couldve quit, but you told yourself youd win, you pussy whipped
by the way, ya fuckin beats suck, so get ya game tight
the day you beat dusk, will be the day you spell ya name right

idk...its been a while..a bit rusted...i guess votes?

TeknicelStylez 12-05-2007 08:47 PM

na that shit was tight... lets agree to get some experienced niggaz in here for voting, cause half these new cats is tools.

something like, Ilz, Unseen, and ummm idk like big ben or somebody, cool?

Sleep Sinatra 12-05-2007 09:21 PM

yo raw battle yall good shit..

oDoUoSoKo 12-05-2007 09:22 PM

absolutley, lets gets some votes.

Dirty Knowledge 12-05-2007 10:47 PM

Dusk came hard as hell. I'm voting Dusk, but I'm also calling to motion for a Round 2 because I think Tek kinda laid off, whereas Dusk had the upper hand coming in after and just bombarding him. Round 2, Dusk 1st, Tek 2nd I say. If not -- vote -- Dusk.

Visionz 12-05-2007 11:43 PM

i thought they both murdered it, too close to call for me as it is, I'd have to go through and really disgest it, lets just see Round 2 :b , nice to see some heat on the coals, this section's been pretty cold for a while

INF 12-06-2007 12:27 AM

Tek took that. Both was good but I got lost in the middle of the dusk verse. Good wordplay from both sides.

TeknicelStylez 12-06-2007 01:03 AM

Idk dusk should we give em the encore?


All times are GMT -5. The time now is 07:47 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one